Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 18:42

Antwoord op onderwerp  [ 515 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende
Rijvaardigheidscursus Zandvoort - Zaterdag 27 Dec. '08 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Cayman S. Ex 911 3.2
Bericht 
ja , wat moet ik nog zeggen. alles klasse. bedankt :D
lydia en de mannen van dillon super geregeld.
heleboel geleerd en sorry voor die mannen en vrouw die ik heb
opgehouden.
we heb genoooooooooooten :D
respect voor de fotografen die de hele middag in de kou
stonden :res:
ThijsOverdeVest volgende keer mag je ook bij mij in stappen
gewoon vragen(als je in z n oude P. wilt zitten)
ik ken je nog steeds niet van gezicht :oops:

27 dec 2008 22:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
dynamic schreef:
Afbeelding

Moet je hem uit z'n 1 halen, kan ie ook veel harder dan die pakweg 27 km/u :mrgreen:

Alle 911'jes lusten wel een slok als je ze op de staart trapt. Die van mij loopt keurig 1:11 als ik me heel netjes gedraag op de snelweg. Maar met het gas er goed op zit ik ook op de 1:4 en dan is een tank van 55 liter zo leeg :wink:

27 dec 2008 22:13
Profiel WWW
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
maurice schreef:
Moet je hem uit z'n 1 halen, kan ie ook veel harder dan die pakweg 27 km/u :mrgreen:

Lag ook op het puntje van mn tong..... :twisted:

Maar zo'n mooie verbruiksmeter zit er bij mij helaas (gelukkig 8) ) niet op, waarom zou dat nu zijn?? :wink:

27 dec 2008 22:18
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Ik heb er denk ik 20 liter doorheen gestookt. Op 20 rondjes (?) is dat dus 1 op 5. Niet hard genoeg gereden dus. Olietemp was op het eind 120 graden. Had ik nog nooit op mijn teller gezien...

27 dec 2008 22:19
Profiel
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
Afbeelding

Super mooie action pic! 8)

27 dec 2008 22:19
Profiel WWW Facebook 
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxster
ex RS4
Bericht 
Volgens mij heeft iedereen het prima naar de zin gehad, zo te zien vanmiddag langs de baan.

Tjonge wat was het koud met die snijdende oostenwind. :shock:
@Jaco - bedankt dat ik ff bij jou in de auto mocht opwarmen... 8)

27 dec 2008 22:26
Profiel WWW
Amsterdam
Bericht 
Lydia schreef:
Leo stapte nog even een paar rondjes in mijn auto om te filmen

Hetgeen een welhaast onmogelijke opgave is. Maar, heel geslaagd.
Is met stip het meest rappe stuk van de video.... :wink:
Zodra de beelden zijn gemonteerd, gaat ie naar Pascal.
Wie zondag bij Luitink is, kan hem daar al zien.

Nog dank voor het mee-liften, ook aan Paul, Harry, Olaf en Gerhard. :thumright:

27 dec 2008 22:33
Profiel
PorscheForum Rakker
924 2.0 coupe
Z-W Veluwe
Bericht Dankdank!
Lydia en alle instructeurs: ontzettend bedankt voor deze leuke dag! :D Nog nooit op een circuit gereden, een keer moet de eerste zijn. Het was onvergetelijk! In m'n 924 was ik niet de snelste :shock: maar weet wel beter wat-ie kan!

PentAr: bedankt voor de prachtige foto's :wink: en wat een eer om als eerste te staan 8)

Nog een vraagje: wie heeft vanmiddag die twee vossen gezien die in de Kinzobocht gebroederlijk (?) naast elkaar naar ons stonden te kijken? Echt zo'n vermakelijk gezicht! :o

Laatst bijgewerkt door teeKaa op 28 dec 2008 0:08, in totaal 1 keer bewerkt.

27 dec 2008 23:23
Profiel
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Zooo... dat klinkt goed allemaal! Erg mooie ploaties ook weer van de fotografen...
Jullie hadden ook wel erg mooi weer voor zo'n dagje !!
Ik hoop dat dit nog een keer wordt georganiserd en dat ik het ook een keer mag mee maken.
Jammer dat er schade is gereden, ik hoop dat het een beetje mee valt :?:

28 dec 2008 0:06
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
Bericht 
Ben ik weer even,

Heb ook een kort filmpje op Youtube gezet, jawel had ook de cam bij mij.
Alleen heb ik breedbeeld opgenomen en op Youtube speeld hij gewoon af.
Je kan niet alles hebben toch.

Hier de link:

http://www.youtube.com/watch?v=_-8B2tBoRlk

Berrie

28 dec 2008 0:23
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
987 3.2S '07 / ex-986 2.7 '03 / ex-964 C2 '91 / ex-968 CS '92 / ex-964 C4 targa '91
regio Waterland
Bericht Re: Dankdank!
teeKaa schreef:
Nog een vraagje: wie heeft vanmiddag die twee vossen gezien die in de Kinzobocht gebroederlijk (?) naast elkaar naar ons stonden te kijken? Echt zo'n vermakelijk gezicht! :o

Vossen:
JA :arrow: toen ik met 100+ op de teller op de naamloze bocht af kwam, wilde er net één gaan oversteken! Het hart van mijn bijrijder zat op een plek waar het niet hoorde te kloppen!
Maar 'Reinaerde' besloot op het laatste moment ff in de berm te gaan liggen :shock: ('t zal je gebeuren...)

Later idd ook nog (de) twee vossen zien rommelen in het zand naast de S-bocht.

Heerlijke middag gehad. Dillon heeft 4 ronden meegereden en ik heb me toch een hoop Tips & Tricks als huiswerk mee!

Leermomentje was het op een belachelijk moment terugschakelen van 3 naar 2, waardoor ik in een dubbele spin terechtkwam. Gelukkig véél asfalt daaro, en de wielen draaiden een beetje, dus geen "vlakke kanten".

Prima sessie geweest :thumright: Mooie feuteus ook, mannen! :thumleft: - laat 2009 maar komen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Lydia en ook de "crew": Thanx :!:

Laatst bijgewerkt door ErikE op 28 dec 2008 0:57, in totaal 1 keer bewerkt.

28 dec 2008 0:46
Profiel Twitter 
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Het was een koud evenement in de buitenlucht, maar verder weer zéér geslaagd: Lydia bedankt namens een toeschouwer.

Thijs, mooie plaat

Afbeelding

een 993, herkenbaar uit vele zwarte bolides door de fraai matchende ovale knipper :wink:

Jammer dat ik niet met meer PF-ers heb kennis gemaakt: Maarten, en anderen een volgend keer :idea:

28 dec 2008 0:54
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
diggler_911 schreef:
@ Olaf, kun jij een fototopic starten voor deze topdag? Thx

Helaas kunnen alleen paSCal en Shark dat ...

... maar niet getreurd :arrow: KLIKKERDEKLIK HIER :wink:

(edit P: *done*)

28 dec 2008 1:06
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92
Grootenbosch
Bericht Was leuk
Lydia & crew, bedankt voor een leuk uitje.

Viel me voor een eerste keer heel erg mee, m.n. dat zelfs de ervarenen
nog redelijk bij te benen waren met mijn bakkie.

28 dec 2008 1:17
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 997 4S, ex 993 Targa, ex 964 Targa
Amstelveen
Bericht 
Olaf schreef:
... maar niet getreurd :arrow: KLIKKERDEKLIK HIER :wink:

Laatst bijgewerkt door diggler_911 op 28 dec 2008 1:28, in totaal 1 keer bewerkt.

28 dec 2008 1:27
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Lydia, Dillon, Edward en alle andere instructeurs hartstikke bedankt. Ik heb een topdag gehad. Moet nog veel leren, maar weet nu wel dat de wegligging van een Porsche beduidend hoger ligt dan ik dacht.

Ben maar 1 keer bijna het grind in geschoten. Er zat een mooie vrouw achter me aan en daar raakte ik zo van in de war dat ik bij de S-bocht te laat op de rem ging. Even blokkerende voorwielen (geen ABS die ingrijpt) maar gelukkig hield ik 'm op het asfalt.

Alle andere Porscherijders, fotografen en supporters ook bedankt voor een gezellig samenzijn op 3e kerstdag.

Jaco schreef:
Was heel blij dat ik direct buiten de poort kon tanken........ ging 66 liter in :mrgreen:

Ah, zag ik jou staan bij het benzinestation. Je was toch ruim voor mij vertrokken volgens mij, maar ja, met zoveel liters die er in moesten.

28 dec 2008 1:28
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
Jammer dat ik niet met meer PF-ers heb kennis gemaakt: Maarten, en anderen een volgend keer :idea:

Absoluut! Heb ook nog even stiekum naar je voiture staan loeren. Het is dat ik nog ietsje te kort kom in de rechterachterzak want anders...

28 dec 2008 8:59
Profiel
Bericht 
Thanks Patrick. Je bent wél een heer in het verkeer: je ging netjes aan de kant! moest bij sommigen hele toeren uit halen: afwijkend van de ideale lijnen! Ook wel weer spannend.

28 dec 2008 10:38
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Tja, er kan er maar 1 tegelijk op dezelfde plaats de ideale lijn rijden...

28 dec 2008 10:51
Profiel
Bericht 
Klopt en die inhaalt moet van de lijnen af. Ging bij mij oook een keer met een kwispelende kont!

28 dec 2008 11:07
718 Cayman S
Loosdrecht
Bericht 
Oh?? Ik heb altijd gedacht dat degene die ingehaald werd plaats moet maken? Anders dan hou je toch alle snelle rijders op? Kijk, weer wat geleerd, zonder aan de cursus mee te doen :wink:

28 dec 2008 11:11
Profiel
Bericht 
Nee, je blijft gewoon lekker je lijnen rijden en die in wil halen moet daar dus vanaf wijken. Dan weet iedereen ook waar die rijdt! Is wel zo veilig.

Volgende keer lekker mee doen!

28 dec 2008 11:21
Bericht 
Inmiddels hebben we een eigen album, dus kom maar op met die foto's! :mrgreen:

http://www.porscheforum.nl/album_cat.php?cat_id=84

28 dec 2008 11:27
‘64 Kever
Bericht 
En Leo zijn filmpje staat ook online: http://www.porscheforum.org/movies/

Ziet eruit als een leuke dag, het kwam allemaal net niet uit, anders was ik ook nog even komen kijken!

28 dec 2008 11:43
Profiel Facebook 
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Lydia schreef:
Thanks Patrick. Je bent wél een heer in het verkeer: je ging netjes aan de kant! moest bij sommigen hele toeren uit halen: afwijkend van de ideale lijnen! Ook wel weer spannend.

Dank je wel :-)

Lydia schreef:
Klopt en die inhaalt moet van de lijnen af. Ging bij mij oook een keer met een kwispelende kont!

Dat is natuurlijk zo, maar als ik zie dat iemand veel sneller en krapper een bocht kan nemen vind ik het niet erg om even duidelijk wat ruimte te houden aan de binnenkant (knipperlichtje even aan richting de buitenbocht zodat het duidelijk is) of bij dat rechte stuk waar je langzaam van rechts naar links moet gaan ook wat langer rechts te blijven hangen. Vooral die zwarte turbo schoot me een paar keer heel snel en mooi voorbij.

28 dec 2008 11:56
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 515 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 21  Volgende