Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:46

Antwoord op onderwerp  [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Parkeren over twee vakken 
Auteur Bericht
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Sluit me bij beaker aan .... op 'n invalideplek gaan staan als je (nog) niet (m)in(der)valide bent is inderdaad NOT DONE!

Je lijkt John De Wolf wel, GhostRider :arrow: die parkeert hier ook altijd z'n Nissan over twee invalide plekken heen - als hij weer 'ns 45 minuten onder de zonnebank gaat ...

.. mss weet 'ie nog niet dat geestelijke invaliditeit iets anders is dan lichamelijk invaliditeit :mrgreen:

15 dec 2008 19:32
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
:mrgreen:

15 dec 2008 19:46
Profiel
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht 
Olaf schreef:
Je lijkt John De Wolf wel die parkeert hier ook altijd z'n Nissan over twee invalide plekken heen - als hij weer 'ns 45 minuten onder de zonnebank gaat ...

Kan hij niet gewoon beter eentje zelf kopen?

@Olaf: Post-Itje :wink:

15 dec 2008 19:50
Profiel Twitter 
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
Bericht 
beter ZO:
Afbeelding

heb je geen last van mensen die er naast parkeren..........

"Racing is life. Anything before or after is just waiting."

15 dec 2008 21:39
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
beaker schreef:
maar om nou je mindervalide medemens 500m extra te laten lopen/rollen omdat jij lekker 'veilig wilt staan'' is in mijn ogen echt Aso. Mijn stukje blik is belangrijker als zo'n sukkel in een rolstoel , daar komt het dus feitelijk op neer.

Voel hier een discussie opkomen waar ik me zeker niet in mee laat gaan... anders veeg ik m'n eigen uitspraak wel weer, want het ligt over het algemeen genuanceerder (en op een forum wordt hier al gauw heftig op gereageerd bemerk ik :wink: ). Als ik effe gauw iets moet afgeven, of moet oppikken, ga ik zeker niet lopen rotzooien in een parkeervak met schaderisico. En krent die ik ben; ik houd toch wel in de gaten of er geen juut aankomt ofzo, en een mindervalide zie je dan ook wel...
Als je weet hoeveel vrije tijd ik voor minder valide mensen bezig ben (heb zelf ook invalide familileden) dus respectloos tegenover deze groep mensen ben ik zeer zeker niet. Wat ik welrespectloos vind is, dat ik gemiddeld 2,5K Euries per jaar kwijt ben aan het wegwerken van schades door de doorsnee supermarktkoe, omdat zij vinden dat een auto is om te rijden en dat je er dan ook niet zuinig op hoeft te zijn. Kom je terug, ligt je bumper of je spiegel op straat, en nee hoor, niemand iets gezien. En dat gebeurt echt niet uit rancune, want meestal als zoiets gebeurt, sta ik wel in een gewoon vak. Dus in een een NOT DONE plek, zo af en toe, dubbel zo af en toe, meestal gewoon een straat verderop. AMEN! :mrgreen:

15 dec 2008 23:49
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 55 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3