Auteur |
Bericht |
amandus
Timeless
|
Das geen gadge , dat is de heksen-bezem van Vogelaar
_________________________________________ Timeless objects
|
18 nov 2008 21:06 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
elektrische poort is vandaag geinstalleerd, net een kat zich het %#%%$ laten schrikken
geweldig gadget
_________________________________________ Got coffee?
|
18 nov 2008 21:06 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Zit nu te genieten van een capuccino uit mijn Saeco Talea Ring... geweldig
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 nov 2008 21:08 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
24 nov 2008 14:11 |
|
|
horn
PF #57
|
Hoop stof in de tuin. Zou eens stofzuigen
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 nov 2008 23:26 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Eric toch ook
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
24 nov 2008 23:32 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Nog niet gekocht, maar staat wel op de planning: een digitale fotolijst, iemand een goede tip? Liefst 10"
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
25 nov 2008 10:32 |
|
|
zuugnap
|
onzin gadget en 2 much euri's .... kan je nog beter een klein schermpje laten lopen op een dual out
|
25 nov 2008 10:49 |
|
|
Traveller69
|
Een gadget is toch per definitie al een beetje onzin
zit totaal niet in de buurt van een pc, anders had ik dat wel gedaan. Wel in de buurt van m'n miniaudioset met dvd-speler, dus ik kan er ook gewoon een goedkoop tv'tje aanhangen. Maar zo'n digitaal fotolijstje vind ik wel leuker staan. En ach, voor onder de 150 moet je toch wel iets leuks kunnen vinden.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
25 nov 2008 10:54 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ze liggen bij de blokker voor 10 shaggel euri
|
25 nov 2008 11:22 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
25 nov 2008 11:30 |
|
|
Traveller69
|
Zo'n Salora heeft een lage resolutie. Heb al mooie gezien van Braun en Agfaphoto met een resolutie van 800*480 met een scherp beeld. Wel wat duurder, maar als het beeld scherper is maak je wel indruk op de kijkers.
|
25 nov 2008 12:05 |
|
|
horn
PF #57
|
onwijs fout, die fotolijstjes. vind ik dan. beetje zoiets...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 nov 2008 21:56 |
|
|
amandus
Timeless
|
|
25 nov 2008 22:16 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
On topic: Vanavond deze besteld.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 nov 2008 22:20 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ziet er erg handig uit, maar moet je voor ieder apparaat zo'n losse adapter bestellen?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
25 nov 2008 22:43 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
|
25 nov 2008 22:47 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Wat een super mooie oplossing En dat met de Sint in aantocht
|
25 nov 2008 22:48 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
Iets wat ik vroeger nooit mocht.Zo'n radiografisch bestuurbaar wagentje.Toevallig een Porsche 911 GT3 RS van het merk Nikko.
Gewoon,voor de leuk............
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
26 nov 2008 0:45 |
|
|
horn
PF #57
|
heb ik ook elk jaar met sinterklaas weer. mocht er ook nooit eentje. en elk jaar denk ik er toch weer over. maar dan een offroad. have fun!
|
26 nov 2008 8:19 |
|
|
Traveller69
|
Vroeger mocht ik zo'n autootje wel als ik 'm zelf kocht en ja, sparen was dan wel een probleem.
Paar jaar terug eentje gekocht van Tamiya (zo'n zelfbouwpakket). Erg leuk om te doen en ik snap nu eindelijk hoe een sperdifferentieel werkt. Veel plezier ermee.
|
26 nov 2008 8:41 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
iemand ervaring hiermee?
http://dynolicious.com/
_________________________________________ oud is beter
|
26 nov 2008 12:51 |
|
|
Jort
Groningen
|
Weet je zeker dat er een sper op zat? Of "gewoon" een differentieel.
_________________________________________ Tjolk.
|
26 nov 2008 13:43 |
|
|
Traveller69
|
oh, dat kan ook wel
Ik weet nu in ieder geval hoe het werkt dat het wiel in de buitenbocht meer omwentelingen maakt dan het wiel aan de binnenkant. Was me ook al eens uitgelegd in een boekje van Bob Evers, maar om het zelf te bouwen was toch duidelijker.
Het zelf bouwen vond ik ook het leukst. Bij gebrek aan vrienden die ook zo'n ding hebben (ze mochten niet van hun TOTMBO) moest ik altijd alleen racen, is niet zo leuk.
|
26 nov 2008 14:37 |
|
|
Jort
Groningen
|
Tamiya levert ook wel instelbare sperdifferentiëlen maar dan als optie (tegen de gebruikelijke Tamiya prijzen ).
Bouwen is inderdaad minstens de halve pret. Heb ooit ééntje totaal tot snot (80km/u in vangrails..) gereden. Dat doet eerst pijn, maar heb je wel een geldig excuus om een nieuwe te bouwen.
_________________________________________ Tjolk.
|
26 nov 2008 14:51 |
|
|