Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 17:31

Antwoord op onderwerp  [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
lease auto weg en nu? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Marco schreef:
zinnig alternatief

Afbeelding

In jouw geval zou ik oppassen. Voor je het weet gaan mensen denken dat je in Colombiaanse marcheerspecerijen handelt :mrgreen:

29 okt 2008 18:57
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
als je een rijdersauto wil voor je gezin, neem dan een Ford S-max 2.5 turbo. Is één van de fijnste auto's die ik ooit gehad heb. Alleen een beetje de charme van een broodtrommel (sorry Henk :cheesy:), maar rijden... als geen ander!

29 okt 2008 20:50
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Blij dat te horen Horn, aangezien dat onze volgende (gezins)auto gaat worden. 8)

29 okt 2008 21:15
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Ik rij sinds 2 weken in een Skoda Octavia 1.8 turbo. Heb voor 32k de dikste uitvoering met werkelijk alles er op en er aan uitgezocht. Kom uit een A6 (van me zelf, kilometervergoeding) en kon bij mijn nwe baan een leasewagen uitzoeken. Heb eens een verstandige keuze gemaakt en heb nu een ultiem lage bijtelling voor een wagen die ongelooflijk lekker rijdt en erg comfortabel/luxe is. Daarnaast is de motor erg soepel en loopt hij ongelooflijk mooi rustig voor een 4-cilinder.
Ik weet, het klinkt voor sommigen ongelooflijk, krijg ook veel commentaar omdat men het van mij blijkbaar niet verwacht dat ik in een Skoda ga rijden, maar kijk eens door het merk heen, ik ben ongelooflijk verrast door deze wagen!
Zou bijna Skoda-dealer kunnen gaan worden

29 okt 2008 21:15
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
horn schreef:
als je een rijdersauto wil voor je gezin, neem dan een Ford S-max 2.5 turbo. Is één van de fijnste auto's die ik ooit gehad heb. Alleen een beetje de charme van een broodtrommel (sorry Henk :cheesy:), maar rijden... als geen ander!

Tja, de motor van de Volvo 850 T5... heb ik jaaaaren in gereden, heerlijke roffel!!!

29 okt 2008 21:16
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Moet zeggen dat er verrassende en leuke optie's staan, tussen alle reacties (en PB's) zitten, modellen waar ik nog niet aangedacht had.

Ik heb nog een voordeel dat er nu nog maar 1 kleine in de planning staat en zien of we die aan kunnen, wat dat betreft zou een kleine station misschien nog kunnen. Prijzen van V70's en Passats vallen mee, alleen ben je wat duurder in verzekering en wegenbelasting.

Het idee is een auto met een dikke ton (ex-lease?) op de teller, zodat je nog zorgeloos kan doorrijden.

30 okt 2008 9:25
Profiel Facebook  Twitter 
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Ik kreeg een mooi aanbod voor een exlease A4 1.9 TDI. 145000km, ABT getuned, zonder schade, volledige historie.

Verder bij Milano in Dordrecht veel exlease V50's, weinig geld, maar geen garantie en onderhandelingen.

Twijfels :?

04 dec 2008 22:10
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
Nee :?
Een hoop tevreden klanten! 8)

Afbeelding

http://volvo-v50-hyves.hyves.nl/ :mrgreen: :lol: :mrgreen:

@strak: ik zou voor de Audi gaan, maar dan wel voor de 3.0tdi 8)

04 dec 2008 22:25
Profiel WWW
Panamera Turbo
Rotterdam
Bericht 
JA :wink:

04 dec 2008 22:56
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Ben 2 jaar lang zéér gelukkig geweest met m'n V50 2.0D ! Heeft over 205K km's weinig problemen gegeven en de stoelen waren echt super! Mijn vrouw had de S40 (ook het nieuwe model) en is daar ook altijd heel happy mee geweest. Zou zelf voor de 2.0D , 2.4i of T5 gaan.
Verder zijn de Passats ook altijd een "safe" investering maar rijden minder dynamisch.

04 dec 2008 23:00
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
205K km's in 2 jaar? :shock: Dan heb jij meer tijd in de auto gezeten per dag dan ik op het forum :^:

04 dec 2008 23:21
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
:wink:

04 dec 2008 23:34
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
:lol: Ik lees alleen nog geen slechte ervaringen met een A4 :?:

05 dec 2008 11:26
Moderator
PF #57
Bericht 
Ben er niet blij mee. Loopt steeds vast in de printer. Kan ook aan de printer liggen. :lol:

05 dec 2008 11:45
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Ik knip van elk velletje de randjes er af, gaat veel beter :wink:

05 dec 2008 11:47
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Komt ie van het vorige model, vooral elektrische storingen, licht valt tijdens rijden 's avonds spontaan uit :roll: Airco stuk als het dertig graden is, wordt je ook niet gelukkig van. Eerste lichting 2.0 TDI's eersteklas drinkeboeren inzake olie.

Nieuwe model, bij starten stinkt de airco, althans daar ga ik op dit moment van uit. De deskundigen (dealer) nog niet, enfin wordt onderzocht.

05 dec 2008 11:51
Profiel
PorscheForum Rakker
911 2.2E Targa (1970) 911 2.2T Coupe (1970) 911 2.5 S/T (1972) Audi quattro (1980)
Den Haag
Bericht 
De V50 rijdt prima met voldoende ruimte voor maxi-cosi's en kinderwagens.

Je kan ze bovendien leuk aangekleed vinden. Ben niet heel tevreden over de ECC. Zou wel voor de 2.4 of de D5 gaan persoonlijk...

05 dec 2008 12:05
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
gast schreef:
Veel slechte verhalen op i-net tegengekomen ( net als ...

Net als over de Porsche 996 :?: :mrgreen:

Over onze smart for2 ook veel ellende gelezen, maar alleen gelezen, nu na 4,5 jaar en 35.000 km :D

05 dec 2008 12:19
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Gilles 2.2E schreef:
Je kan ze bovendien leuk aangekleed vinden. Ben niet heel tevreden over de ECC. Zou wel voor de 2.4 of de D5 gaan persoonlijk...

Wat zijn de problemen met de ECC? De 2.0D overspoelt de markt, maar je kan ze met full options krijgen voor minder geld dan een half options A4.

Audi is wel weer een meer Premium merk en hoe zou dat gaan bij de latere verkoop???

05 dec 2008 12:26
PorscheForum Rakker
911 2.2E Targa (1970) 911 2.2T Coupe (1970) 911 2.5 S/T (1972) Audi quattro (1980)
Den Haag
Bericht 
Ik heb zowel Audi als BMW gereden. Prima auto's. De ECC van de V50 is gewoon minder dan die van Audi/BMW. Gevoelsmatig wijkt de ingestelde temperatuur af van de feitelijke temperatuur in de auto...

05 dec 2008 13:11
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
Als je een nieuwe Espace koopt krijg je er tegenwoordig een Twingo gratis bij, deze kun je dan weer doorverkopen (misschien wil Lydia wel een nieuwe) en de winst in je zak steken :idea:

05 dec 2008 14:11
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Kun je toch gewoon veel beter korting vragen in de showroom :roll: , is toch iets handiger dan jouw constructie. :idea: :wink:

05 dec 2008 14:26
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
TD (zonder I) schreef:
... bij starten stinkt de airco, althans daar ga ik op dit moment van uit. De deskundigen (dealer) nog niet, enfin wordt onderzocht.

Stinkt muf, beetje rotte vis :?:

Dat is een bekend probleem van airco's die niet worden uitgezet voor einde rit en daardoor veel rottend vocht vasthouden. Geldt dus speciaal voor automatische airco die 'altijd' aan staat.

05 dec 2008 15:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
@ Paul : nee, een lucht van verbrand rubber. Je wordt er misselijk van. Auto is vijf maanden oud, dus muf stinken zou in principe nog niet mogen.

Een plaatselijke dealer heeft er al naar gekeken en aan geroken, eerste instantie denken ze aan een koppelingsplaat die blijft hangen.

Kon op korte termijn geen kwaad zeiden ze. :roll: Meteen er op gewezen dat ze in ieder geval een aantekening maken dat er naar gekeken is. Zit nl. niet te wachten op een claim van de leasemaatschappij. Auto staat inmiddels ingepland voor nader onderzoek.

05 dec 2008 15:29
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 C2, 2.4T
Leidschendam
Bericht 
Zojuist proefritje gehad in de A4, erg indrukwekkend, veel vermogen bij laag toerental.

Getuned van 110pk naar 130pk

05 dec 2008 15:39
Antwoord op onderwerp   [ 71 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende