Rij al heel wat jaartjes 993tt en tot nu toe geen groot verschil in onderhoudskosten in vergelijking met mijn vorige 993c2.
25 nov 2008 22:36
PentAr
Vleuten
Frank schreef:
ojee een 4 wieler op de tenen getrapt... waarom heeft pentAr de 997 4S niet op z'n verlanglijstje meegenomen. misschien omdat de techniek van de huidige 2s zo goed is, dat 4wd geen extra veiligheid meer geeft ?
Ik hoef niet perse 4wd, maar bij de turbo heb je weinig keus he....
_________________________________________ Ben ff weg....
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
25 nov 2008 22:57
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
amandus schreef:
Nee , dank je ArenaRood , het is niet zeiken maar een persoonlijke constatering , overigens zoals ik ook al melde geen liefhebber van geblazen motoren , ben een beetje een zeikerige eikel die het simpel wilt houden . Ik begrijp dat er voor 4WD gekozen wordt want tenslotte heb ik begrepen dat er met 4WD tijdens zeik weer het beste gereden kan worden.
Lekker "simpel", de meest moderne 911 gaan rijden. Kom zeg, dat kan veeeeel simpeler!
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
Het is meer een 2wd versus 4wd discussie geworden.....
_________________________________________ Ben ff weg....
26 nov 2008 12:33
Jurgen
Westervoort
Vind de keuze tussen de 993TT en de 997S best een moeilijke eerlijk gezegd, en eigenlijk horen de GT3's ook bij deze keuzes.
Vind een 9974S bv erg mooi, iets dikker.
Moeilijk, moeilijk.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot]
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum