Auteur |
Bericht |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
valt mee, kan je meer voor krijgen internationaal (gevoelsmatig), mooie auto !
succes met de verkoop !
|
07 dec 2008 21:51 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
originele bekleding stoelen?
uitlaat is vervangen. pookje ook niet origineel.
zie er verder goed uit. hoeveel pk had deze usa uitvoering?
_________________________________________ oud is beter
|
07 dec 2008 22:02 |
|
|
Bassen
ex. 964 C4, '89. ex. 911 Carrera 3.2, '85Leiden
|
E28,500 krijg ik een smile van (zelf 1 uit 1985 met 35 duizend op de teller en veel minder voor hoeven te betalen)
|
07 dec 2008 22:18 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
eerder genoemd in dit toppic Wolf
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
07 dec 2008 22:25 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
= vraagprijs he...
|
08 dec 2008 1:22 |
|
|
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
ik zou hem eens bij een zaak zoals deze aanbieden.
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
08 dec 2008 9:48 |
|
|
Stimpy911
911 SC '82Amsterdam
|
Prachtige wagen Mooi dat er nog SC'tjes zijn die zo weinig kilometers hebben. Alleen koop je zo'n auto als investering of om er echt van te genieten (voor sommigen geldt: kijken=genieten)?
Wat me naast de versnellingspook opvalt is dat de lampen een chromen rand hebben. Heb de boeken niet bij de hand, is dat Amerikaans en dus origineel?
En hoewel jammer dat het een Amerikaanse is, wel zo laten, hoe origineler hoe beter met zo'n zeldzaam mooie.
Veel geld, maar ik denk dat je het kan vragen, het is zeker geen 13 in een dozijn auto.
|
08 dec 2008 10:54 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Volgens Morgan werden de randen van de koplamp vanaf 1980 in de carrosseriekleur meegespoten.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
08 dec 2008 17:31 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
De randen werden in de bodykleur gespoten indien de black look werd gekozen vanaf de MY74 Carrera!
De black look werd standaard vanaf MY '80
Bert
|
08 dec 2008 17:33 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Nozzle eleven. (Vrij naar Horn).
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
08 dec 2008 17:37 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Dat is geen enkele 911
_________________________________________ Schilder nodig? -> http://www.destudentschilders.nl
|
08 dec 2008 17:37 |
|
|
Stimpy911
911 SC '82Amsterdam
|
Daar moest ik even over nadenken...
Goeie, die houden we er in
|
08 dec 2008 17:43 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
08 dec 2008 17:46 |
|
|
Bertroex
Een heerlijke Carrera 3.o targa en nog wat ander porsche gedonderkort by Newark-on-Trent, U.K
|
Ik heb zelf een lage km SC gekocht. Sjonge jonge, alle rubbers, pijpjes, leidingen, en ALLE electrische connecties nagekeken/vervangen, schoongemaakt enz.
Wat mij betreft: een 911 die een lange tijd stilstaat, is potentieel een probleem 911. Indien de wagen wordt gepreserveerd in een collectie: akkoord. Maar als je er betrouwbaar 5000 km per jaar mee wenst te doen, dan ben je zo nog niet een-twee-drie klaar. Je Porsche specialist ziet je met open armen aankomen!!!
Nu, langs de andere kant: liever dergelijke 911 dan een Ferrari die -onder alle omstandigheden- aan de kant staat
bert
|
08 dec 2008 17:47 |
|
|
Jos993
|
Het forum is sinds deze prijs bekend is geworden stilgevallen. Ik ook. De enkele lage kilometerstand rechtvaardigt deze prijs m.i. niet.
Van de andere kant, deze is en blijft tegen een redelijke prijs bijtellings- en wegenbelasting vriendelijk. Ook vanaf 1.1.2010.
Jos993
|
08 dec 2008 21:19 |
|
|
Jos993
|
Zie dat het forum toch niet is stilgevallen. Laatste pagina even gemist.
|
08 dec 2008 21:21 |
|
|
Ad H
|
Porsche 911 SC 1980
Ik denk dat de prijs reel is. Voordat ik deze kocht heb ik er heel wat gezien voor diverse prijzen. Dit exemplaar ik echt uniek, en eigenlijk zou ik hem het liefst willen houden.
Ik heb ook nog een Targa van 1978, die men aan het opknappen is. Deze heb ik ook in Amerika gekocht, maar is een europeesch model.
Helaas kan ik ze vanwege plaatsgebrek niet alle 2 houden, dus had ik besloten de SC maar te verkopen.
Toen de SC in Nederland was heb ik andere koplampen moeten monteren daar deze in europa anders zijn dan in Amerika. Ik geloof dat er in de europese het tekentje EC erin moet staan
_________________________________________ Te koop unieke Porsche 911 SC 1980
|
08 dec 2008 22:01 |
|
|
mr.burns993
|
Re: Porsche 911 SC 1980
dat denk ik ook
maar ik zou er persoonlijk 38 k voor vragen, zakken kan altijd nog
_________________________________________ excellent
“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
|
10 dec 2008 0:59 |
|
|
Clemento
|
Daar staan toch wel hele gave Porsches
|
17 feb 2009 8:18 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
1987 Porsche 911 959 Komfort Edition 4010 miles
Is de SC inmiddels verkocht
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
17 feb 2009 17:44 |
|
|
dubsport
Porsche 968Noord Brabant
|
Mooie auto hoor... vraag me toch af of je de vraagprijs voor de auto krijgt als paticulier. Ik zou de auto in consignatie laten verkopen bij een specialist.
|
17 feb 2009 18:59 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
volledig mee eens : mijn C-3.0 had 75.000km toen ik hem kocht. Echter volledige motorrevisie moeten laten doen : afgebroken cilinderkopbouten !
Weinig kms is dikwijls ook weinig onderhoud en dat is niet echt goed.....
|
19 feb 2009 23:04 |
|
|
aso69
rotterdam
|
wat voor onderhoud had er voorkomen dat je cilinderkopbouten breken??
|
22 feb 2009 12:44 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
of: wat voor (inperking van de) rijstijl van de vorige eigenaar...
|
22 feb 2009 21:57 |
|
|
kristof
Cayman R - 924 turbo projectzandhoven - belgie
|
heeft niks met rijstijl te maken. De bouten (vooral dan de onderste 12) zijn blijkbaar gevoelig voor roest, zeker in ons klimaat. Na een tijd breken ze door de spanningen in de bout tgv roest / motorwarmte. Bij een goed onderhouden 911 zouden de bouten preventief vervangen kunnen zijn geweest in het verleden bij vaststelling van roest op debouten, of afgebroken bouten al eerder ontdekt geweest kunnen zijn : bij mijn motor waren er al 6 van de 12 (onderste) gebroken : 4 rechts, 2 links.
|
22 feb 2009 22:28 |
|
|