Tjonge tjonge tjonge!
Wat heb ik me 40 rondes lang ontzettend vermaakt
Weet nu weer wat met de term "permagrin" bedoelt word.
Uitstekende ontvangst, gezellige club mensen, voortreffelijke organisatie door Lydia en Team Dillan Koster
veel dank hier voor.
Voor het eerst van mijn leven met mijn eigen auto (P968) zelf op Zandvoort rijden, wat een feest.
Stond 's ochtends lekker ontspannen op en was eigenlijk helemaal niet nerveus, wel opgetogen en ongeduldig.
Ontbijtje met koffie in het Beachhotel en op naar het tankstation om helemaal vol te gooien.
Olie checken en niets aan de bandenspanning doen
Tijdens de eerste instructieronde waarbij ik passagier was leuk gepraat met de instructeur.
Maar ook tijd om om me heen te kijken, en zowaar aan het eind van Kinzobocht zag ik in de duinen rechts 5 herten/reeen rustig in de duinen grazen, wauw, hoezo milieubezwaren?
Instructeur was blij dat ik lekker ontspannen in de auto zat
Toen we dan eindelijk vrij mochten rijden kreeg ik Dillon mee.
Ik heb veel respect voor deze ervaren coureur en voelde me dan ook flink stom toen hij na 100 mtr mijn aan de versnellingspook klevende hand naar het stuur sprak, beginnersles 1
Hij keek verder e.e.a. aan, was tevreden over de snelheid maar insturen, racelijn en eerder remmen kon beter.
Daar heb ik me de volgende rondes dan ook uitgebreid in proberen te bekwamen!
Was eigenlijk zelf best wel verbaast hoe de snelheid er al snel in zat, maar ook dat de 968 heel erg goed mee kon met de (in theorie?) snellere elfjes.
Toch ook flink wat "momenten" gekend, allen op het randje maar nét niet erover gelukkig.
Tuurlijk toen ik Lydia voor me had even flink doortrappen, ze kon me lekker niet kwijt rijden
Ik heb 175 circuitkilometers gereden en daarna nog op dezelfde tank naar D'chem 160 km.
Daar heb ik weer volgetankt en er ging 60 liter in, niet slecht vind ik.
Dit is voor mij een dag geworden om voorlopig niet meer te vergeten
racebeus ron
p.s. Wat een fijne auto die 968