Auteur |
Bericht |
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Stilvallen tijdens rijden 964
Hallo allemaal,
Al enige tijd heeft mijn Porsche 964 last van :
A . slecht stationairlopen vooral als die warm is schommelt hij tussen 500 en 1200 toeren.
B tijdens een langestadsrit en op de snelweg reageerde de P niet meer op het gaspedaal. Na klein stukje uitrollen pakte hij weer op. om vervolgens na aantal Km het zelfde weer te doen.
Ik las iets over een LMM ??
Mijn auto (een 964 cabro uit 92) is voor ik hem heb gekocht ergens gechiptuned.
Iemand een idee wat de P heeft?
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
07 dec 2008 18:56 |
|
|
horn
PF #57
|
ik als leek denk dat dat zomaar meerdere oorzaken kan hebben en lastig is om dit online even op te lossen. als je zelf technisch zou zijn had je waarschijnlijk al diverse dingen geprobeerd. Als je dat niet bent kan je waarschijnlijk zelf ook weinig met de technische tips die hier gegeven gaan worden.
Mijn advies: effe langs de specialist...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 dec 2008 19:49 |
|
|
cabrio wim
|
Re: Stilvallen tijdens rijden 964
Misschien daar de fout. Maar net wat Harald schrijft, moeilijk om zo te oordelen, kunnen meerdere dingen zijn die voor dit gedrag zorgen.
Verder denk ik dat hij zich niet lekker voelt, en daarom zijn eigen niet 100% geeft.
|
07 dec 2008 19:58 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
Re: Stilvallen tijdens rijden 964
| | | | renetrzes schreef: Hallo allemaal, Al enige tijd heeft mijn Porsche 964 last van : A . slecht stationairlopen vooral als die warm is schommelt hij tussen 500 en 1200 toeren. B tijdens een langestadsrit en op de snelweg reageerde de P niet meer op het gaspedaal. Na klein stukje uitrollen pakte hij weer op. om vervolgens na aantal Km het zelfde weer te doen. Ik las iets over een LMM ?? Mijn auto (een 964 cabro uit 92) is voor ik hem heb gekocht ergens gechiptuned. Iemand een idee wat de P heeft? | | | | |
Hmmmm rene TR zes he?
Soms is duits net als engels
_________________________________________ Make the most of now!
|
07 dec 2008 20:27 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
haha donkey klopt !! Toch beide leuke auto's !! Alleen lopen de kosten van een P wat sneller op dan bij een tr zes. Zal wel weer honderd of 8 a 9 kosten ben ik bang
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
07 dec 2008 22:11 |
|
|
donkey
964 C4 1990utrecht
|
nu zonder dollen: bel/mail erwin van renntech eens: zit in steenwijk (leuke rit als je auto goed rijdt) en heeft veel kennis en is ook een goed adres voor onderdelen
_________________________________________ Make the most of now!
|
07 dec 2008 22:16 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Lijkt me leuk ritje vanuit Den Haag. Zolang ik gas maar niet los laat zal die het wel halen!
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
07 dec 2008 22:20 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
LMM
Als je in Den Haag woont kan je mijn LMM lenen om te kijken of het daar aan ligt.
|
07 dec 2008 22:48 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Is de "stappenmotor" al voorbij gekomen
Voorgenoemde specialist heeft ook 'n haal & breng service
|
07 dec 2008 22:50 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Re: LMM
Is dat iets wat je uit jouw P moeten halen of is dit een los onderdeel??Ik heb nog niet zoveel technische kennis. Denk dat ik wel even naar PSH rij .
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
07 dec 2008 22:55 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
LMM
heb ik los liggen na de upgrade MAF.
|
08 dec 2008 19:54 |
|
|
John
Cayenne
|
Re: LMM
huh, zijn dat de woorden van een moderne bankier
ff serieus, top aanbod om het een en ander uit te sluiten
|
08 dec 2008 20:05 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Lenen
Lenen, dat is pas de 1e stap John Later gaan we over andere zaken praten.
|
08 dec 2008 20:29 |
|
|
993 Cabrio 2
ex 996 C2 Cabrio
ex 993 C2 Cabrio
nu 986 2.7 Boxster
|
Verstand van zaken..
Ik heb zelf hele goede ervaring met William Koen, is voor zichzelf begonnen. Heeft echt verstand van zaken en laat je niet staan. Weet dat als men er niet uitkomt William Koen het alsnog oplost. Zit achter PCG in Heteren
|
08 dec 2008 21:04 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Ik snap er niks van .vandaag de P weer uit de stalling gehaald en reed als een zonnetje. Hij had zeker vorige keer zijn dag niet
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
21 dec 2008 19:37 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Temperatuur-gerelateerd? Ik heb wel eens een probleem gehad met een overlijdende brandstofpomp die bij lage temperaturen prima werkte maar als het buiten warmer werd en de pomp was warm genoeg dan kreeg de auto geen brandstof meer en kapte ermee.
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
21 dec 2008 20:15 |
|
|
saya
Snoopy 3.8Madurodam
|
Lijkt erg veel op een defect DME relay ( kosten € 30,- ) don't leave home without it, heb altyd een reserve mee.
Je vindt hem in het zekeringkastje.
_________________________________________ het genie wees naar de maan en de zot keek naar zijn vinger........
|
01 jan 2009 15:11 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Wat doet dat relais dan precies??
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
01 jan 2009 18:54 |
|
|
saya
Snoopy 3.8Madurodam
|
DME Fuel Pump Relay. ( digital motor electronics )
Porsche 911(964, 993, Turbo) 924s, 944, 944s, 944 turbo,& 968
A defective relay could cause hesitations, surges, poor engine power and in a lot of cases leave you stranded
DME Fuel Pump Relay. The fuel pump relay is essential for uninterrupted fuel delivery. This relay will short out over normal wear and tear and exposure to moisture. .
Most repair shops will charge an hour flat-rate. ($75-95 per hour) It's an easy repair that can be done within minutes.
_________________________________________ het genie wees naar de maan en de zot keek naar zijn vinger........
|
01 jan 2009 19:25 |
|
|