Goedemiddag op deze mooie Tweede Kerstdag.
Ben net weer terug van het prachtige Kaageiland, in het bezit van de PFT
Heerlijk ritje, vooral heen lekker rustige wegen en een "vlotte" reis gehad
. De Porsche is ook weer uitgelaten, twee vliegen in één klap. Beetje een wilde gok, want er wonen genoeg PFfers dichterbij, maar ja, tweede kerstdag en lekker vroeg op, de aanhouder wint.
Barolo had mij in eerste instantie op het verkeerde been gezet. Ik was er bijna van overtuigd, dat de PFT ergens op Schouwen Duiveland verstopt was. De tot dan toe bekende hints wezen daar imho allemaal op.
Dus toen Rockanje door Barolo afgekeurd werd, zat ik eigenlijk vast
Dankzij de aanwijzingen van de mede-hunters kreeg ik de zekerheid, dat Kaag de goede richting was. Aangezien wij er wel eens geweest zijn, kon ik dankzij Google Earth al snel de Koninklijke straten vinden. Dat er verwezen werd naar van Lent werd me pas op het laatst duidelijk (ik ken de werf, maar hun producten zijn way boven ons budget
).
Vanochtend hadden onze woefen dus een hele vroege ochtendwandeling en na controle van dit topic (heeft @#$#@iemand hem al gehaald) zijn we richting Kaag gereden.
Op het pontje werd de 993 alleen overgevaren. De bestuurder moet wel raar gekeken hebben, dat we meteen stopten, uit de auto stapten en gewapend met schepje het gras op stapten en aan het graven sloegen
Hij was snel gevonden:
Als vindbewijs ook de complete PFT op onze 993:
En nu is ie weer in de warmte in Oosterhout, natuurlijk in Kerstsfeer:
Edwin, bedankt voor de hunt, en zeer zeker ook voor de vindersbeloning, TOP
Ik ga de volgende hunt alvast voorbereiden.........