Auteur |
Bericht |
Jay911
'03 996 4S/ '86 Toyota Supra (race)Amsterdam
|
Ik ga morgen. Can't wait...
_________________________________________ Mooiste bloem? Het klaverblad
|
03 dec 2008 20:19 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Het was wel een leuk dagje, absoluut de moeite waard. Niets gemerkt van milieuzone-controles, wel veel van die borden tegengekomen.
Ik zal binnenkort even een selectie van mijn 270 foto's online zetten, veel Porsche gezien daar.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
03 dec 2008 23:39 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Ben vandaag geweest. Was de moeite niet waard helaas.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
03 dec 2008 23:41 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
Dat is maar net afhankelijk van waar je interesse ligt toch?
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
04 dec 2008 10:49 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
Ben al vele malen op de autoshow in Essen geweest en heb het nooit eerder zo slapjes gezien [2 hallen minder gevuld]. Dat bleek ook wel uit het aantal bezoekers, geen hond daar [hoezo resessie?], vooral de "tupperware"jongens lieten het massaal afweten [is toch altijd lachen met die lui]. Porsche aanbod was ook nog nooit eerder zo laag, of ze waren van de "hoe verzeik ik het snelst een P" categorie. Echt jammer, volgend jaar een nieuwe poging.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
04 dec 2008 15:46 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Mijn "maten" zijn er nu en belde al dat het rustig was
Had het zelf wat druk, misschien zaterdag even alleen
Mijn interesse gaat ook meer naar de Classica in maart/april
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
04 dec 2008 16:25 |
|
|
M a r c
Ex 964 C2 en ex GT3 MkII
...nu kappersauto
|
heerlijk toch dat rustig is? kun je overal goed kijken en fotograferen, maandag was best nog wel druk overigens....
_________________________________________ www.europeantuning.nl voor Volvo & Porsche, FABSPEED MOTORSPORT dealer www.mh-schietsport.nl voor sportschutters
|
04 dec 2008 19:48 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Woensdag ook. Ik heb niet veel gemerkt van het mindere aanbod, er stond nog steeds genoeg Tupperware en ook genoeg Porsches (een heel cup-startveld).
Jammer dat Porsche zelf het af had laten weten in de fabrikantenhal.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
04 dec 2008 20:39 |
|
|
drknauf
|
er waren dit jaar 87 standhouders minder aanwezig op de beurs vandaar het zo stil was.
de indeling was dit jaar ook hlml anders na 20 jaar dezelfde indeling was dit effe wennen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
04 dec 2008 20:42 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Er verandert steeds meer bij autobeurzen. De RAI gaat misschien ook niet meer door
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
05 dec 2008 11:00 |
|
|
Paul Broere
Automotive professionalEde
|
hmm, mijn laatste berochtgeving over de RAI was dat het iig twee hallen kleiner zou zijn.
wél zouden er evenveel exposanten zijn als vorig jaar.
De entreeprijs zou iets omlaag gaan en er zou een kleine motorbeurs zijn waar je ook gratis toegang kreeg...
Helemaal niet doorgaan is nieuw voor mij... zou wel jammer zijn.
DUS... nu de beurs in Essen er nog is, gaan allemaal!!!
_________________________________________ Porsche's: Porsche Taycan Sport Turismo (2023)
|
05 dec 2008 11:18 |
|
|
zuugnap
|
zo we gaan ff loeren daar ... rapport laterrrrr groet aan uw voet!
|
05 dec 2008 12:56 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Las net dat de RAI toch doorgaat!
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
05 dec 2008 22:37 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Wij zijn afgelopen Maandag geweest en ik denk dat het de laatste keer is geweest dat we gegaan zijn. Ik vond het alweer ontzettend tegenvallen. Veel merken lieten het afweten op de meeste VAG-merken na. Wat die Umwelt-sticker betreft, ik heb het bij een politie-agent nagevraagd en ze controleren hier nog niet zo erg op. Dat gaat wel komen in de toekomst maar het was ze momenteel meer te doen dat eerst de inwoners van de desbetreffende gebieden zich hier aan gingen houden.
|
05 dec 2008 23:40 |
|
|