Het was reuze gezellig en leuk wat gezichten bij de avatars te zien. Organisatie bedankt. @ iedereen: geweldige feestdagen en een goed 2009 gewenst. Tot ziens!
Radboud, sorry voor mijn late reactie. Mijn vrouw Sonja en ik willen je hartelijk danken voor de reuze gezellige avond. We hebben enorm genoten! Het was een waar genoegen om weer bij een meeting van dit forum te kunnen zijn.Helaas heb ik je niet meer persoonlijk kunnen bedanken op die avond.Ik hoop je weer te zien op een andere meeting.
Ook leuk om kennis te maken met Marco met zijn schitterende Porsche en natuurlijk met FROST en haar vriend. Helaas heb ik jullie de dag erna niet meer gezien in Den Haag. Maar ik heb toch wel zo'n vermoeden dat we elkaar nog wel meer zullen zien.
Ook weer reuze fijn om met Eric en Hilly bij een evenement aanwezig te zijn. Ik hoop dat er nog meerderen zullen volgen.
Kortom, een succes deze avond!!
30 dec 2008 21:19
Marco 3.2
Cayman S. Ex 911 3.2
ik had je wel gezien maar ik wou je niet storen met
al dat ferrari geweld
30 dec 2008 21:33
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
@Arie: Graag gedaan, wij vonden het ook gezellig! En we zullen elkaar zeker bij volgende meetings gaan treffen!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum