Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 12:31

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Het glazen huis 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht Het glazen huis
Het is al een aantal dagen bezig , en ik heb hier nog niets over gelezen .
Of ik heb wat gemist . :?:

Over deze jaarlijkse actie kan IK alleen maar positief zijn , graag jullie menig :!: :?:

verplaatst naar discussie overige zaken.

22 dec 2008 22:20
Profiel Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Eh, waarom zou je hier iets over moeten lezen? Het is niet het glazenhuisforum.nl! :wink: Tja, wat kun je over de actie zeggen...

22 dec 2008 22:29
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ach ja. Ik heb het niet op de publieke omroep, niet op ministeries en niet op belastinggeld uitgeven. De combi trek ik dus helemaal slecht. Doel an sich is goed maar 100 jaar geld uitgeven aan dat soort dingen heeft weinig opgeleverd. Zoiets?

22 dec 2008 22:32
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
vind een glazen huis onhandig. hoge rekeningen van glazenwassers.

22 dec 2008 22:52
Profiel
PorscheForum Junkie
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
Bericht 
Maarten schreef:
. Zoiets?

Helemaal goed .
Ben het wel eens , maar deze jaarlijkse actie van 3FM :?:

22 dec 2008 22:53
Profiel Facebook 
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
zie http://www.stubru.be

StuBru = Studio Brussel

22 dec 2008 23:15
Profiel
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Goede actie, slechte radio. Ik heb vandaag met verbazing geluisterd wat er op de radio komt als je iedereen die daarvoor wil betalen bedient. Gelukkig wordt de muziekkeuze niet elke dag door diezelfde groep bepaald.

Morgen een andere zender.

23 dec 2008 0:10
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
ben een trouwe 3FM luisteraar, maar het glazen huis is mij soms iets te zwaar. Wordt tijd om het eens een jaartje over te slaan. Vind de normale programmering leuker......

Ach ja en dat belastinggeld, komt waarschijnlijk toch al wel uit het steun aan derden (lees goede doelen) potje en waren we toch wel kwijt. Dat kan mij niet zoveel boeien.

24 dec 2008 10:35
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
Ik luister eigenlijk altijd naar 3fm als ik de radio aan heb staan, maar om nou te zeggen dat het niveau stijgt de afgelopen jaren :cry: .

Hebben als slogan: Als je van nog meer muziek houdt luister je naar 3FM.
En dan doodleuk iedere werkdag een uur muziek (arbeidsvitaminen) inleveren voor en uur dom gezwets van Giel "kijk mij eens goed zijn" Beelen.

Ondanks dat kan ik de glazen huis actie wel waarderen, lig er niet wakker van maar stoor me er ook niet aan.

24 dec 2008 13:49
Profiel
PorscheForum Rakker
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]
Twenthe
Bericht 
Mooi verwoord gast.
Wat mij betreft overigens publieke omroep flink in omvang beperken.

24 dec 2008 14:41
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Applaus voor gast. Helemaal juist verwoord, heb ik niks meer aan toe te voegen.

Het is gewoon een hele dure promotiestunt voor 3FM :bang: :pukel:

24 dec 2008 16:04
Profiel WWW
Bericht 
sportwagon schreef:
Mooi verwoord gast.
Wat mij betreft overigens publieke omroep flink in omvang beperken.

Maar niet teveel: 1) is het enige wat ik nog kijk 2) ben er financieel afhankelijk van. :mrgreen:

24 dec 2008 16:07
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ik denk wel dat ik lid wordt van geenstijl TV. Effe lekker gallen :mrgreen:

Wat mij betreft schroeven ze subsidie van de publieke omroep met 95% terug.

24 dec 2008 16:10
Profiel
‘64 Kever
Bericht 
Ach, we zijn (uiteraard) even wezen kijken van de week, ding staat hier immers nagenoeg om de hoek. Hoop spectakel, waar mensen veel voor doen om "in the picture" te komen.

Op zich zal het doel wel goed zijn, maar ik kan niet zo goed tegen het "ouwehoer-radio", doe mij maar gewoon muziek. Lang leve iPod's nietwaar!

Terzijde, publieke omroepen maken wel goede televisie, beter dan de 3 biljard "dus je wilt op TV komen" shows. Allerlei stomme shows, bwegh.

24 dec 2008 17:21
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
Geen Boxster 981 S meer
Bericht 
Maarten schreef:
Wat mij betreft schroeven ze subsidie van de publieke omroep met 95% terug.

En dan kijken naar die commerciële troep waarbij de ene BN'er de andere uitnodigt in z'n show en weer andersom, soort van TV incest en voor de rest gewoon ijskoud dezelfde film 3 - 4 per jaar uitzenden onderbroken om de 20 minuten door reclame, nee dank je.

Ik ben sterk voorstander van het Engelse BBC concept, gewoon twee of drie kwaliteits zenders zonder reclame. Die commerciëlen mogen van mij door de afvoer..........

24 dec 2008 18:10
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
Als je tegenwoordig nog meer geld wil afnemen van de mensen moet je het doen onder als "goed doel" of "milieu"

Alles wat dan ook met de staat te maken heeft (naast ons belastingsgeld al), ze hebben dat goed genoeg begrepen hoor 8)

24 dec 2008 18:25
Profiel WWW Facebook 
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht 
@gast; Ik kan die visie goed volgen! Als je niet weet waarvoor ze inzamelen, gaat het doel aan je voorbij. Ben meer voor uitleg en opleiding ter plaatse in plaats van het geven van geld. Ik heb zeker niet de wijsheid in pacht om zulke grote problemen op te lossen, maar vind wel dat het anders moet dan de laatste 30 jaar.

Ik werk in België, dus hoor stubru ook. Vandaag een uur lang uitleg gehoord hoe je geld kan inzamelen. Het meest schreinende was een advocatenkantoor in Brussel (toch niet de minste bedeelde beroepsgroep) die 300 euro hadden ingezameld. Komt wel met naam en toenaam op de radio....................... :shock:

24 dec 2008 18:34
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
PEF schreef:
Alles wat dan ook met de staat te maken heeft (naast ons belastingsgeld al), ze hebben dat goed genoeg begrepen hoor 8)

Dat hebben die Linkschmensen inderdaad erg goed door....

24 dec 2008 18:50
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Peter 993 schreef:
Ik ben sterk voorstander van het Engelse BBC concept, gewoon twee of drie kwaliteits zenders zonder reclame. Die commerciëlen mogen van mij door de afvoer..........

Scheelt niet veel met wat we hier hebben. Drie zenders publiek met alleen reclame tussen de zenders en nog een stuk of 7 commerciëlen. Al eens geteld hoeveel commerciële zenders de UK kent :?: :idea:

Vind de kwaliteit van de publieke zenders overigens zwaar achteruit gegaan. Als je de kwaliteits programma's bij elkaar neemt kun je er één net mee vullen. De rest is een kopie van wat de commerciële zenders doen.

En helemaal eens met wat eerder geschreven is. Als je een goed doel wilt steunen zorg dan dat het duidelijk is waar je het voor doet en wat de resultaten zijn. 400 keer schreeuwen dat een jerrycan water maar 2 euro kost is weinig zinnig. Van resultaten uit het verleden zie ik weinig terug en dat is precies waarom ik dit soort acties niet kan volgen. Alles om publiciteit maar resultaat gericht werken is er niet bij. (althans er wordt angstvallig over gezwegen)

25 dec 2008 0:54
Profiel WWW
Bericht 
maurice schreef:
Peter 993 schreef:

Scheelt niet veel met wat we hier hebben. Drie zenders publiek met alleen reclame tussen de zenders en nog een stuk of 7 commerciëlen. Al eens geteld hoeveel commerciële zenders de UK kent :?: :idea:

Vergeet niet dat we 15 of meer verschillende publieke omroepen hebben. Dit is hèt grote verschil met het BBC-model.

25 dec 2008 1:04
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Dat is waar en daar zou inderdaad best de bezem door mogen.

25 dec 2008 1:22
Profiel WWW
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Graag. De Hanneke Groentemans van deze wereld werkeloos. Ik denk dat ik dan een flesje poepel open trek.

25 dec 2008 11:16
Profiel
Bericht 
Volgens mij is ze al werkloos (althans, doet ze niks meer op tv).

25 dec 2008 11:50
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Werkeloos en in de bijstand dan :mrgreen: Suffer!

25 dec 2008 11:57
Profiel
Groningen
Bericht 
Overigens, de stelling dat er nog net zoveel mensen dood gaan en dús acties nooit hebben geholpen, is natuurlijk logica van niks.

26 dec 2008 18:16
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende