Auteur |
Bericht |
Kamiklaasie
FotograafMedemblik
|
Was weer een mooi dagje zo. Erg koud, maar met de juiste kleding de hele dag aan de vangrail gestaan. Thuis lekker opgewarmd en meteen maar door de berg foto's heen geworsteld.
Eerst twee voorbeeldjes en de rest is te bekijken en natuurlijk te bestellen via de site.
Klik hier voor het volledige fotoalbum
Om foto's na te bestellen klik dan hier voor de site.
_________________________________________ Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.
|
26 dec 2008 21:32 |
|
|
anderefoto
|
_________________________________________ www.AndereFoto.nl www.RacePhoto.nl www.PoloPhoto.nl
www.Autosport-evenementen.nl www.CanvasArtXL.nl
|
26 dec 2008 21:54 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Het was top vandaag!
Lekker gereden en leuk om diverse NPC'ers / forummers te spreken.
|
26 dec 2008 22:00 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Ik heb er ook van genoten! Zeer leuk cirucuit, alleen was de weg ernaar toe veel moeilijker met die 996 gps.
Leuk je te ontmoeten Gert, heb wat gezichten kunnen plakken zoals John met zen lange sluikhaar. Nice one! Moest het lukken dat er zo iemand op de parking stond.
Redelijk veel gereden dus van praten is niet veel in huis gekomen. Dat is iets voor de volgende.
Graaf, leuk je te ontmoeten. De turbo zal geweldig zijn al heb ik vandaag 3 maal moeten tanken om mee te kunnen blijven draaien op Zandvoort
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
26 dec 2008 22:26 |
|
|
D.D.
Op zoek naar...Noordwijk aan zee
|
Heerlijk ff een paar rondjes gereden, 4 ronden achter Stefan aan getrapt, hij reed gelukkig voorzichtig, dus ik kon hem aardig bij houden..
Mooi weer, en er werd zeer beheersd gereden....top.
_________________________________________ HOOTERS.....;)
|
26 dec 2008 22:28 |
|
|
anderefoto
|
Foto's komen nu online... nog een minuut of 30, dan staat alles (520 stuks) erop. veel plezier.
_________________________________________ www.AndereFoto.nl www.RacePhoto.nl www.PoloPhoto.nl
www.Autosport-evenementen.nl www.CanvasArtXL.nl
|
26 dec 2008 22:28 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
was zeer leuk!!! en mooi weer ook in tegenstelling tot andere jaren
...hadden weer tijd voor links en rechts een groet en fijne babbel ....PEF bedankt voor de heerlijke rondjes...het ging reuze lekker en het tempo was stevig!!! dikke lol gehad in je 996TT
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
26 dec 2008 22:29 |
|
|
Jorn
Friesland
|
Mich, ik zag de alpina nog staan! Heb ik ook nog wel een plaatje van...
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
26 dec 2008 22:33 |
|
|
drknauf
|
jongens nog voor het meerijden :
harley
gert
pef
BEDANKT
ik heb een gezellige dag gehad het was weer beregezellig
twas leuk om iedereen weer effies te zien
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 dec 2008 22:42 |
|
|
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
|
Ging iets later op wintersport dus kon er vandaag bij zijn.
Was een heerlijke dag. Lekker gereden, eerste keer op zandvoort en zowieso eerste keer met de 993 op het circuit. Eerste rondjes rustig aan gedaan maar langzamerhand ging het onbewust sneller. Je voelt wel dat je in een cabio rijdt met "comfort" schokbrekers. Moest soms hard werken
Heb een sterkere band met mijn auto gekregen, we voelen elkaar nu beter aan... hahahaha.
Ook leuk meegereden met Gert (dat ging hard, zeker als je er naast zit), nog bedankt Gert. Ik zal ff kijken of het filmen wat is geworden met die laaghangende zon.
Kortom topdag!
_________________________________________ http://www.dstt.fr
|
26 dec 2008 22:42 |
|
|
Stijn van Kooten
|
|
26 dec 2008 22:49 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
Sorry Mikey maar onze rit was heel kort hé ongeveer een meter of zeven Volgende keer vlammen we erop los hé!
Wil ook wel eens met een van de GT3s meerijden.
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
26 dec 2008 23:00 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Ik rij een paar keer per jaar op Spa-Francorchamps, zal je een seintje geven wanneer het weer zover is.
|
26 dec 2008 23:19 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
^ Super!!! Thanks...
|
26 dec 2008 23:22 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
_________________________________________ DENK HELDER
|
27 dec 2008 0:31 |
|
|
Stijn van Kooten
|
|
27 dec 2008 0:42 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Omdat het tropische reisje niet doorging vanmiddag toch maar even een warme trui aangedaan, de 911 uit de garage gerold en richting Zandvoort gereden. Wat een heerlijk weer was het om te rijden.
Even gezellig met wat mensen gebabbeld en al het geweld weer over het asfalt zien stuiven. Dat maakte de koude oostenwind nog dragelijk tenminste.
Eind van de middag vlak voor de sluiting nog even met de GT3RS een paar rondjes meegemaakt. Wat een wereld auto is dat qua techniek. Iedere keer valt mijn mond weer open van verbazing.
Daarna nog ff een korte wandeling langs het strand gemaakt, visje gehapt en tegen de oostenwind in weer naar huis.
Heb me geen moment verveeld vandaag
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
27 dec 2008 0:49 |
|
|
Ernst
FotograafDen Haag
|
Zeer goed vermaakt op Zandvoort. Hier vast een voorproefje, de rest kom overdag.
_________________________________________ Porsche GT - Purely Porsche * http://www.flickr.com/photos/ernstbilthof/
|
27 dec 2008 1:48 |
|
|
Patrick
|
Ik heb ook nog even een snelle blik geworpen rond 15.30 uur. Ik had het idee dat het een stuk rustiger was dan vorig jaar, klopt dit of ligt dat aan mij ?
Twee bekende forum auto's gespot : de hele witte 964 en een mooie groenige 924.
|
27 dec 2008 3:28 |
|
|
horn
PF #57
|
wat een mooie foto stijn! en aan de foto's te zien, wat een uitzonderlijk mooi weer voor een nederlandse 2e kerstdag!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
27 dec 2008 8:52 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Vanaf hier ook de comlimenten voor de fotos, leuk om een impressie te krijgen, nog leuker omdat ze zo verschrikkelijk goed gemaakt zijn
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
27 dec 2008 10:08 |
|
|
cerima
Cabrio
Dodge Ram 2500 DieselV.Huizen
|
Ja het was echt geweldig mooi weer heb dan ook zeer genoten, was dus met vrouw lief en de 3 kids zelfs die hebben erg genoten ondanks de kou,
vooral bij het rechte stuk vonden ze geweldig hoe hard gaan ze daar wel niet echt superr ik wou wel een rondej doen met mn Dodge maar beetje raar tussen die p drivers
_________________________________________ Wat is er mooier dan met je porsche naar het water te rijden?
|
27 dec 2008 10:47 |
|
|
Jorn
Friesland
|
_________________________________________ Porsche. There is no substitute
Sideways is also forwards
|
27 dec 2008 11:49 |
|
|
Ernst
FotograafDen Haag
|
Nette platen Jorn!
Die van mij komen rond het middaguur online.
_________________________________________ Porsche GT - Purely Porsche * http://www.flickr.com/photos/ernstbilthof/
|
27 dec 2008 11:56 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Erg fraaie foto´s allemaal!
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
27 dec 2008 12:11 |
|
|