Nog niemand bij de auto gaan kijken dus. Ben dan ook zelf maar even gaan kijken. Is best een leuke auto maar wil je de auto perfect hebben zul je mijn inziens toch nog even moeten spuiten om de steenslag bijwerkplekjes weg te krijgen. Maar ik moet dan ook zeggen dat ik kritisch ben. Zitten idd een aantal forse rekeningen bij. Interieur is in perfecte staat. Mijn inziens een perfecte prijs kwaliteits verhouding. ....
DE stig was je al voor geweest, maar had een andere indruk van de auto....
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
06 dec 2008 17:05
dubsport
Porsche 968
Noord Brabant
Zoveel mensen.... Ja dat klopt ook wel weer. Ik ben er ook niet serieus op in gegaan om dat ik het ook niet de moeite waard vond. Maar een 1993 voor deze prijs in perfecte staat moet je niet verwachten. En al helemaal niet als ie al een aantal weken te koop staat. De echte Koopjes zijn zo weg
06 dec 2008 17:16
FreudeamFahren
Gezinscontainer: 10 pits e61
Van A naar B via C en D: '87er 911 3,2 + '89er 964 C2
Rozzydale
Rob Herfst schreef:
DE stig was je al voor geweest, maar had een andere indruk van de auto....
Ja, maar waar het nu exact - naar zijn mening - aan schort wordt in dat draadje niet duidelijk. Wel jammer, daar ben ik namelijk wel nieuwsgierig naar...!
06 dec 2008 18:00
The Raven
964 cup edition
Het is zeker geen auto uit Amerika. Echter zonder originele onderhoudsboekje zou ik 'm nooit kopen.
16 dec 2008 19:11
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: 964 cup edition
The Raven schreef:
Echter zonder originele onderhoudsboekje zou ik 'm nooit kopen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum