Auteur |
Bericht |
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Ja maar als we dan weer verkeerd rijden hebben we de tijd om die te zoeken, toch??
Leuke foto overigens
_________________________________________ DENK HELDER
|
20 dec 2008 15:37 |
|
|
horn
PF #57
|
voor donker? volgens mij is het rond 6 uur donker... ik ben er rond half 8 ofzo. tot dan!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 dec 2008 15:38 |
|
|
passie42
Boxster 2.7 2001Utrecht
|
Zo dat zijn een hoop boodschappen!
Ik zag dat er al veel drinken was gehaald dus ik heb maar 10 oliebollen en 12 appelbeignets gehaald, leg ze achterin dus ze zijn warm als ik kom!
Mocht er toch nog iets last minute gewenst zijn meld dan ff dan rij ik nog snel ff na de appie heijn
_________________________________________ To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
|
20 dec 2008 15:42 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
den helder ijsselstein is 1.5 uur rijden. Dan ben je er inderdaad voor het donker. Zojuist de bestelling geplaatst rond half 8 komen inderdaad de hapjes. De jongen die de bestelling opnam vond het jammer dat ie moest werken vanavond. Hij wilde die verzameling wel eens zien.
ach ging met onze verjaardagen ook goed, dus waarom nu niet. Ik zou me meer zorgen maken over voldoende parkeerplaasten. Maar gaat wel goed komen. Tis te hopen dat de bewolking niet te veel gaat zakken.
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
20 dec 2008 15:48 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Dannyl en ik zullen rond 18:30 starten met het klaarzetten van de spullen. Dan wordt de P-plaats ook open gemaakt. Zo hebben we hopelijk om 19:00 uur warme drank als iedereen binnen druppelt
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
20 dec 2008 15:49 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
rad911, we gaan je wel een beetje helpen met opbouwen mochten wij nu echt te vroeg zijn
tot vanmiddag, ik ga de porsche nog effe een wasbeurtje geven!!
_________________________________________ DENK HELDER
|
20 dec 2008 16:04 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Helemaal goed!!
Wat betreft de P-plaatsen, volgens mij moet het wel lukken als we netjes parkeren. Anders kunnen er ook nog wagens op het industrieterrein staan aan de overkant van de weg...
Dat komt wel goed!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
20 dec 2008 16:20 |
|
|
passie42
Boxster 2.7 2001Utrecht
|
nog ff op de valreep een lekkker limburg vlaaitje gehaald, so let the party begin
ben er rond 1845 kan ik misschien ook nog wel helpen...
_________________________________________ To Lose Means Nothing. To Win Doesn't Mean Anything. To Improve, that's Everything.
|
20 dec 2008 16:36 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Ik ben er ook rond 18:30 uur. Kom toch met z'n tweeen, mijn zoontje (6 jaar) wil toch ook graag mee toen hij het vuuremmertje in de P zag verdwijnen (Pyromaan in de dop??)
18:40 uur Sorry kom alleen, zoonlief laat het ook afweten!!
Laatst bijgewerkt door WillemB op 20 dec 2008 18:38, in totaal 1 keer bewerkt.
|
20 dec 2008 17:31 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Ik heb de 993 net weggebracht voor een grote beurt, dus ik kan er helaas niet bij zijn
_________________________________________ Ben ff weg....
|
20 dec 2008 17:36 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Er zijn er meer die zonder P komen, geen probleem hoor
|
20 dec 2008 17:57 |
|
|
JaapII
Porsche 996 mk1
-----------------------
Ex. Porsche 3.2
Porsche 964 coupé
Porsche 964 cabrio
-----------------------Noord Holland
|
Sorry jongens, storing op het werk, probeer later te komen.
Jaap
|
20 dec 2008 18:13 |
|
|
GhostRider
ex. '77 911S US Targa
_ex. '07 Cayenne 957_
ex. ’07 997.1 C2S X51
____'96 993 C4S____
_’12 991.1 C2S X51_
_’10 LP560-4 Spyder_Nederland
|
Koffie komt er aan, wordt al voor gezorgd. Jullie kunnen nu nog kiezen, NORMAAL, STERK, MINDER STERK of SLAP (in goede volgorde )
_________________________________________ IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
|
20 dec 2008 18:16 |
|
|
DeniS2
911 3.2 | MJ 1989Omgeving Posbank
|
tis hier droog, helder en niet koud
ziet er dus goed uit
_________________________________________ Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen.
|
20 dec 2008 18:30 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@Ghostrider: kom maar door met die ristretto, kunnen we altijd nog aanlengen met plaatselijk slootwater
@DeniS2: Goed geregeld!!
Wij gaan zo rollen...
Tot straks!
|
20 dec 2008 18:46 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Veel plezier!
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
20 dec 2008 18:52 |
|
|
amandus
Timeless
|
Twas helemaal top gezellig , leuk om verslaafde metgezellen te mogen ontmoeten .
Complimenten aan de organsitie en heb ng steeds mn kerstmuts op , mn kids overigens ook .
Thanx
_________________________________________ Timeless objects
|
20 dec 2008 22:42 |
|
|
esgigt
EX-968 #1201 productie 1994Rotterdam
|
Net thuis...
Het was gezellig en goed georganiseerd!
Prettige feestdagen allemaal!
_________________________________________ Je voelt je lekkerder in een Peu... Porsche!
|
20 dec 2008 22:50 |
|
|
Sheila3
928 S4Den Haag
|
Hoi,
Ben ook net thuis gekomen. Top geregeld en erg veel te eten/drinken aanwezig.
Ben alleen mijn groene tas vergeten mee te nemen.Die heb ik onder de tafel met al dat lekkers gestopt.Is een groene tas met Puma erop.
Ik kom morgen naar de Cars en Coffee meeting bij Ado stadion.Misschien
kan degen die ook morgen komt deze tas meenemen ?
gr.
Fabian
|
20 dec 2008 23:01 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Het was gezellig!!
En wat hebben we een geluk gehad met het weer...
Erg leuk om iedereen zo te spreken.
Iedereen bedankt voor de bijdrage (mutsen, eten, drinken, warmte, gezelligheid) en de medewerking, was wat ons betreft erg geslaagd zo
@Fabian: ik heb je tas + mes meegenomen... Wij gaan echter niet naar Den Haag morgen...
|
20 dec 2008 23:28 |
|
|
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019Haarlem e/o
|
Ben ook weer thuis, bedankt voor alles
Was allemaal prima voor elkaar
Gr van Hans en Bob.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
|
20 dec 2008 23:38 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Organisatie en iedereen die z'n steentje heeft bijgedragen bedankt, het was een gezellige avond. Mooie locatie ook zo onder de "Kerstboom".
Tot een volgende keer.
_________________________________________ Boxer power.
|
20 dec 2008 23:39 |
|
|
JaapII
Porsche 996 mk1
-----------------------
Ex. Porsche 3.2
Porsche 964 coupé
Porsche 964 cabrio
-----------------------Noord Holland
|
Het was kort, ik was er pas om 20.45, er waren nog ongeveer 20 porsches en 1 ferrari.
Organisatie bedankt en mischien wel leuk om dit van de zomer nog een keer te doen.
Jaap
|
20 dec 2008 23:39 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
We komen net ook nog een doorzichtige plastic schaal en een bak met "pinda decor" tegen tussen de spullen. Zijn niet van ons. Anyone??
|
20 dec 2008 23:40 |
|
|
Sheila3
928 S4Den Haag
|
| | | | Rad911 schreef: Het was gezellig!! En wat hebben we een geluk gehad met het weer... Erg leuk om iedereen zo te spreken. Iedereen bedankt voor de bijdrage (mutsen, eten, drinken, warmte, gezelligheid) en de medewerking, was wat ons betreft erg geslaagd zo @Fabian: ik heb je tas + mes meegenomen... Wij gaan echter niet naar Den Haag morgen... | | | | |
ahh ok,
was de tas idd vergeten mee te nemen.
mes was bedoeld voor de de kerststol
Alles nog beetje opgegaan of hebben jullie veel mee moeten nemen ?
tas zie ik wel bij een volgende meeting
gr.
Fabian
|
20 dec 2008 23:42 |
|
|