Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:03

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Miniatuurbeurs zaterdag 8 januari Houten 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
paSCal schreef:
Goed plan Anne, ik hou toch niet van modelletjes... Ik ga alleen op zoek naar een 1:18 SC ! ;) (en misschien wat RS'jes om de collectie compleet te maken ;) )

Mocht je een SC(geen coupe, want die is in bestelling) of een 964(geen cabrio) vinden op schaal 1/18 maar dan alleen in zilver, bel me eens op paSCal? ik mail je mijn gsmnr

Ik heb namelijk een collectie zilveren p's (+/- 25stuks) maar nog geen enkele SC en alleen een 964 cabrio
grtz beltar

30 dec 2004 23:45
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Beltar schreef:
paSCal schreef:
Goed plan Anne, ik hou toch niet van modelletjes... Ik ga alleen op zoek naar een 1:18 SC ! ;) (en misschien wat RS'jes om de collectie compleet te maken ;) )

Mocht je een SC(geen coupe, want die is in bestelling) of een 964(geen cabrio) vinden op schaal 1/18 maar dan alleen in zilver, bel me eens op paSCal? ik mail je mijn gsmnr
Ik heb namelijk een collectie zilveren p's (+/- 25stuks) maar nog geen enkele SC en alleen een 964 cabrio

We zullen het proberen te onthouden...

Overigens, zonder dollen, waar LAAT je 25 1:18 Porsches? ;)
*nice*...

30 dec 2004 23:46
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
love is in the (h)air!
Belgie
Bericht 
Probleem...nr 2
enkele in bureau, enkele in de keuken en een paar in vakantieverblijf, de rest in de kast :cry:

30 dec 2004 23:48
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
horn schreef:
Ik ben eigenlijk niet zo blij dat al die Porschefanaten komen. Wordt weer een run op de Porschemodellen zodat er of niets meer te krijgen is, of dat we elkaars prijzen de lucht in schieten... :evil:

of we bieden gezamelijk op een heel kraampie ... :twisted:
Verpatsen ze dan met groffe winst op ebay ... en houden de modelletjes die we mooi vinden zelf ... :wink:

that's the way i see it ... 8)

31 dec 2004 5:47
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Kunnen we die hele beurs niet vooraf opkopen. Scheelt reistijd... :wink:

31 dec 2004 8:29
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
horn schreef:
Kunnen we die hele beurs niet vooraf opkopen. Scheelt reistijd... :wink:

ook goed ... ff die Namac gasten belle dat ze de boel daar afblazen :lol: :wink:

31 dec 2004 11:57
Profiel
PorscheForum Rookie
carrera 3.2
Bericht 
Hadden jullie deze al gezien?

Afbeelding

31 dec 2004 12:20
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Appie schreef:

Afbeelding

Leuk voor in de Porsche-room ...
Poster :?:

31 dec 2004 12:26
Profiel
PorscheForum Rookie
carrera 3.2
Bericht 
groot uitgevallen nieuwjaars groet van Theo Jansen

31 dec 2004 12:28
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
dirkie schreef:
Appie schreef:

Afbeelding

Leuk voor in de Porsche-room ...
Poster :?:
Ja, gezien!!....was de kerstkaart van Theo Jansen :wink:

31 dec 2004 12:28
Profiel WWW
Moderator
PF #57
Bericht 
Ah, da's nou jammer. Niet gekregen. Maarja, ik heb TJ zelf ook geen kaart gestuurd :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen:

31 dec 2004 14:01
Profiel
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Hoi deelnemers ...

Zeg es wat .... :wink:

Hoe laat
Waar
enzo ....

Dirk
:wink:

04 jan 2005 16:35
Profiel
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
horn schreef:
Ah, da's nou jammer. Niet gekregen. Maarja, ik heb TJ zelf ook geen kaart gestuurd :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen: :cheesy: :mrgreen:
Ik ook niet.... :wink:

04 jan 2005 17:51
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Rauris Oostenrijk
PF#30
Bericht 
dirkie schreef:
Hoi deelnemers ...

Zeg es wat .... :wink:

Hoe laat
Waar
enzo ....

Dirk
Daar zeg je zo wat, wat gaat het worden? Verzamelen bij Horn toch? FF horen hoe laat de koffie en cake klaar staan... :wink:

05 jan 2005 1:43
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
Koffie & cake .... :?: :?: :?: Champagne en kaviaar zal je bedoelen :lol: :wink:

Enfin ... bij Horn verzamelen lijkt mij een goed plan ... is vlak bij hem in de buurt.

Horuuuunnn ... zeg es wat ... hoe laat ???

Dirk

05 jan 2005 15:12
Profiel
PorscheForum Junkie
911 C2 Cabrio
Den Haag
Bericht Horn
Die denkt; kijk wel uit zometeen 100 man over de vloer, dat red ik niet met kaviaar. :wink:

05 jan 2005 15:30
Profiel WWW
Bericht 
Hé jaaahhh das een goei idee, dan ga ik ok wel mee als ik met de harde kern meemag tenminste, kan ik gelijk Horns bobdebouwercarport eens life inspecteren :lol:

jacco (die net ook liepteprullen en geen bericht kon plaatsen en daarna zag dat het er tochwel 2 keer opstond)

@Gizmo: ook op Classic Mac bezig via @home toevallig?

05 jan 2005 15:36
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
jullie bleven toch bij harald slapen :?: :roll:

05 jan 2005 15:57
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Rakker
Cayenne S
ZO-Brabant
Bericht 
Geen idee wat jullie doen, maar ik wil hoe dan ook om 10.00u daar voor de deur staan. Een uur later is het een groot gekkenhuis wat alleen maar erger wordt.

Voor de beeldvorming: stel je geen mooie kraampjes e.d. voor. Het meeste is in mijn ogen echt rommel waar ik mijn neefje van twee nog niet mee zou laten spelen :) De gemiddelde weekmarkt in het dorp is nog geordender dan deze beurs ;) Alle merken, schalen e.d. staan kriskras door elkaar :(

Dus als de kaviaar om 9.00u of zo bij Horn klaar staat kom ik ook daarheen, maar anders ga ik rechtstreeks naar de beurs. Klinkt wellicht egoïstisch, maar ik ben er vaker geweest en weet hoe het daar gaat.

Paskal

05 jan 2005 16:03
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
911 kompressor schreef:
Geen idee wat jullie doen, maar ik wil hoe dan ook om 10.00u daar voor de deur staan. Een uur later is het een groot gekkenhuis wat alleen maar erger wordt.

Voor de beeldvorming: stel je geen mooie kraampjes e.d. voor. Het meeste is in mijn ogen echt rommel waar ik mijn neefje van twee nog niet mee zou laten spelen :) De gemiddelde weekmarkt in het dorp is nog geordender dan deze beurs ;) Alle merken, schalen e.d. staan kriskras door elkaar :(

Dus als de kaviaar om 9.00u of zo bij Horn klaar staat kom ik ook daarheen, maar anders ga ik rechtstreeks naar de beurs. Klinkt wellicht egoïstisch, maar ik ben er vaker geweest en weet hoe het daar gaat.

Paskal

lijkt mij alvast een heel strak plan !!

Dirk

05 jan 2005 16:25
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
paSCal schreef:
Sluit me aan bij Gizmo, pik Kevin wel op als ik ga (en neem dirkie wel mee, want zoals gezegd, geen '11-je daar parkeren!)

Ik ga ook even kijken of ik mijn collectie van 356'ers nog kan uitbreiden.
Daar de 911 niet de geschikte wagen blijkt te zijn om naar ginder te bollen zal het de audi worden. :cry:

Ik vertrek vanuit Aartselaar(B) en heb nog 3 zitjes vrij. Indien ik iemand kan oppikken hoor ik het wel

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

05 jan 2005 17:05
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Boortmeerbeek (B)
Bericht 
ppp 356 schreef:
paSCal schreef:
Sluit me aan bij Gizmo, pik Kevin wel op als ik ga (en neem dirkie wel mee, want zoals gezegd, geen '11-je daar parkeren!)

Ik ga ook even kijken of ik mijn collectie van 356'ers nog kan uitbreiden.
Daar de 911 niet de geschikte wagen blijkt te zijn om naar ginder te bollen zal het de audi worden. :cry:

das jammer :!: van de P en de audi hé ... :wink:

05 jan 2005 17:44
Profiel
PorscheForum Rakker
CGT is besteld!!
Boxtel
Bericht 
Ik ben zaterdag ook van de partij, heb mooi vrij geregeld op het werk en nu kan ik mooi mee :D . Dirk en PaSCal, wij spreken elkaar wel op msn over hoelaat naar horn en kornuiten :?: Maar een beetje vroeg zoals PaSKal al zei lijkt mij ook een beter plan :!: Hoor het wel...

05 jan 2005 19:30
Profiel Facebook 
‘64 Kever
Bericht 
ppp 356 schreef:

Je kan ook de 911 hier voor de deur zetten ;) Als je dat aan durft ;)
Rijden we met de Leon verder!

05 jan 2005 22:38
Profiel Facebook 
Moderator
PF #57
Bericht 
Heren, tussen 9 en 9.15 bij mij - kopje koffie koekie doen en dan tussen half 10 en kwart voor 10 naar houten. 10 u voor de deur.

Een ding; we gaan geen minimeeting doen bij mij (als ik dat opwindend vond had ik de 19e wel mijn huis als startplaats genomen...). Man of 5 no problem, helaas effe geen 20 man in mijn huis - is Tijs nl. de hele dag van slag van... :? :roll:

Ik hoor wel wie er hier langs komt en wie niet.

05 jan 2005 22:43
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 155 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende