Auteur |
Bericht |
zuugnap
|
leuke job lagel .. ( offtopic welk pc schermpje gebruik jij want ik moet de hele tijd heeeeeeeeeeeen en weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer scrolle dus je zult wel een 42 inch hebben mazzelaar
|
26 mei 2008 23:17 |
|
|
lagel
911 carrera 3.2 targa 1984hoeven
|
widescreen laptop gebruik ik maar heb je last van de grote van de foto's?
volgens mij moet het forum zich automatisch aanpassen???
binnen paar dagen update met foto's
de voorophanging is los met wat hulp van deze jongen
_________________________________________ porsche project
Laatst bijgewerkt door lagel op 30 dec 2008 15:08, in totaal 1 keer bewerkt.
|
27 mei 2008 1:16 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Had er ook al wat last van, maar dat maakt het draadje niet minder interessant om te volgen.
Het is de manier van plaatsen.
Inzake foto's:
Het PF verkleint grote foto's automatisch. Er komt dan een blauw stippenlijntje omheen en als je op de foto klikt wordt een nieuw scherm geopend waar de foto in groot formaat wordt getoond. Als je meerdere foto's achter elkaar plaatst, geef dan ajb geen enter achter de foto, maar een spatie. Zo krijg je netjes foto's in 'rijen van 2'. Je post wordt korter en het kijkt prettiger.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
27 mei 2008 7:48 |
|
|
lagel
|
|
04 jun 2008 22:03 |
|
|
NordRack2
Porsche 911 Carrera Cabriolet 3,2 '89
|
Respect Lagel, je timmert behoorlijk aan de weg, ga zo door.
Wat is nu dat bovenste tankje linksboven in de hoek?
Heb ik dat ook?
_________________________________________ "Any part of my work can be interrupted for something important like golf or bowling" Bud Sagendorf
|
06 jun 2008 0:45 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
De waterkoeling.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
06 jun 2008 15:10 |
|
|
lagel
|
ik heb nog niet gekeken wat daar in zit
|
07 jun 2008 14:12 |
|
|
Mark
911 cabrio 3.2
Cayenne SHelmond
|
iets van een overdruk vaatje
|
07 jun 2008 17:35 |
|
|
lagel
|
ff 3 foto's
ik wil straks alles in de por15 zetten. iemand hier ervaring mee, of weet iemand een beter product?
|
03 jul 2008 20:37 |
|
|
Bert
911 3.2 cabrioHaarlem PF # 2694
|
Je bent aardig tekeer gegaan Denk dat cabriowim wel met een of ander tovermiddel op de proppen zal komen.
_________________________________________ Relax! Het is maar blik............
|
03 jul 2008 20:44 |
|
|
lagel
|
potverdrie wat gaat de tijd hard. al zolang niks meer gepost. sommige zullen wel denken dat ik gestopt ben, maar dat is niet zo Zal dus maar even updaten. Ben nog steeds aan het coating krabben. Heb ik me toch even vies in vergist haha. tijdrovend werk is dat, raad het iedereen af. maargoed ik heb ook niet zo heel veel tijd om eraan te werken helaas. moet toch maar eens meer tijd vrijmaken. genoeg onzin gehannes terug naar de porsche.
ben nu wel heel ver klaar met krabben, dat is mooi. verder heb ik bij een wielkast al een stuk roestig materiaal eruit geslepen. Er moet nog een klein stukje extra uit, maar dat komt als ik plaatstaal heb. helaas waren ook de 2 kleine slangenaansluitingen zo goed als doorgeroest. hier moet ik dus nog even een oplossing voor vinden. bij de andere wielkast moet ik het geroeste deel nog eruit slijpen en nog keer met de lamellenschijf erover.
De onderkant heb ik ook al helemaal kaal gekrabt, dus kan daar nu met de staalborstel overheen.
stuurhuis met de tierods heb ik ook verwijdert. stuk daarachter is eigenlijk het laatste wat nog onder de auto gekrabt moet worden.
Tank is er ook uit. deze zal gestraald worden.
Ben nu dus van plan alles in de Rustseal te gaan zetten van KBS Coating en daarna gaat er een laag Wurth rubber undercoating over, zoals er oorspronkelijk ook over is gegaan geloof ik.
verder heb ik besloten het gehele airco systeem eruit te gooien. alle koppelingen waren veroest en veel was ook kapot. dus weg ermee, gebruikte het toch nooit.
Nu heb ik nog een vraagje.
- weet iemand een goed adres voor plaatstaal? Online of in de buurt van breda? Heb wel een groothandel gevonden, maar daar moet je teveel afnemen.
Nu het rotwerk voor het grootste deel gedaan is schiet het hopelijk op. want ik wil toch echt deze zomer rijden. Binnenkort weer meer!
Mvg Lagel (Lawrence)
|
29 dec 2008 21:57 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
Schitterend project, leuk om te volgen op deze manier.
Hoop voor jullie dat alles op tijd klaar is.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
29 dec 2008 22:52 |
|
|
cabrio wim
|
Ziet er goed uit, wel allemaal bekende plekken.
Je weet in ieder geval waar je aan begonnen bent.
|
29 dec 2008 23:41 |
|
|
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
30 dec 2008 11:18 |
|
|
WdePundert
|
Mooi project. Wat een klus. Sterkte ermee.
|
30 dec 2008 12:28 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Als ik dit topic aanklik moet ik een wachtwoord invullen bij eurowebshop.nl
Heb ik een virus/spyware of klopt er hier iets niet?
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
30 dec 2008 12:32 |
|
|
WdePundert
|
Klopt, dat is bij mij ook zo. Ik klik maar steeds op annuleren en dat heeft geen (negatieve) gevolgen.
|
30 dec 2008 12:33 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Deed ik ook al.
Wellicht een manier van Porsche om te voorkomen dat mensen zien wat een roesthokken ze maakten.
De Lorean had toch gelijk met zijn RVS bak.
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
30 dec 2008 12:38 |
|
|
lagel
|
jah, was het plaatje van de slijptol. heb ik nu verwijdert. dus doet tie nu niet meer
|
30 dec 2008 15:10 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
klopt.
_________________________________________ "There is no substitude"
|
30 dec 2008 15:25 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Thnx; dat je daar nog tijd voor maakt tussen alle undercoating krabben door, werk ze!
Goede kachel in de schuur?
|
31 dec 2008 11:20 |
|
|
lagel
|
terras heater, maar heeft niet echt veel nut. warmte trekt naar de zolder toe en zeker niet onder de auto haha
|
31 dec 2008 16:47 |
|
|
hans 3
|
Een vraagje... Kan iemand mij het nummer van de rechterdorpel eens doorgeven die ik moet bestellen. Geraak er niet echt uit. Ik heb een part list van Porsche maar weet niet goed welk onderdeel ik moet bestellen. Ik bedoel diegene die jullie vervangen hebben op de Porsche (Zie foto dorpel...) Evenals de slotplaat. Vind heel wat slotplaten zonder de rechtopstaande rand (deurstijl). Met deurstijl is moeilijker te vinden.
Heeft er iemand ervaring met Mittlemotor Duitsland? Denk dat ik hier heel wat onderdelen kan vinden aan schappelijke prijs.
Alvast bedankt!
|
11 jan 2009 20:09 |
|
|
cabrio wim
|
Gewoon Erwin even een mail sturen of naar de site gaan.
|
11 jan 2009 20:26 |
|
|
hans 3
|
Ik heb de site van Rentech al bezocht en de onderdelen gevonden. Het is alleen gek dat ik deze onderdelen niet kan vinden in de partlist. Komt niet overeen met het bouwjaar...
Ben vooral op zoek naar het juiste nummer van de dorpel en slotplaat. Zal een mailtje sturen naar Erik.
|
11 jan 2009 20:43 |
|
|