mijn dealer raadt mij aan om tussen de 3000 en de 5000km mijn achterste banden te laten uitlijnen ? is dit een goed idee ? Wat voor voordelen heeft dit ?? wat mag dit kosten normaal ?
achteraan liggen er 19inch 295
Thanks,
29 dec 2004 11:01
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Ik vermoed dat hij bedoelt "uit balalanceren".
Nieuwe banden moeten zich altijd even "zetten" om de velg, waardoor het na een paar duizend km goed is om nog een keer te balanceren.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
29 dec 2004 11:09
ppp 356
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen Belgiƫ
Het gaat hier over het uitlijnen van de assen volgens mij, Dit gebeurt zowel vooraan als achteraan. Bij mijn weten is dit een standaard procedure bij Porsche.
Waarom daar ben ik niet technisch genoeg. Kunnen ze gelijk even controleren of ze de transportblokken van tussen de veren hebben gehaald. Dit was men bij mijn wagen vergeten wat een verschrikkelijk stuiterig weggedrag als gevolg had.
Deze fout is niet gemaakt bij PCB
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
29 dec 2004 11:15
horn
PF #57
ppp 356 schreef:
Kunnen ze gelijk even controleren of ze de transportblokken van tussen de veren hebben gehaald. Dit was men bij mijn wagen vergeten wat een verschrikkelijk stuiterig weggedrag als gevolg had.
En jij maar denken dat die RS zo vreselijk hard afgeveerd was... Heel anders dan tijdens de proefrit... "Ach meneertje, dit soort auto's moet je altijd een maand of wat inrijden... "
Heb ooit eens een gordijnenleverancier in een project gehad waarbij de gordijnen over de hele achterpui (meter of 15) overal ruim 10 cm te kort waren en dus 10 cm boven de vloer hingen. Op mijn vraag of dat normaal was beweerde hij doodleuk dat gordijnen altijd nog even 'uit moeten hangen'. 10 cm zeker...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
29 dec 2004 11:47
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 S
Sint Pancras
horn schreef:
Heb ooit eens een gordijnenleverancier in een project gehad waarbij de gordijnen over de hele achterpui (meter of 15) overal ruim 10 cm te kort waren en dus 10 cm boven de vloer hingen. Op mijn vraag of dat normaal was beweerde hij doodleuk dat gordijnen altijd nog even 'uit moeten hangen'. 10 cm zeker...
Nou... je vergist je.Is wel degelijk mogelijk(is overigens dan wel type stof,temp en luchtvochtigheid en hoogte afhankelijk)Tis wel weer zeer raar om ze op voorhand al 10cm korter te maken.Zo,weet je ook gelijk dat we min of meer in dezelfde branche zitten.
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
Laatst bijgewerkt door 2000 gtv op 29 dec 2004 19:51, in totaal 1 keer bewerkt.
29 dec 2004 18:51
Anonymous
eugh sorry voor de onderbreking, maar weet er soms iemand waarom ik moet mijn achterste banden laten uitlijnen ??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum