Auteur |
Bericht |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik las dit net ook op Wiki. Wss dus niet voor de rechter geweest, zoals ik al schreef.
|
30 nov 2008 13:17 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Waarom niet voor de rechter geweest?
Porsche staat mijn inziens niet bekend om hun toeschikkelijkheid, en achten de kans van slagen wss erg klein.
|
30 nov 2008 13:19 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Als je geen/weinig kosten hoeft te maken om gedoe (procedures en nog meer kosten) te voorkomen, dan geniet dat altijd de voorkeur. Hadden ze al miljoenen gestoken in productie- en marketingkosten om de 911 te produceren en promoten, dan hadden ze het wss wel voor de rechter gebracht. En de inschatting van kans van slagen igv een procedure zal inderdaad ook wel een rol hebben gespeeld.
Waarschijnlijjk was het Porsche om het even: de 901 of de 911. Who cares?
|
30 nov 2008 13:48 |
|
|
boxi
997 GT3 Mk1
|
Back to the subject guys / girls...
The big question is: heeft de 997 GT3 Mk2 de vertrouwde Hans Metzger motor... of is er een nieuwe motor gebaseerd op die van de Carrera.
Gr. Boxi
_________________________________________ Fahrspass Pur
|
30 nov 2008 16:23 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Hoeven ze volgens mij weinig of niets voor te bieden, want Porsche AG is toch groot aandeelhouder van de PSA groep?
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
30 nov 2008 20:55 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
nee ze zijn geen groot aandeelhouder van PSA wel van het franse PGA welk een retail organisatie is
http://www.porsche-holding.com/en/company/business_fields_1/retail/
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
30 nov 2008 21:03 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
30 nov 2008 21:55 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Knap gevonden
|
30 nov 2008 23:07 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
dus word het nou 991 of wat
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
30 nov 2008 23:12 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Waarom trouwens van die grote stappen genomen? 964-993 dan tot de conclusie komen dat het wel errug hard gaat 996-997-998 (?).
Mss kunnen ze gewoon bij 920 beginnen, en dan naar 921 en verder. Die 20 kan dan ook slaan op 2.0, oftewel, een nieuw tijdperk.
|
01 dec 2008 0:57 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
01 dec 2008 1:00 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Deze GT3 zal ongetwijfeld beter zijn, maar mooier.......
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
01 dec 2008 10:02 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Daar heb ik nog geen ervaring mee, ik zit net over de 20
Voor mij moet er nu alles retestrak uit zien. Als het namelijk nu al hangt wat zal het later dan wel niet worden
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
01 dec 2008 10:51 |
|
|