Auteur |
Bericht |
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Mooie filmpjes PentAr! Je hebt wel een spectacularie plek uitgekozen om te filmen (wat een &*^% bocht, die Audi S bocht), want daar ga je steevast te snel in Jammer van de kwaliteit. Die 964 turbo is wel erg veel gefilmd, is dat soms het model waar je naar opzoek bent (ipv de 993 TT zoals ik dacht)?
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
28 dec 2008 21:53 |
|
|
Wimpie77
|
Inderdaad een KL*TE bocht! Daar heb ik mijn enige schrik momentje van de dag gehad... Even een klein driftje!
_________________________________________ * * *
|
28 dec 2008 21:56 |
|
|
amandus
Timeless
|
Mn banden zijn op , rij op canvas , niet harder dan 100 gaan ik meer ....
_________________________________________ Timeless objects
|
28 dec 2008 22:13 |
|
|
Wimpie77
|
Noooooit meer!
|
28 dec 2008 22:16 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Hoe is het echt met de bandenslijtage Is dat zichtbaar of verwaarloosbaar na een paar uur stevig rijden
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 dec 2008 22:17 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik geloof dat het bij mij wel meeviel maar mijn banden hebben op zich niet veel meer dan een km of 1000 erop zitten dus is het niet zo makkelijk te zien...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
Laatst bijgewerkt door Maarten op 28 dec 2008 22:21, in totaal 1 keer bewerkt.
|
28 dec 2008 22:20 |
|
|
Wimpie77
|
Viel bij mij ook mee!
|
28 dec 2008 22:20 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ze waren al slecht maar toch....., een instructeur kwam naar me toe en zei dat het gevaarlijk was . dus voortijdig gestopt , je ziet ook echt het canvas aan de binnenzijde.
Voor de banden is Zandvoort een echte slijtageslag , natuurlijk kan je het wel zelf zo gek maken als je wilt , de zijkanten kan je het ook goed zin , wel stoer
_________________________________________ Timeless objects
|
28 dec 2008 22:22 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Wow! Had niet verwacht dat het zo fors zou gaan. Dat wordt nog een paar dagen rustig rijden tot de 9e Marc!! (of de P laten staan?)
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
28 dec 2008 22:30 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Dat is toeval... hoewel... Wolbert heeft wel een hele gave 964 turbo staan. Op de site staat hij onder verkochte auto's maar dat is niet zo.
_________________________________________ Ben ff weg....
|
28 dec 2008 22:43 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Kan mij niet genoeg zijn..........
Maar respect voor de fotograven/filmers om zo lang in de kou te staan blauwbekken, mooi foto's/films
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
28 dec 2008 22:46 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Haha, thanks Radboud, dat was ik inderdaad. Ondanks de kou kun je prima open rijden. En met een helm op is het wel lekker een beetje ruimte boven je hoofd. Ik heb de stoelverwarming wel uitgezet na 3 rondjes .
Ik heb mijn banden nog niet bekeken, maar ik weet wel dat ik behoorlijk wat rubber ben verloren op het circuit, in ben benieuwd
_________________________________________ whatever you do, don't congratulate or berate yourself too much, your choices are half chance, so are everybody else's
|
28 dec 2008 22:51 |
|
|
Jaco
|
Heb ik gezien, tis niet de beste manier om van je rubber af te komen, maarja................
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
28 dec 2008 22:55 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Inderdaad Jaco, dat voorval bedoel ik, midden in de Audi S bocht zwaar achterstevoren Gelukkig heeft een turbo dikke remmen
|
28 dec 2008 23:04 |
|
|
Jaco
|
Je weet het: de beste stuurlui etc etc Maar, heb het ook al eens meegemaakt. Zolang je niets raakt, what the f*ck!!
|
28 dec 2008 23:07 |
|
|
Maarten
|
Ik ben toch te voorzichtig met dit soort dingen. Volgende keer moet hij een keer rond.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
28 dec 2008 23:10 |
|
|
diggler_911
ex 997 4S,
ex 993 Targa,
ex 964 TargaAmstelveen
|
Zolang het allemaal goed afloopt is het lachen, ik vond het in ieder geval wel leuk om een keer als Jeremy Clarkson in de bandenrook te staan. Maar als op die plek een andere forummer had gereden of een vangrail was geweest was het vervelend afgelopen, je bent behoorlijk machteloos als je rondgaat
|
28 dec 2008 23:21 |
|
|
ASW
718 Spyder
|
Wat geweldig om te lezen dat jullie je vermaakt hebben. Erg goed weer gehad lijkt het. Wil dit graag een keer meemaken.
Waar dan? Is het een 3,6L?
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
28 dec 2008 23:22 |
|
|
Maarten
|
@Diggler: I know. Heb al een keer een 964 kort gereden na een mooie 360
|
28 dec 2008 23:25 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
@rad911; Bij de start zat er bij mij ca 4 mm op, nu nog 2-2,5 (conti sportcontact 2), dus er ging behoorlijk wat af deze keer!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
28 dec 2008 23:27 |
|
|
Lydia
|
De laatste paar ronden in Hunzerug met piepende bandjes en de laatste 2 ronden een beetje driften. Gaat lekker daar, waar dat oude asfalt ligt. Was misschien niet zo verstandig met dat groffe asfalt, de dwarse strepen staan op de achterbanden. Maar goed, het was leuk.
Super dat jullie allemaal zo enthousiast zijn. Ik heb al eens met Dillon overlegd of we over een half jaartje nog eens een cursus kunnen gaan doen. En dan de gevorderden. Géén pillonnen meer langs de pits.
Even kijken voor een datum en of ik weer aan een auto of 30 kan komen!
|
29 dec 2008 0:05 |
|
|
Maarten
|
Count me in
|
29 dec 2008 0:06 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
Ben er graag weer bij dan!
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
29 dec 2008 0:10 |
|
|
Wimpie77
|
Hou ik me ook zeker voor aanbevolen! Top organisatie Lydia!
|
29 dec 2008 0:20 |
|
|
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
ik wil ook weer
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
29 dec 2008 0:21 |
|
|