Auteur |
Bericht |
Newt
Papendrecht
|
Pfffffff,,,,,,heb eigenlijk helemaal niets mee....GT3 / TT. (lol)
|
02 dec 2008 22:31 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Wat ik gezien heb is de GT2 weldegelijk prijziger. Wat mij verbaasde, want ik heb een tijdje terug in de 911 & PW gelezen dat de GT2 voor relatief weinig op te halen is.
|
02 dec 2008 22:36 |
|
|
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Jullie moeten niet zo'n punt maken van die drempels jongens.. Tot nu toe weinig problemen mee gehad
|
02 dec 2008 23:14 |
|
|
Stijn van Kooten
|
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 03 dec 2008 0:17, in totaal 1 keer bewerkt.
|
02 dec 2008 23:31 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
stijnus 2de setje gele is fout en de rode ook
2de setje gele is mk 2
en die rode is gt2
oftewel andersomski
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
03 dec 2008 0:09 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Ik zal dit draadje eens met veel interesse gaan volgen. Zit stiekum wel alvast te kijken wat een waardige opvolger kan worden
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
03 dec 2008 0:15 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Maar elk van de door mij geplaatste auto's zijn leverbaar met kuipstoelen en met leren stoelen En zelfs met leer beklede kuipstoelen!
@ Knauf, het is al laat
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
03 dec 2008 0:19 |
|
|
Graaf
NB
|
als het zo doorgaat kunnen we misschien ergens kwantiteitskorting krijgen
|
03 dec 2008 9:37 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Je hebt GT3's met sportstoelen en met kuipjes. Dus daar zal het niet op vastlopen.
|
03 dec 2008 9:59 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Zoals de kleur
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
03 dec 2008 10:00 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Daar heb ik Hornen als mogelijke oplossing voor...
Ik kom er wel uit hoor.
|
03 dec 2008 10:02 |
|
|
Graaf
NB
|
pff diep zo op de vroege morgen
ik zoek nog iemand die met zijn GT3 mijn oprit op en af wil komen rijden, als dat lukt ben ik er wel uit denk ik
Laatst bijgewerkt door Graaf op 03 dec 2008 10:13, in totaal 1 keer bewerkt.
|
03 dec 2008 10:07 |
|
|
Graaf
NB
|
ssst is laat geworden idd.....
|
03 dec 2008 10:14 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Dat wel, maar als je de goede tegen komt kun je nog overwegen om de stoelen te verwisselen.
Op zich zitten die kuipjes prima, maar je komt dan niet meer naar achteren, wat voor mij ook een probleem is.
|
03 dec 2008 10:18 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
Wil ik wel een keer doen hoor met wat beter weer. Kan ik de RS ook even uitlaten.
Ikzelf vind de 996TT veel meer een D-Driver. Erg makkelijk te rijden, je 4WD is ook fijn bij glad weer. Wil je een keer driften; geen probleem gewoonn PSM uitzetten en het is bijna een RWD (Mark kan dit beamen).
De GT3 (RS) is veel meer spartaans en meer een fun auto. Daar ik moet zeggen dat de Cayman in mijn hudige opzet wel eigenlijk een best of both worlds is; lekker snel en strak op de weg. De GT2 (denk wel dat hier ook een MK1 en MK2 van is -> meer PK en wat leuk carbon spul), heeft echter bij het standaard onderstel wel veel last van onderstuur. Een zogenaamde veiligheids feature vanaf de fabriek om de happy tail te voorkomen.
|
03 dec 2008 10:21 |
|
|
LouisXIV
964 C2 coupe schiefer grau
ex 993 C4 vesuvio '97
ex 964 C2C zwart metallic '91Meerssen Zuid Limburg
|
mischien PF korting als we met een paar man tegelijk een GT3 willen??
gister in het nieuws gezien dat verschillende dealers al een 2e auto gratis erbij geven: als je een espace koopt krijg je er een twingo bij....
_________________________________________ Its about as fast as you can go without having to eat airline food!
|
03 dec 2008 10:23 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Bestel vast een voorspoiler voor degene die daar zijn bolide aan bloot wil stellen
Is er met een GT3 nog fatsoenlijk in de file te rijden of is dat een drama?
_________________________________________ Boxer power.
|
03 dec 2008 12:33 |
|
|
Graaf
NB
|
nou nou is niets anders dan een gewone schuinestoeptegelstandaardopritding waar zelfs mijn Marcos over heen kon...
|
03 dec 2008 12:49 |
|
|
John
Cayenne
|
valt wel mee.....maar moet toegeven dat ut behoorlijk voelbaar is.....zeker als ie koud is stribbelt de versnellingbak ff tegen...de syncromesh zijn anders dan de normale 996, is meer bestand tegen de enorme klappen.
Verder is de MK2 een heerlijke auto, die als je hem goed berijd iedereen de baas is, man wat accelereert dat apparaat zeg, is echt voor velen niet bij te houden.
De MK2 is ietsiepietsie hoger dan de MK1 dus drempels net zoveel last van als een 996 4s/turbo.
Maar die huil als je hem vet in de toeren jaagt...kippevel.
Looks zijn altijd persoonlijk, de een vind een turbo lelijk en een ander weer de GT3....blijft persoonlijk.....ik vind alles mooi mits er Porsche op staat.
|
03 dec 2008 15:09 |
|
|
Yoda
964 C2C (1991) Oak GreenNoordwijk ZH
|
Er is achterin niet veel meer te doen. Er zitten geen zitjes in. Ik heb de kuipjes zonder 'mecano' en de golftassen en karren (2+2) passen nog prima achterlangs, dus voor mij prima. Wat wil je verder nog achterin doen dan?
File rijden is, zoals John al aangaf, geen probleem. De koppeling is zwaar, maar daar wen je snel aan.
O ja, van die kuipjes krijg je geen zadelpijn. Ik denk eigenlijk dat ze beter voor je rug zijn dan die verstelbare stoelen die in 90% van de gevallen te schuin naar achteren staan.
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
|
03 dec 2008 16:17 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
gt3 zou ik voor gaan, ook als daily (niet met 40.000 per jaar trouwens )
mooie zwarte met zwarte wielen.. goed we dromen weer weg..
heren succes met deze mooie keuzes... en de voorpret is vaak het leukste..
|
03 dec 2008 17:15 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Ze zijn er wel met zittingen achterin, maar dan kan je geen rolkooi
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
03 dec 2008 17:46 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
gt3 is een officiele 2 seater, ook volgens RDW. Meer achterin is strafbaar
|
03 dec 2008 17:48 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Er zijn ook GT3's met zitjes achterin. De koppeling van een 964 is ook zwaar, dus dat wennen zal wel meevallen...
Weet ik. Maar ik zal toch voor een DD eerder kiezen voor sportstoelen.
|
03 dec 2008 18:39 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
|
03 dec 2008 18:39 |
|
|