Auteur |
Bericht |
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Waarschijnlijk zit je bij die mast in een dusdanig sterk veld dat een TL-balk ook nog wil oplichten...
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
11 dec 2008 1:35 |
|
|
passie42
Boxster 2.7 2001Utrecht
|
lijkt me ook errug leuk, kijken of men irl ook zo spontaan is als op het forum
Ben wel eens als nieuwkomer op een megane meeting geweest (meerde keren zelfs) en da was nie zo leuk.
Heb geprobeerd er wat van te maken maar het was echt niks, dat lag toch echt niet aan mij (uhhh denk ik)
nu wil ik ook graag wat meenemen maar om nou chocola of een vieux mee te nemen....
iemand nog een ideetje van wat we zouden kunnen gebruiken?
gr passie
_________________________________________ To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
|
11 dec 2008 2:47 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
als je een goede binnenkomer wilt hebben,
neem een os en een ezel mee, kunnen we een kerststal daar gaan bouwen
Maakt niet uit joh of en wat je meeneemt, heeft geen invloed of we met je praten. Mocht het toch een beetje stroef gaan die avond moet je gewoon vragen aan een 996 eigenaar de hoeveelste motor er nu in ligt, een 944 rijder of er een audi blok inligt, een boxsterrijder of hij kapper is, een 997 rijder dat je meer van luchtgekoeld houdt etc.
Krijg je vanzelf een respons en enige discussie, kortom een warm onthaal
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
11 dec 2008 8:24 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Bij echt slecht weer ga ik het gewoon verplaatsen. Het lijkt me dat dat die zaterdagmorgen wel duidelijk is.
Even het forum in de gaten houden
Wordt druk trouwens als iedereen komt....
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
11 dec 2008 8:48 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Nog 1 week...
De voorspellingen: Regen en wind... maar niet zo héél koud (toch nog iets positiefs...) Afwachten maar!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
13 dec 2008 21:52 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ach ...een paar wolkies mt wt sneeuw zal de pret niet drukken
_________________________________________ Timeless objects
|
13 dec 2008 23:05 |
|
|
hiddeg
993 targautrecht
|
ik voorzie geen problemen.....
_________________________________________ targa ... best of both worlds
|
13 dec 2008 23:23 |
|
|
zuugnap
|
mag je zeker van uit gaan whoehaaaaa
|
13 dec 2008 23:24 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
De sfeer op voorgaande meetings vond ik altijd erg leuk. Maar helaas, ik moet toch afzeggen . Heb een andere afspraak die avond .
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
14 dec 2008 10:14 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Hee! Das jammer Patrick
|
14 dec 2008 11:52 |
|
|
Traveller69
|
Vind ik ook wel, maar een leuke date laat ik toch echt niet schieten voor een stel mannen in Porsches (alhoewel, Lydia zal ik wel missen....)
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
14 dec 2008 11:54 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
je kan je date toch ook gewoon meenemen. wij zijn ook niet vies van wat vrouwelijk schoon
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
14 dec 2008 11:55 |
|
|
horn
PF #57
|
Ja Patrick, mogen jij en je nieuwe date Jozef en Maria zijn. en gezien de lokatie van die tv-mast kom ík zelfs uit het Oosten, dus dan neem ik één van die rollen wel voor mijn rekening...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 dec 2008 12:03 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
maar wie wil jij dan de ezel laten zijn????
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
14 dec 2008 12:15 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
|
14 dec 2008 12:24 |
|
|
horn
PF #57
|
Harrie Jekkers, blijft grappig
Maar de os en de ezel werden toch al meegenomen door passie42? en anders moet Donkey het maar doen...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 dec 2008 12:40 |
|
|
Traveller69
|
Leuke clip en gelukkig een happy end (hou ik wel van zo vlak voor kerst).
|
14 dec 2008 13:56 |
|
|
horn
PF #57
|
He Jozef, jij ook hier?
|
14 dec 2008 15:31 |
|
|
Traveller69
|
Haha. Moet er nog een stalletje in elkaar getimmerd worden
Wie was jij ook alweer? De wijze of de ezel...? Of de matzwarte os?
|
14 dec 2008 15:32 |
|
|
horn
PF #57
|
Balthazar, de (mat)zwarte wijze
|
14 dec 2008 15:38 |
|
|
Marc-911
991Sex 996, ex 997S
|
_________________________________________ "Think big, start small and be practical" (Peter Senge)
|
14 dec 2008 17:28 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Yep!
Dat is aardig positief bijgesteld...
|
14 dec 2008 17:48 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Kon FF niet meedoen, maar ben er weer.
Er was iets op m'n computer gecrashed en mijn muis was ook al pleite.
Gelukkig opgelost...........
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
14 dec 2008 19:33 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Welkom terug
|
14 dec 2008 19:37 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Nou afgelopen vrijdag is de stekker er in gegaan en brand de grootste kerstboom van nederland.
van het weekend al even bij de friettent geweest en bezorging is geen probleem, nog even wachten zodat we beter weten hoeveel mensen er komen.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
15 dec 2008 8:51 |
|
|