Auteur |
Bericht |
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
Nou afgelopen vrijdag is de stekker er in gegaan en brand de grootste kerstboom van nederland.
van het weekend al even bij de friettent geweest en bezorging is geen probleem, nog even wachten zodat we beter weten hoeveel mensen er komen.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
15 dec 2008 8:51 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Leuk!!
Nog een paar nachtjes slapen..
Zijn er nog mensen die in een andere bezetting komen dan gemeld?
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 dec 2008 8:58 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ja , heb zieke , heb onderbezetting
_________________________________________ Timeless objects
|
15 dec 2008 9:42 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Heb um vanaf de A12 afgelopen vrijdag nog goed kunnen zien.
De kerstboom bij Lopik brandt deze feestdagen op groene stroom. De zendmast bij Lopik vestigt daarmee twee wereldprimeurs. Hij is met 366,8 meter nog steeds de hoogste kerstversiering ter wereld, ook al is hij negen meter korter dan vorig jaar. De oude anologe mast werd dit jaar door een kortere digitale mast vervangen. Maar vanaf de snelweg bij Utrecht valt dat niet zo op. En je kunt ook niet zien dat de lampen dit jaar voor het eerst op groene stroom branden. Maar het is wel zo. Een mooi einde van dit jaar van de Duurzame Doorbraak, waarin alles lukte.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
15 dec 2008 9:51 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goede morgen!
Ik heb net even de lijst in de openingspost ge-update.
Kijk even of het aantal poppetjes achter je naam klopt. Ik kom nu op 37 wagens met 50 personen...
Ook heb ik de posts nog een keer doorgelezen om te kijken wat iedereen mee neemt. Volgens mij meer dan voldoende!!
Ik heb de namen achter de spullen gezet, dan missen we straks niets
De weersvoorspellingen worden met de dag positiever, dus dat lijkt ook goed te gaan.
Ik heb er zin in
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 dec 2008 9:58 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Hou het bij mij maar op een persoon....
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
15 dec 2008 12:27 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Wij komen met twee personen!
_________________________________________ DENK HELDER
|
15 dec 2008 14:06 |
|
|
Danny
3.2 carrera cabrio "88stein lb
|
Ik sta wel op de lijst met een tafel , hout , bezem , veger en blik en een pan , maar niet op de lijst van deelnemers (ik kom alleen)
_________________________________________ Ferdinand Piech op de vraag van Enzo , : waarom is de 917 nog steeds luchtgekoeld "luft kannst du während einem rennen nicht verlieren "
1:18 schaalmodellen te koop : kijk hier voor de lijst
en hier voor de foto`s
|
15 dec 2008 18:58 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
oeps, soory, maar ik vind dat wel humor!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
15 dec 2008 19:33 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Lijst geupdate
@dannyl: excuses, hoe kon ik je in de eerste lijst over het hoofd zien met zo'n bijdrage
|
15 dec 2008 19:37 |
|
|
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
|
1 grote kerstman
1 kleine kerstmannetje
als het redelijk weer is
|
15 dec 2008 19:51 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Haa!! Ik zie dat Horn het varken mee neemt
|
16 dec 2008 20:01 |
|
|
P-911
964 C2
|
Mn vriendin is morgen jarig en nu weet ik weer waarom ik zaterdag niet met zekerheid kon zeggen dat ik kwam.
Ze viert haar verjaardag zaterdag de 20ste dus ik moet verstek laten gaan.
Helaas gaan er maar 4 personen in mijn P
|
16 dec 2008 20:07 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Tis niet anders...
Heb de lijst weer aangepast... Je plaats is al weer opgevuld
|
16 dec 2008 20:25 |
|
|
Arie Timmermans
Veen
|
Bij deze zou ik me ook graag op willen geven om bij deze meeting aanwezig te zijn in gezelschap van mijn vrouw Sonja of 1 van de 2 zoons, Marcel of Jeroen. Helaas niet in een Porsche maar met een Italiaanse auto.
|
16 dec 2008 20:25 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Je stond er al bij
|
16 dec 2008 20:34 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Ik kom zeker met mezelf en m'n elfje, vrouw en kind twijfelen nog ivm een druk zondag programma...
|
16 dec 2008 21:18 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Helaas moet ik afzeggen voor as zaterdag.
Toch nog een wintersportje kunnen boeken in mijn favoriete skigebied dus helaas helaas....was er graag bij geweest.
Zie graag hoe het geweest is adhv de sfeer foto's
Merry Christmas and a Happy New Year to you all!!
_________________________________________ "There is no substitude"
|
17 dec 2008 12:28 |
|
|
Ber
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924Veenendaal
|
Lekkere worsten
Jooo,
Zal ik dan een paar lekkere worsten meenemen !!!!!
Zoals het er nu uitziet ben ik met mijn dochter van de partij.
Berrie
|
17 dec 2008 13:35 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
joh de bitterballen moeten ook opkomen
tis te hopen dat de mist een beetje optrekt
de spits is al een tijdje niet meer te zien geweest
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
17 dec 2008 13:53 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Mooi jongens!!! De lijst is weer aangepast.
@hielkema993: jammer, mar begrijpelijk. Geniet van de sneeuw!!
|
17 dec 2008 14:25 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Wij nemen wel wat kaneelsterren mee, en Pralines
_________________________________________ DENK HELDER
|
17 dec 2008 15:50 |
|
|
Harry D
|
kerstboommeeting
Wil ook wel komen met kerststol, maar vraag me af of dat er nog wel
bij kan als ik alle andere versnaperingen zie,............ook Rennies mee?
_________________________________________ Geniet, maar rij voorzichtig!!
|
17 dec 2008 17:29 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
De lijst is weer ge-update...
Ik vermoed dat we inderdaad nu wel genoeg hebben, misschien is frisdrank nog het meest nodig
Dat kan ook weer mee terug naar huis als het over is...
|
17 dec 2008 18:03 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Ik neem wel wat meer cola mee dan ik eerst in de planning had. Nog andere smaken..........?????. Ik moet zaterdag ochtend nog boodschappen doen!
|
17 dec 2008 18:40 |
|
|