Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 5:37

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2475 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 99  Volgende
Beurs/Kredietcrisis/Prijzen huizen, auto's, ... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Groningen
Bericht 
Faster schreef:

Gymnasium doorlopen?

:scratch:

Wat je al niet moet verzinnen om serieus genomen te worden.

04 dec 2008 12:50
Profiel
PorscheForum Rakker
356 speedster 1957 de eerste 993 2S 1997 de beste
Bericht 
Het is weer gezellig, even de popcorn pakken, weer eens wat anders voor de lunch :lol:

Even off topic D.S.
Houthoff?

04 dec 2008 13:00
Profiel
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
ik ga een balletje eten, jullie zoeken het maar uit met jullie crisis
ik hoor het wel als ik terug ben ;-)

04 dec 2008 13:10
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Bericht 
wolf schreef:
moet faster wel gelijk geven, voel aan m'n water dat de huizenprijzen flinke tik gaan krijgen. bespeur hier toch wat wegkijkgedrag.

Wegkijkgedrag als het een post betreft van FATSER :wink:

04 dec 2008 13:11
Profiel
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Marco schreef:
ik ga een balletje eten, jullie zoeken het maar uit met jullie crisis
ik hoor het wel als ik terug ben ;-)

Met sateh-saus? en veel kruiden? :wink:

04 dec 2008 13:20
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Zal een gepeperde rekening worden :mrgreen:

04 dec 2008 13:29
Profiel
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht 
Heb net als vele hier Nijerode doorlopen, via de voordeur en daarna de achterdeur er weer uit :idea:

Jongens wat maakt het allemaal uit, de dames lachen ons uit al die mannen met hun borst vooruit :!:

Maar dat de crisis ons alle raakt is een zekerheid, je merkt het al aan de aanbiedingen die ik krijg van zowel de staalleveranciers als de autodealers :wink:

Onze Volvo truck zou veel later komen "maar er was nog een plaatsje vrij in de productielijn" en komt nog dit jaar af de fabriek :?

We wachten maar af, en rustig blijven :shock:

04 dec 2008 14:46
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
Faster schreef:

Moet ik hier serieus op ingaan?

Je moet niets. Maar als jouw verhalen gatenkaas zijn, dan wordt dat vanzelf geconstateerd. Zeker als je jezelf steeds in de kijker speelt.

Citaat:
Is werken voor jou de enige bron van inkomsten? Je hebt altijd al een oordeel klaar; vnl gebaseerd op een vooroordeel, tunnelvisie misschien??

Je jippie er omheen. Waarom zou een 19-jarige student rechten in Den Haag een huis kopen? Hoe groot is de kans dat hij dat kan? Hoe groot is de kans dat hij er 15 jaar later nog woont?

Dat heeft niets met vooroordelen te maken, dat verhaal rammelt aan alle kanten. Zoals er wel meer zaken zijn die jij hier poneert die op zijn zachtst gezegd opmerkelijk zijn.

Op zich ben ik niet snel om te concluderen dat iemand iets zit te verzinnen, want ik heb nog nooit een fatsoenlijke reden kunnen bedenken om jezelf anders voor te doen dan je bent. Sterker nog: ik vind dat vrij sneu... maar als iemand ZO enorm de schijn tegen heeft...

Ik heb je al een tijdje terug zachtjes aangemoedigd om normaal mee te doen op een normale manier. Die uitgestoken hand heb je niet aanvaard. Nou, dan niet. Als jij de wind van voren wil... dan heb je aan mij een hele goede.

Als jij vanaf nu normaal meedoet ben ik het ook zo weer kwijt, want het is maar internet. Jouw keuze.

Citaat:
De FD.... ach ja. Hoe vaak staat er niet informatie die door de feiten snel achterhaald worden. Laten we gewoon ons gezonde verstand gebruiken.

Daar stonden onderbouwde meningen van deskundigen, maar kennelijk weet jij het allemaal beter. En dat zonder onderbouwing, gewoon onderbuik. Dat is ook veel betrouwbaarder! :bang:

04 dec 2008 17:23
Profiel
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
GijsCarrera'S schreef:

Even off topic D.S.
Houthoff?

Nee.

04 dec 2008 17:25
Profiel
Bericht 
Devils son schreef:
Als jij vanaf nu normaal meedoet ben ik het ook zo weer kwijt, want het is maar internet. Jouw keuze.

:thumleft:

04 dec 2008 17:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht 
Het gaat zo meteen wel weer goed met de banken :twisted:, de ECB heeft de rente weer verlaagd tot 2,5%.
De banken houden de rente toch hoog, alleen de AEX gaat 10 min. omhoog om vervolgens weer te dalen.
Als de banken niet meewerken heeft het naar mijn ziens geen enkele zin om de rente te verlagen.

04 dec 2008 17:29
Profiel
Bericht 
GijsCarrera'S schreef:
Als de banken niet meewerken heeft het naar mijn ziens geen enkele zin om de rente te verlagen.

Fortis/ABN zou daarin voorop moeten lopen denk ik. Is nu staatseigendom en als Fortis/ABN de prijzen gaat aanpassen zal de rest moeten volgen.

Op zich is het niet kies om politiek Fortis/ABN aan te sturen, maar ik zie hier toch wel genoeg goede redenen voor.

04 dec 2008 17:33
Profiel
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Bericht 
Grappig dat je Fortis hier aanhaalt.
Niet zo lang geleden bleek juist Fortis de hoogste risico-opslag op de korte rente te zetten van alle banken.
En met jou vind ook ik, dat juist die combinatie het goede voorbeeld zou moeten geven.
Het tegendeel is helaas waar, lijkt het :twisted:

04 dec 2008 17:40
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Bericht 
Het wordt tijd dat de heer Bos echt gaat opstaan, om de heer Zalm aan te sturen. 8)

04 dec 2008 17:43
Profiel
Timeless
Bericht 
Heeftie al gedaan , om zn salaris terecht te verdedigen :!: Wel bizar eigenlijk dat een PVDA lid dat doet :lol:

04 dec 2008 17:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Bericht zalm
Je kijkt ernaar, maar het is niet wat het is.

04 dec 2008 17:54
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
amandus schreef:
Heeftie al gedaan , om zn salaris terecht te verdedigen :!: Wel bizar eigenlijk dat een PVDA lid dat doet :lol:

Hij komt uit het bedrijfsleven, kent de VVD wereld :wink:

04 dec 2008 20:51
Profiel
Timeless
Bericht 
Shell was het toch :?:

04 dec 2008 20:52
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Yep, ook in het verre Oosten.

04 dec 2008 20:54
Profiel
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Bericht 
:?
Kreeg daarnet het gratis huis aan huis blad van het dorp onder ogen.
Tot mijn stomme verbazing is een inventieve makelaar huizen aan het verkopen met als optie "ook zonder grond" te koop. In Amsterdam is dat allemaal heel normaal, maar hier is dat nog nooit eerder vertoond.
De grond wordt dan, naar voorbeeld van Amsterdam, in erfpacht gegeven, en de vraagprijs van het huis zakt natuurlijk spectaculair.
Een voorbeeld: Eindwoning (250m2) vraagp 219.500 met grond, vraagp 150.000 zonder en erfpacht 255 p/m.

Hoef het hier nauwelijks te vermelden: Kort rekensommetje leert natuurlijk, dat je de grond beter kunt kopen, maar ja, het is wel een manier om je in de kijker te spelen als makelaar.

Vraag me af wie die grond dan in eigendom houdt, zal ik eens navragen.

04 dec 2008 22:03
Profiel WWW
Timeless
Bericht 
Renger , dat vind ik ondernemen . Creatief met met de problematiek en oplossend werken .

Hou nu al van die makelaar , kga bij jou in het durp wonen , schijnen overigens meer goede entrepeneurs te wonen :wink:

04 dec 2008 22:09
Profiel
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Bericht 
:shock: Vraagprijzen hier zijn beter dan daaro bij jullie :!: . T is dat de A27 een rampenplan is.......
En die makelaar, hij rijdt al Porsche (997 cabrio voor erbij).

04 dec 2008 22:18
Profiel WWW
Timeless
Bericht 
Daarom rijden ze hier in Bentleys 8)

04 dec 2008 22:20
Profiel
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Bericht 
GijsCarrera'S schreef:
Het wordt tijd dat de heer Bos echt gaat opstaan, om de heer Zalm aan te sturen. 8)

Misschien dat Zalm Bos het bos instuurt? :mrgreen:
We zullen zien welke koers ABN/Fortis onder Zalm gaat varen..........ben er (gelukkig) al 10 jaar geen klant meer.

04 dec 2008 23:18
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
NB
Bericht 
Lydia schreef:
Ik moet in 2009 mijn hypotheek 'verlengen'. Op aanraden van een goede vriend die in de hypotheken zit, heb ik dit begin dit jaar (maart) al gedaan. Heb het voor 10 jaar vast kunnen zetten tegen een goede rente

zeker slim nu de rente blijft dalen :roll: voorlopig blijft cb de economie oppompen met nieuwe verlagingen....

05 dec 2008 9:44
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2475 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 99  Volgende