Voel hier een discussie opkomen waar ik me zeker niet in mee laat gaan... anders veeg ik m'n eigen uitspraak wel weer, want het ligt over het algemeen genuanceerder (en op een forum wordt hier al gauw heftig op gereageerd bemerk ik
). Als ik effe gauw iets moet afgeven, of moet oppikken, ga ik zeker niet lopen rotzooien in een parkeervak met schaderisico. En krent die ik ben; ik houd toch wel in de gaten of er geen juut aankomt ofzo, en een mindervalide zie je dan ook wel...
Als je weet hoeveel vrije tijd ik voor minder valide mensen bezig ben (heb zelf ook invalide familileden) dus respectloos tegenover deze groep mensen ben ik zeer zeker niet. Wat ik welrespectloos vind is, dat ik gemiddeld 2,5K Euries per jaar kwijt ben aan het wegwerken van schades door de doorsnee supermarktkoe, omdat zij vinden dat een auto is om te rijden en dat je er dan ook niet zuinig op hoeft te zijn. Kom je terug, ligt je bumper of je spiegel op straat, en nee hoor, niemand iets gezien. En dat gebeurt echt niet uit rancune, want meestal als zoiets gebeurt, sta ik wel in een gewoon vak. Dus in een een NOT DONE plek, zo af en toe, dubbel zo af en toe, meestal gewoon een straat verderop. AMEN!