Auteur |
Bericht |
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 26 dec 2008 22:31, in totaal 3 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 0:31 |
|
|
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 26 dec 2008 22:23, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 0:31 |
|
|
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 26 dec 2008 22:29, in totaal 4 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 0:32 |
|
|
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 26 dec 2008 22:37, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 0:32 |
|
|
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 26 dec 2008 22:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 0:35 |
|
|
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 26 dec 2008 23:11, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 0:39 |
|
|
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 26 dec 2008 23:13, in totaal 2 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 0:40 |
|
|
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 26 dec 2008 23:16, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 0:41 |
|
|
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 26 dec 2008 23:21, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 0:41 |
|
|
drknauf
|
Laatst bijgewerkt door drknauf op 26 dec 2008 23:24, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 0:42 |
|
|
Stijn van Kooten
|
wat een foto's
Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 26 dec 2008 23:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 dec 2008 16:05 |
|
|
amandus
Timeless
|
Rode 964 erg mooi , simpel zonder toeters en bellen, prachtig
_________________________________________ Timeless objects
|
24 dec 2008 16:23 |
|
|
drknauf
|
| | | | paSCal schreef: Mijn eigen stelling in deze is eenvoudig, overdaad schaadt. Op zich leuk hoor, die foto's, maar dit is een forum om wat te ouwehoeren met elkander, niet om tig-duizend foto's te linken. Ik heb dan ook het verzoek bij de beide heren neergelegd, om zichzelf te beperken tot een soort "foto van de dag" optie. In het begin was dit ook zo met Mike, toen ging hij wat los en kreeg hij een eigen topic, waarna Stijn ook in dat topic mee ging. Het geheel heeft op zich niets met de "bandbreedte" van de server te maken, maar meer met de rekencapaciteit en de software die we gebruiken. Waarom het niet met bandbreedte te maken heeft is simpel, de meeste foto's komen van andere sites, dus dan is het niet ons probleem. Echter, doordat de topic onnodig lang worden (per foto een post), kost dat wel "reken capaciteit" van de server waar het een en ander op draait. Daarnaast krijg je door bovenstaand gedrag een ernstig krom beeld van het aantal postings op dit forum, waardoor de statistieken een beetje bedolven worden. Nogmaals, mijn voorstel is: 1 foto per dag, zoek zelf de mooiste uit, en maak eventueel een eigen foto website, waar je de rest plaatst | | | | |
jongens ik kan wel huilen maar er is een voorstel neergelegd zie hier boven
ik heb gevochten als een TIJGAH voor jullie en mezelf voor behoud van meerdere drops, maar helaas vandaar ik ook in dit verzoek meega
ik magt nog maar een droppie per dag doen en ik als drop verslaafde heb het daar moeilijk mee
dus het word vanaf nu een DIKKE drop plus linkie met een aantal pics
maar hoe ik dat in elkaar gaat zetten moet de DR nog effe uit dokteren
prettiguhhh kersumus allemaal
EDIT: Onderschrift uitgeschakelt voor dit bericht O.
|
25 dec 2008 15:20 |
|
|
drknauf
|
|
25 dec 2008 15:46 |
|
|
drknauf
|
|
26 dec 2008 2:03 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Inventieve oplossing hoor Mike
Goed te overzien en je kunt vergroten welke pic je beter wilt bekijken.
|
26 dec 2008 2:51 |
|
|
Stijn van Kooten
|
gaat weer lekaahhh knauffiieee
Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 26 dec 2008 23:39, in totaal 1 keer bewerkt.
|
26 dec 2008 9:09 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... nu alleen je handtekening nog even uitzetten
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
26 dec 2008 17:56 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 26 dec 2008 23:48, in totaal 2 keer bewerkt.
|
26 dec 2008 20:42 |
|
|
drknauf
|
ja das ok en aardige poetstijgah idd
die had ik ook al gepost op m,n vorige fototopic er waren nog meer pics van
en die aktie pic is jean paul in the green
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 dec 2008 21:38 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
| | | | paSCal schreef: Mijn eigen stelling in deze is eenvoudig, overdaad schaadt. Op zich leuk hoor, die foto's, maar dit is een forum om wat te ouwehoeren met elkander, niet om tig-duizend foto's te linken. Ik heb dan ook het verzoek bij de beide heren neergelegd, om zichzelf te beperken tot een soort "foto van de dag" optie. In het begin was dit ook zo met Mike, toen ging hij wat los en kreeg hij een eigen topic, waarna Stijn ook in dat topic mee ging. Het geheel heeft op zich niets met de "bandbreedte" van de server te maken, maar meer met de rekencapaciteit en de software die we gebruiken. Waarom het niet met bandbreedte te maken heeft is simpel, de meeste foto's komen van andere sites, dus dan is het niet ons probleem. Echter, doordat de topic onnodig lang worden (per foto een post), kost dat wel "reken capaciteit" van de server waar het een en ander op draait. Daarnaast krijg je door bovenstaand gedrag een ernstig krom beeld van het aantal postings op dit forum, waardoor de statistieken een beetje bedolven worden. Nogmaals, mijn voorstel is: 1 foto per dag, zoek zelf de mooiste uit, en maak eventueel een eigen foto website, waar je de rest plaatst | | | | |
Ik vind het wel gaaf af en toe om door die foto's heen te bladeren zou alleen liever een gedeelte op het forum hebben waar ze per type gepost kunnen worden ipv per poster. Aangezien het niet ten koste gaat van de bandbreedte zou een sectie foto's en dan een topic per type: 924, 944, 911, boxster, cgt etc.... Denk dat de mannen Knauf en Steijn een retevet overzicht neer kunnen zetten Misschien iets voor een poll?
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
26 dec 2008 23:12 |
|
|
drknauf
|
ik zou zeggen leg het bij de mods neer
mij hebbie
|
26 dec 2008 23:15 |
|
|
Stijn van Kooten
|
|
26 dec 2008 23:17 |
|
|
drknauf
|
hallo allemaal check pagina 3 nog effe en keertje helemaal ik heb hem namelijk aangepast voor ons allen
|
26 dec 2008 23:31 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
27 dec 2008 0:49 |
|
|