Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Mooie klok, Patrick!
Gefeliciteerd! Zal je vast goed staan!
|
10 dec 2008 19:57 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Patrick, schitterend
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
10 dec 2008 20:25 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
@ Amandus;
Eigenlijk begin ik nu wel HEEL nieuwsgierig te worden naar en het hoe van je verzameling klokkies ........
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
10 dec 2008 20:31 |
|
|
amandus
Timeless
|
Renger , heb in ieder geval een Rolex en heleboel swatches collector items nooit gedragen
_________________________________________ Timeless objects
|
10 dec 2008 20:39 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Zag deze ook nog voorbij komen een paar pagina's terug in dit topic.
Heb ik al een tijd niet meer gedragen: Poljot met alarm.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 dec 2008 22:14 |
|
|
amandus
Timeless
|
Automaat
|
10 dec 2008 23:06 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
gefeli met de Edox !
geniet ervan.
gr
steef
|
11 dec 2008 15:56 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Ik vergeet in de Porsche toch de tijd. Daarom maar geen horloge..
In het algemeen vind ik horloges lelijke dingen (Rolexen scoren hier voor mij heel hoog) die vaak in de weg zitten (en beschadigd raken).
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
12 dec 2008 2:31 |
|
|
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Ik denk dat je aan dat laatste zelf wat kan doen.
Sinds ik m'n IWC dagelijks draag ben ik me dus veel meer bewust van wat ik met m'n hand doe. Daarmee bedoel ik dat ik niet zomaar op de tast naar een biertje in de koelkast grijp bijvoorbeeld.
En ik draag m'n nu een maandje of drie/vier, en er is nog geen beschadiging op. (afkloppen!)
Verder gaat ie s'avonds ook gewoon weer in z'n doosje. Geen haar op m'n hoofd dat ie zomaar op 't nachtkastje gaat.
Dat was met m'n vorige horloges (casio, swatch, lorus) wel anders.
En in de weg zitten, tja. ik let met shirts kopen op dat de mouwen niet te krap zijn. verder nergens last van hoor.
Maar ja, ieder het zijne. Ik heb ook jaren zonder horloge gelopen.
@Patrick: Mooie klok! gefeliciteerd!
|
12 dec 2008 3:50 |
|
|
zuugnap
|
kunnen die dingen zo weinig hebben dan? sjeemig
|
12 dec 2008 4:26 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Herkenbaar. Heb hetzelfde met de Br. . Ga ik de tuin in of moet ik de auto wassen gaat het andere horloge om.
|
12 dec 2008 7:24 |
|
|
amandus
Timeless
|
Br..... montbrillant
|
12 dec 2008 8:39 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Als ik de auto was, gaat het horloge gewoon af
Ik draag mijn Br.. als dagelijkse horloge en let er eigenlijk niet zo op waar ik tegenaan stoot, nu na een jaartje of 4/5 is er nog geen krasje te zien op het glas, de band ziet eruit zoals een gebruikte band er moet uitzien.
Eigenlijk net zoals steenslag een deel is van een wagen die gebruikt wordt.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
12 dec 2008 8:45 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@ Patrick: nog gefeliciteerd!! Erg mooi horloge, super!
@ Amandus: Nee geen automaat, handgewonden, met alarm.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
12 dec 2008 8:48 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
nee, veel mooier
_________________________________________ Got coffee?
|
12 dec 2008 8:58 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
mooier worden ze bij Brrr...helaas niet...
daarom moet elke liefhebber een goede toolwatch hebben, voor het dakgoten leeghalen, grasmaaien, autowassen etc.... met elk krasje groeit het karakter....
een bezel die niet snel kan beschadigen is dan een aanrader..staal is ook handig, is wat harder, platinum nog beter maar is al gauw iets kostbaarder en om nu met je platinum klok de dakgoten te gaan leeghalen... (ik ken ze wel die het doen......)
|
12 dec 2008 10:17 |
|
|
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Tenminste een echt horloge.
|
12 dec 2008 18:33 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Gewoon Hublot nemen:
Dat keramisch materiaal krast echt niet, ook al loop je ermee tegen een stalen deurpost (dat gebeurde mij, het horloge is onbeschadigd, de verf van de deurpost niet meer).
Veel harder materiaal kunnen mensenhanden ook niet maken, je kunt het alleen bekrassen met een diamant.
_________________________________________ Ben ff weg....
|
12 dec 2008 18:38 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
breguet en hublot, komt dat uit dezelfde fabriek?
_________________________________________ oud is beter
|
12 dec 2008 18:43 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Nee...
|
12 dec 2008 18:45 |
|
|
dudematters
944 II (1985)Zutphen
|
Van sint gehad....
|
12 dec 2008 19:40 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Wow Heb jij deze
Erg mooi...
|
12 dec 2008 20:04 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Helaas heb ik geen huis van keramisch materiaal maar van staal, en dat krast dus wel een beetje.
Maar ook een plaatje!
|
12 dec 2008 20:09 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Zeker....
|
12 dec 2008 20:11 |
|
|
horn
PF #57
|
ach, het is een horloge. Als er een kras op komt, komt er een kras op. Eén keer per jaar/twee jaar een beurtje, krasjes eruit laten polijsten, nieuw bandje erop en gaan met die banaan. Ik draag mijn IWC eigenlijk dagelijks sinds ik hem heb. Het enige dat ik er niet mee doe is zeilen, zwemmen en douchen. Omdat het een leren band is ben ik wat voorzichtig met vocht (die bandjes gaan zo meuren van zweet ) maar verder pak ik gewoon een biertje uit de koelkast.... mét mijn klokkie om
Met mijn '49 Breitling ben ik wel wat voorzichtiger, want die kan wat minder hebben. Maar die ligt ook gewoon in de kast ergens achterin op de plank. Niet in een doosje ofzo... En de rest ligt gewoon in een la.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
12 dec 2008 21:13 |
|
|