Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 14:51

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Je broek zakt af als.... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Amsterdam
Bericht Je broek zakt af als....
je dit weer leest.... :evil: :roll:

http://binnenland.nieuws.nl/536506/auto_eerst_bespuugd_en_daarna_gestolen

Doorrijden dus maar, direkt naar de wasbox :wink:

25 nov 2008 13:39
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Stom om te zeggen, maar in 'dat soort wijken' van Amsterdam is het haast onverstandig geworden om te stoppen. Met een Porsche sowieso niet aan te raden. :roll:

25 nov 2008 13:46
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Yep. Nederland is er goed op vooruit gegaan de laatste jaren!

25 nov 2008 14:22
Profiel
PorscheForum Junkie
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
Bericht 
chiko lama :twisted: :!: :wink:

ff zere neus, wat zijn dit voor methodes, WHAT NEXT :?: :roll:

25 nov 2008 14:28
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Wat nog het ergste is....

Ik verbaas me hier niet eens meer over :evil:

25 nov 2008 14:37
Profiel WWW
Timeless
Bericht 
Ik hou van Holland , was toch een liedje of was het bedrog :cry:

Zero tolerence zou dat de oplossing zijn :idea: :?: :idea: :?:

25 nov 2008 14:50
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
je zou d,r spuugzat van worden :shock: :mrgreen: :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

25 nov 2008 15:23
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
hmmm .... en de gempo stond hier om de hoek met 6 laserguns ... wel belangrijker toch 8)

25 nov 2008 15:33
Moderator
PF #57
Bericht 
admiraal de ruijterweg. toch een straat die velen rijden om van en naar het centrum te gaan. heb er zelf jaren elke dag overheen gereden. ik zou die klappen met die helm vervelender vinden dan dat mijn auto gejat zou worden. Verder zou ik echt niet uitstappen als een zooitje kerels op mijn auto zou spugen. Een keer ruitesproeier truc doen en verder thuis een keertje afspuiten. Verhaal halen... tja, lekker handig. :bang:

25 nov 2008 21:41
Profiel
PorscheForum Rakker
cms
020
Bericht 
de aanleiding is mij nog niet duidelijk, op at5 staat dat er een verkeersruzie aan vooraf ging.

Laatst bijgewerkt door Frank op 25 nov 2008 22:31, in totaal 1 keer bewerkt.

25 nov 2008 21:49
Profiel
PorscheForum Rakker
964C2 '91
Hilversum
Bericht 
Jaartje of 10 geleden, heb ik tijdelijk op een kamer in deze straat gebivakkeerd, recht tegenover, zowaar, het politieburo... Ook toen waren dit soort problemen en voorvallen er al.

Herinner me dat er een stel van middelbare leeftijd ietwat ongemakkelijk en onzeker door straat reed, daarbij per ongeluk groepje ma.. eh ik bedoel medelanders erg langzaam passerend. Heren schreeuwen echtpaar wat toe, man stopt beleefd, opent raam om te vragen wat er is en krijgt als antwoord een vuist in gezicht..... Man rijdt geschokt naar aan overkant gelegen politieburo. Ik heb alles vanuit raam gezien en besluit ook naar buro te gaan om als getuige verhaal te steunen. Groepje is uiteraard gevlogen uit de straat. Mensen zijn in kamertje in gesprek, maar twijfelen aangifte te doen. Ik wil verhaal als getuige laten opnoteren, maar krijg als tip mijn telefoonnummer maar achter te laten voor als ze me evt nog nodig hebben.

Tja uiteraard hier niets meer over gehoord....

Wat wil ik hier nou mee zeggen, eigenlijk niets, maar wel herkenbaar, het gebeurde 10 jaar geleden dus ook al. (ben benieuwd wat er van die toenmalige jeugd is geworden :roll: )

25 nov 2008 21:58
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Ah, 020 West, alleen voor ECHTE mannen :mrgreen:

25 nov 2008 22:19
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Heeft niemand meer een blaffer onder z'n stoel liggen om in dit soort gevallen gewoon fatsoenlijk verhaal te halen? Kun je tegenwoordig overal kopen....? :wink:

26 nov 2008 2:16
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 carrera cabrio "88
stein lb
Bericht 
nee een duitse herder past niet onder een porschestoel :lol:

1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst

en hier voor de foto`s

26 nov 2008 2:56
Profiel WWW
Bericht 
Ik heb het een aantal jaren geleden mee gemaakt in Amsterdam. Een bestuurder van een dikke Merceds voor me werd afgesneden. Stappen 4 Ma .. ook medelanders uit en lopen naar de Mercedes. Maar nóg sneller stapt de bestuurder van de Mercedes uit: een neger van een metertje of twee. Loopt naar zijn kofferbak, pakt een baseball knuppel en de medelanders zetten het op een lopen. Neger verbouwd nog effe hun auto, stapt relaxed weer in en vervolgt zijn weg. Ik heb dit tafereel met open mond aanschouwd en moest er toch wel om grinneken.
Ik heb jaren lang met een baseball knuppel in m'n auto gereden! :mrgreen:

26 nov 2008 9:18
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
ah, de multiculturele samenleving in full swing... :mrgreen:

26 nov 2008 9:26
Profiel
Amsterdam
Bericht 
Nou Wolfman, aan je buitenspiegel te zien ben jij daar ook wel eens op huisbezoek :cheesy: :wink:

26 nov 2008 9:51
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Ik zit nog iets dieper in oewest. Adm de R.-weg is mijns inziens een yuppenbuurt :mrgreen:

26 nov 2008 10:23
Profiel
Veghel
Bericht 
Ik ben in 84 weggegaan uit de Mercatorstraat, woonde recht tegenover het Erasmus park tegen de Gracht aan :evil:

Hiervoor had ik ik de gliphoeve in de bijlmer gewoond (ik en mijn buren waren de enige witten daar) en ik een Racist :evil: No Way 8)

In 80 kocht ik dus een appartement in de Mercatorstraat. TOEN nog allemaal Hollanders ..... binnen 4 jaar was ik helemaal omcirkeld door mede hollanders :!:

Nou ben ik niet zo bang uitgevallen ik trainde in die tijd en heb 1e dan karate en trainde ik ook nog mijn gecertificeerde politiehond Barry die klaar was dus dat valt allemaal nog wel mee ..dacht ik :oops:

Maar ik heb ook nog 2 kleine kinds en een vrouw daar zitten :shock: :lol:

tot IK :shock: één keer teveel geluid maakte terwijl ik hun al een paar keer had gevraagt of zij er rekening mee wilden houden dat mijn kids in een kamer onder de trap slapen .... reactie non. dit een paar keer gevraagt zelfde efect.....

Dit liep zo hoog op dat een buurjongen... notabene een leerling van de dojo mij met een mes bedreigde :shock: :roll:

Dat was voor mij een ommekeer in mijn Racisme ...... Hellaas :oops:(voornamelijk noord afrikaans getinte type) dus lydia maak je maar geen zorgen :wink:

dit was voor mij de bekende DRUPPEL meer omdat dit niet het enige incident in de straat was :twisted:

Hoe snel een leuke buurt verhamlapt kan worden worden :?: 4 jaar maar :(

En ben heel snel verhuisd naar Haarlem :lol: :lol: :lol:

En nee ik ben zeker geen yup wahahaha.

26 nov 2008 11:19
Profiel
Bericht 
Rodger that! schreef:
... (voornamelijk noord afrikaans getinte type) dus lydia maak je maar geen zorgen :wink: ...

Gelukkig maar! :mrgreen:

Maar ik begrijp jouw standpunt. Ik woon in een geheel blanke gemeenschap. Bewust voor gekozen. Zal raar klinken uit mijn mond ... :lol:

26 nov 2008 11:26
PorscheForum Rakker
Amsterdam
Bericht 
Lydia schreef:
Ik heb het een aantal jaren geleden mee gemaakt in Amsterdam. Een bestuurder van een dikke Merceds voor me werd afgesneden. Stappen 4 Ma .. ook medelanders uit en lopen naar de Mercedes. Maar nóg sneller stapt de bestuurder van de Mercedes uit: een neger van een metertje of twee. Loopt naar zijn kofferbak, pakt een baseball knuppel en de medelanders zetten het op een lopen. Neger verbouwd nog effe hun auto, stapt relaxed weer in en vervolgt zijn weg. Ik heb dit tafereel met open mond aanschouwd en moest er toch wel om grinneken.
Ik heb jaren lang met een baseball knuppel in m'n auto gereden! :mrgreen:

Ik weet wat ik in het vervolg in mijn auto leg :twisted:

26 nov 2008 11:45
Profiel
Veghel
Bericht 
Helpt alleen als je ook nog ±2 meter groot en zwart bent :roll:

26 nov 2008 11:52
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ik heb ook 4 jaar in B&L gewoond (en 1 jaar in de Staatsliedenbuurt) en op basis daarvan heb ik besloten dat ik never nooit meer in dat soort buurten ga wonen. Als normaal mens kun je daar niet normaal functioneren.

26 nov 2008 12:03
Profiel
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht 
Zo zie je maar weer: de Bijlmer wordt niet eens meer genoemd. Dat is nu een wat ingedutte 'hood'.
Paar jaar geleden nog niet: mijn vader woonde/woont er. Had zijn auto in de afgesloten parkeergarage staan. Zijn accu was plat, deed niks meer. Hij moest nog wat zaken regelen. Komt hij een dag later bij zijn plekkie: enige wat daar nog staat is zijn oude, platte accu... :shock:

Maar goed 020West: a.k.a. "Harlem a/h Slotermeer"

26 nov 2008 12:46
Profiel Twitter 
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Maarten schreef:
Ik heb ook 4 jaar in B&L gewoond (en 1 jaar in de Staatsliedenbuurt) en op basis daarvan heb ik besloten dat ik never nooit meer in dat soort buurten ga wonen. Als normaal mens kun je daar niet normaal functioneren.

Watje. Je moet gewoon af en toe mee naar de Moskee en af en toe een lammetje slachten. Je moet wel een beetje integreren heur :twisted: 8)

26 nov 2008 12:56
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende