Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:45

Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Parkeren over twee vakken 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
... en dichter bij de in-/uitgang en de bewaking....

14 dec 2008 22:17
Profiel
Bericht 
amandus schreef:
In Duitsland hebben ze speciale parkeerplaatsen voor dames :idea:

Zijn ze groter ......grundliche dude's die Duitsers :wink:

Afbeelding
Hebben ze ook in Nederland hoor!

14 dec 2008 22:25
Profiel WWW Facebook 
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
op 2 parkeerplekken parkeren aso :shock: nee en deur in je deur is niet aso zeker :roll:

ik parkeer ook altijd ruim.

zo,n topic hebben we al gehad toch :?:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

14 dec 2008 22:29
Profiel WWW Facebook 
Timeless
Bericht 
Bedoel je deze Stijne man :?: :lol:

Afbeelding

14 dec 2008 22:31
Profiel
Bericht 
@ 944 guy: ik zal proberen om het aan je uit te leggen.
Normaal gesproken ga ik dus nauwelijks met de Porsche naar mijn werk. En inderdaad ik heb een 'brik' zoals jij het noemt: ik heb een Twingootje voor dagelijks gebruik. Alleen stond die nu in de garage voor een APK'tje.
Op mijn werk zijn parkeerplaatsen genoeg, het is een grote jachthaven met veel parkeerplaatsen. Op de hoek waren nog 2 parkeerplaatsen vrij en daar heb ik haar redelijk breed op geparkeerd.

Natuurlijk had ik haar op de 50 parkeerplaatsen verderop kunnen parkeren, maar die zijn voor de havengasten bedoeld. Dus je begrijpt het goed: die aso die destijds zijn deur in de mijne gooide, stond óók nog op een verkeerde parkeerplek: namelijk die voor personeel geparkeerd.

Waarschijnlijk ben ik arrogant en je hoeft ook geen medelijden met me te hebben. Maar als ik op deze wijze kan voorkomen dat ik wéér een deuk in mijn autodeur krijg, heb ik daar geen naar gevoel bij. Zéker als het ook nog op onze eigen parkeerplaatsen is.

Die vrouwenparkeerplaatsen in Duitsland zijn inderdaad super (néé, ze zijn niet breder :lol: ). Ze zitten vlakbij de in- en uitgang, zitten vlakbij de bewaking en zijn beter verlicht!

14 dec 2008 22:31
Bericht 
beveiliging :roll: valt haast niet op ook als je een groene porsche pikt :shock: :mrgreen: :wink:

14 dec 2008 22:34
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Dat ding van mij pikken ze heus niet. Daar wil je toch niet in gezien worden? Dat is nou de beste beveiliging! :wink:

14 dec 2008 22:39
Moderator
PF #57
Bericht 
Lydia schreef:
Dus je begrijpt het goed: die aso die destijds zijn deur in de mijne gooide, stond óók nog op een verkeerde parkeerplek: namelijk die voor personeel geparkeerd.

Of het is je nieuwe collega die kwam solliciteren... :twisted:

14 dec 2008 22:43
Profiel
Bericht 
Vrouwenparkeerplaatsen zijn volgens mij juridisch gezien niet mogelijk. Er mag niet gediscrimineerd worden op basis van geslacht.
Dat wil niet zeggen dat ik er op tegen ben.

14 dec 2008 22:44
Profiel
Timeless
Bericht 
Misschien is dit wat voor je :?:

Afbeelding

14 dec 2008 22:47
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Bericht 
:lol: :lol:

14 dec 2008 22:52
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
Mike schreef:
Citaat:
zo,n topic hebben we al gehad toch

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... ee+plekken

14 dec 2008 23:24
Profiel
Bericht 
@ Amandus: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

14 dec 2008 23:25
Bericht 
Marcel B. schreef:
Mike schreef:
Citaat:
zo,n topic hebben we al gehad toch

http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph ... ee+plekken

ja die idd :wink:

15 dec 2008 0:00
Profiel WWW Facebook 
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Bericht 
amandus schreef:
Misschien is dit wat voor je :?:

Afbeelding

Och, kikkers of padden... voor veel mensen is het hetzelfde :bball: .

15 dec 2008 0:21
Profiel
Bericht 
Ik mag niet eens overal naar toe:

Afbeelding

15 dec 2008 0:26
EX-968 #1201 productie 1994
Rotterdam
Bericht 
Ik zal een sticker op mijn achterkant plakken: Ik rem ook voor kikkers :)

15 dec 2008 0:49
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Of 'ik geef gas voor kikkers' (als Lydia je wil inhalen) :wink:

15 dec 2008 0:59
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Houd met parkeren meestal rekening met anderen, met oog opschadegevallen... zeker dus nooit te dicht bij een supermarkt, want ze gooien winkelwagentjes tegen auto's aan alsof het de normaalste gang van zaken is, en ze zetten de door met boodschappen op jou dak, om eigen deur te openen, en om de kinderen in te laden met de kont de deur in jou zijkant te duwen, om vervolgens om te lopen en jou spiegel om te vouwen.... 'per ongeluk'.
Dus voor mij dubbel, invalideplek of zelfs gewoon met gevarenlichten aan langs de rijbaan. Bekeuringen zijn meestal goedkoper dan een poets/spuitbeurt. Zolang mensen aso omgaan met andermans spullen, voel ik me niet schuldig bij het aso parkeren.. :roll:

15 dec 2008 2:12
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Patrick schreef:
Vrouwenparkeerplaatsen zijn volgens mij juridisch gezien niet mogelijk. Er mag niet gediscrimineerd worden op basis van geslacht.
Dat wil niet zeggen dat ik er op tegen ben.

In verschillende parkeergarages in Antwerpen zijn ze er in ieder geval wel. Deze zijn gelegen op de eerste etage en aan de kassa, zodat ze goede verlicht zijn en altijd iemand aanwezig is.

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

15 dec 2008 8:01
Profiel WWW
Bericht 
@944guy: dus als je breedt parkeert (omdat het makkelijk kan!) en een malloot presteert het om dan nog zijn deur tegen je auto te knallen dan vind jij dat normaal??? :roll:

15 dec 2008 10:56
Profiel
PorscheForum Rakker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Zo klinkt het wel...

Zelf let ik ook altijd goed op waar ik de auto parkeer. Als ik nergens veilig kan parkeren, en dus genoodzaakt ben om twee parkeervakken in beslag te nemen (en ja dat doe ik aangezien ik waarde hecht aan een strakke auto !) , pak ik wel altijd twee parkeerbonnetjes :oops:

Maar jong of oud, het is triest gesteld tegenwoordig. Laatst stond ik geparkeerd bij de supermarkt. De bazin deed binnen vlug een boodschap en ik zat te wachten in de auto. Komt er een auto naast me staan, ik zag niet precies wat, maar het was een station en er zat een man in met een grote hoed en een sigaar, kon dus maar één ding zijn: een Volvo. Yups, een XC 70. Die decadente stijve knar raapt alle moed en energie bij elkaar om dat oude lijf van hem in beweging te zetten, gooit die deur zonder pardon open en vlamt hem recht in mijn portier! Hij zag me zitten en knikte vriendelijk goedendag :shock:

Volgens mij heb ik nog nooit zo dom gekeken en getwijfeld of hetgeen net gebeurde waar was........maar na die gewaarwording uitgestapt en flink gefrustreerd gevraagd waar meneer dacht dat hij mee bezig was, intussen geïrriteerd wapperend met mijn armen en wijzend naar mijn deuk (in de deur ;) ) !. Antwoord ie enigszins uit de hoogte: 'Ach, wat is het probleem, ik heb van die kunststof panelen op de deur, dus ik snap 'the issue' niet. Maar dat mijn deur niet uitgerust was met dat kitsch plastic, en dus een flinke put erin had, bleek hij niet direct te snappen, pummel !

1 2 3 4...... :evil:

15 dec 2008 11:38
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Dr. Ir. werktuigbouw
86 944, 83 928S
Bericht 
Wimpie: ja, als ik mn auto echt moet verlaten zet ik m gewoon netjes in het vak. Het is m.i. zinloos om, als het toch niet druk is, alsnog 2 vakken in te nemen.
Als het wel druk is dan voorkom je daarmee misschien ellende, maar je bent wel een aso omdat je iemand anders zijn plek ontneemt.
Je neemt gewoon altijd risico dat je wat overkomt. Het is idd stom van die ander om achteloos een deur in jou plaatwerk te raggen, maar je weet dat het kan gebeuren en dat genoeg mensen niet zo eerlijk zijn om een briefje achter te laten. Wil je dat risico niet lopen, neem dan een barrel waar het je niks kan schelen zoals lydia meestal doet.
Maar omdat het dan opeens een porsche is, is het wel erg? Een deuk is een deuk toch? Mensen horen gewoon fatsoenlijk met andermans spullen om te gaan, maar de meesten zijn gewoon te dom om hier aan te denken.
Slaan ze een deuk in jou barrel boeit het niet, slaan ze een deuk in je P, is het wel erg? Het is en blijft 'gewoon' een auto hoor, een stuk blik. En daar kunnen nou eenmaal deuken in komen!

Je moest es zien hoeveel deukjes en oneffenheden er in de 944 zitten. Wat ik zelf kan voorkomen, doe ik ook maar verder boeit het mij iets minder omdat je daar gewoon niks aan kan doen. Technisch gaat hij als een trein! (tegen de 200pk, wat eerst 163 was :D)
Ik wil ook best later een keer als ik een barrel dr naast heb de boel opknappen en de 944 meer een gelegenheidsauto wordt, maar voorlopig laat ik dat wel uit mn hoofd!

15 dec 2008 11:38
Profiel Facebook  ICQ  Twitter 
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Wat een onzinnige discussie, een Porsche parkeer je niet :arrow: daar rijd je in :!: :idea:

:mrgreen:

15 dec 2008 17:52
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
koekebakker 930
uden
Bericht 
GhostRider schreef:
Houd met parkeren meestal rekening met anderen, met oog opschadegevallen... zeker dus nooit te dicht bij een supermarkt, want ze gooien winkelwagentjes tegen auto's aan alsof het de normaalste gang van zaken is, en ze zetten de door met boodschappen op jou dak, om eigen deur te openen, en om de kinderen in te laden met de kont de deur in jou zijkant te duwen, om vervolgens om te lopen en jou spiegel om te vouwen.... 'per ongeluk'.
Dus voor mij dubbel, invalideplek of zelfs gewoon met gevarenlichten aan langs de rijbaan. Bekeuringen zijn meestal goedkoper dan een poets/spuitbeurt. Zolang mensen aso omgaan met andermans spullen, voel ik me niet schuldig bij het aso parkeren.. :roll:

Mensen die dubbel of langs de weg parkeren maakt me geen bal uit (Meeste mensen kunnen toch al niet fatsoenlijk parkeren) maar om nou je mindervalide medemens 500m extra te laten lopen/rollen omdat jij lekker 'veilig wilt staan'' is in mijn ogen echt Aso. Mijn stukje blik is belangrijker als zo'n sukkel in een rolstoel , daar komt het dus feitelijk op neer.

15 dec 2008 18:12
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende