Auteur |
Bericht |
Patrick
|
Wat een schitterende bak. Droomauto !
|
24 dec 2008 23:04 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Erg mooi inderdaad. Hou Knauf een beetje uit de buurt van dat ding (gewoon een tipje hoor)
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
24 dec 2008 23:10 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Ik vind dit in dit draadje juist interresant .
Heb n.l. zelf een (c2) tip en wil terug naar hand .
Niet omdat een tip niet goed werkt , maar...............................
Kan je bij mij vergelijken met org n.l. kenteken , 1e keus , maar ................een inport zal ik niet laten staan .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
24 dec 2008 23:11 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Nou, jullie laten er ook geen gras over groeien...
Ben er zelf nog niet uit. Heb ook een derde optie erbij: de turbo s...
Mijn vrouw heeft overigens een hele duidelijke voorkeur: turbo (s). Dat kan meespelen, zeker aangezien ik haar zegen heb t.a.v. de turbo en ze sceptisch is tegenover de GT3. En rationeel (het zal voor mij de dagelijkse auto worden) heeft ze natuurlijk een punt. Maar het wordt sowieso een handbak. Dat dan weer wel.
O well...
|
24 dec 2008 23:24 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Oh sorry , dat wist ik niet .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
24 dec 2008 23:24 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Turbo S is Porsche P.RNO
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
25 dec 2008 0:11 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Gefeliciteerd Albert. Ik denk dat ik je niet meer bij houd in de tunnel(s).
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
25 dec 2008 1:38 |
|
|
Lydia
|
Schitterende wagen! Veel snelle en veilige kilometers gewenst!
|
25 dec 2008 9:45 |
|
|
horn
PF #57
|
Cool graaf! Hopen dat hij hetzelfde (of mooier) geluid produceert als je 993! Geniet ervan en keep the shiny side up!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
25 dec 2008 9:46 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Van harte Albert, over geluid gesproken ik heb jouw trofee nog steeds. Wellicht dat je komend jaar met de turbo weer een nieuwe prijs kan halen op Dinslaken
_________________________________________ Het is er een van 911
|
25 dec 2008 10:19 |
|
|
Graaf
NB
|
haha dat is het eerste waar we aan gaan werken na het ophalen de eer moet natuurlijk wel verdedigd worden in de heimat
|
25 dec 2008 10:24 |
|
|
Stijn van Kooten
|
Turbo S is ook een stukkie duurder he
of je moet deze nemen: een neppe maar wel sterkere! http://link.marktplaats.nl/202750398
|
25 dec 2008 10:44 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Je mag er voorshands vanuit gaan dat ik de prijzen ken... Ik hou zoiets zelfs een beetje bij als ik niet in de markt ben.
|
25 dec 2008 12:22 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
He kerel, ik weet niet of ik het nu al wel gezegd had, maareh, gefeliciteerd met de aankoop van je daily driver
Maareh, dat met die koppeling van de GT3. Ik heb ooit eens in een GT3 gereden, en toen viel me eigenlijk op, dat de koppeling ongeveer even zwaar was als mijn Seat Leon T DI destijds.
Ook Erwin (Renntech) bevestigde dit, dat de koppeling op zich gewoon soepel hoort te gaan. Het intrappen/ingetrapt houden van het pedaal dus. Dat de bak wat tegen stribbelt als het koud is, kan ik wel inkomen hoor! (doet elke bak immers )...
Wat ik me overigens WEL voor kan stellen, is dat een GT3 niet zo fijn in de file rijdt, omdat je niet echt lekker "op de koppeling" kan rijden
|
25 dec 2008 15:01 |
|
|
Graaf
NB
|
ssst vooralsnog heeft hij het draadje niet ontdekt
|
26 dec 2008 0:01 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
welk ding benje d,r morgen
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 dec 2008 1:46 |
|
|
Graaf
NB
|
dat was dan een MK2 ongetwijfeld
|
27 dec 2008 11:01 |
|
|
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Nogal zo'n mooie erbij........zwarte wielen + spiegels icm de buitenkleur = prachtig !
Geniet er van
|
27 dec 2008 11:42 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
helemaal gefeliciteerd, top wagen en zeker de combinatie met zwart. Alleen nu nog een andere uitlaatsysteem...
|
29 dec 2008 20:39 |
|
|
Graaf
NB
|
juist ! en misschien heeft u wel een tipje voor een chipje ?
|
29 dec 2008 20:43 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
zeker..!! heb ik ook gedaan. De 996TT is net terug van PCR. Zitten nu de GT3 RS remmen op.!!. Merk zeker het verschil.
|
29 dec 2008 20:47 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Volgens mij was de vraag WELKE chip jij hebt (ben ik ook benieuwd naar overigens).
|
29 dec 2008 21:51 |
|
|
Graaf
NB
|
|
29 dec 2008 21:59 |
|
|
Stijn van Kooten
|
|
29 dec 2008 22:02 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
Niet zomaar een chippie, maar volledig custom op de dyno. Is mijn inziens enige juiste manier
|
29 dec 2008 22:06 |
|
|