Ik geloof je op je woord topic titel daarom maar weer veranderd
Gozert Gefeli
... ben erg benieuwd naar jouw verslag en de daarbij behorende foto's ...
13 dec 2008 2:32
PentAr
Vleuten
Ik ben ff een weekendje weg dus zie zondagavond het verslag wel!
_________________________________________ Ben ff weg....
13 dec 2008 13:33
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Gefeliciteerd, Barolo.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
13 dec 2008 14:13
barolo
3.2S
010
Zit midden in een hectische tijd op mijn werk. Deadlines die nauwelijks realistisch zijn en uitdagingen die bijna oplosbaar zijn . Op dit soort momenten is het heerlijk om af en toe even de aandacht op iets anders te richten en wat is er dan leuker dan een PFT hunt. Ik heb de hunt niet van uur tot uur kunnen volgen, zat vaak tot ’s avonds laat te stressen voor het werk, maar heb de hunt ook niet uit het oog verloren. De snelheid zat er goed in en ik heb de indruk dat op het einde Pentar er snel van af wilde, althans blij was dat de hunt tot voorbij was. Dat van in de auto springen was van te voren gepland. Ik wilde mijn werk om 16.00 uur afronden om daarna eerst naar Loenen ad Vecht te gaan om wijnspullen op te halen en dan door naar Deventer om daar een Wijnproeverij te organiseren. De PFT lag onderweg voor het oprapen. Mijn nieuwe Navigatie systeem op de Nokia E71 met McGuider navigatie software bracht mij precies op de juiste plek. Om 8 uur begon de proeverij, om 22.30 terug naar Loenen om de geleende spullen weer terug te geven. Om 1 uur zaten wij aan de Lasagna naar Pauw Witteman te kijken met Peter Aernts K1 champion en daarna naar huis en lag pas na 3 uur in bed maar wel met een voldaan gevoel met een mooie prijs, op het werk alles geregeld en de proeverij was ook een succes.
Ik vond het een leuke Hunt met moeilijke hints, maar met voldoende animo, waardoor wij snel op het goede spoor zaten. Ik heb als winnaar een Poster gewonnen bij Snapfisch. Pentar bedankt en komplimenten voor de goed verzorgde hunt. Het kado van Wimpie77 laat ik voor de volgende hunter achter. Ik ben een voetbal liefhebber maar:”NIETS IS BETER DAN DAT ENE WOORD”.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
13 dec 2008 15:06
barolo
3.2S
010
Vandaag per post binnen gekregen.
Pentar bedankt, deze krijgt een mooie plek in de keuken naast de Forumkalender.
Dit weekend ga ik de PFT begraven en op de 24ste gaat de volgende hunt van start.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum