Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 15:45

Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Wat heeft het jaar jou gebracht ? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
993 2 S / 997 GT3RS NPC 0019
Haarlem e/o
Bericht Wat heeft het jaar jou gebracht ?
Als je zo aan het eind van het jaar even terugdenkt aan alles :!:
Waar ik zelf nog vaak aan moet denken is de medewerker van Theo Jansen en dat verschrikkelijke ongeluk brrrr.
Nog iets bekend hoe het met hem gaat?
Verder zijn er heel wat Porsche's van eigenaar verwisseld dacht ik.
Ook heel veel geboorte's van nieuwe forummers.
De GT3 is ook aardig hot dacht ik dit jaar.
Zakelijk mag ik niet mopperen dit jaar, maar de crisis zal zeker in het volgend jaar een rol gaan spelen daar komen we niet onderuit neem ik aan :idea:
Verder zijn er wel wat relletjes op het forum geweest, het lijkt wel het "gewone" (bedrijfs) leven :wink:
Wat mij persoonlijk behoorlijk raakt is wanneer weer één van onze jongens op zo'n klere bergbom in het verweggistan om het leven komt, wat een zinloos gedoe daar :evil: :twisted: :roll:

PS
Geniet wel erg van dit forum (bedankt medewerkers)

31 dec 2008 9:54
Profiel
Turbo S - 542pk
Friesland
Bericht 
Ik ben nooit zo iemand die lang achterom kijkt. Ik ben blij met elke dag van de 366 die ik in 2008 heb meegemaakt en alle dingen in het leven waar ik al die dagen van heb kunnen en mogen genieten. De aanwinst van de 996 heeft daar zeker toe bijgedragen en nu op naar 2009 om ook daar weer een mooi jaar van te gaan maken.

31 dec 2008 10:59
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Vergane glorie: 993 2S Vesuvio
Zwijndrecht
Bericht 
Hans, ik kijk maar liever niet terug op 2007 en 2008.....

Ga wel proberen vol goede moed naar 2009 te kijken en te beleven :idea:

:idea: Gaat Gaston niet weer bijna aan een nieuwe 911-versie beginnen ?

voor iedereen een heel goed en veilig uiteinde vanavond.

Mauk

31 dec 2008 11:10
Profiel WWW
Timeless
Bericht 
Was een mooi jaar 2008 , geboorte van mijn zoon :!:

Ondanks de kredietcrisis goed jaar geweest . Voor 2009 ga ik van hetzelfde uit , dit omdat als iedereen maar lang genoeg zegt dat slecht gaat gaat het ook slecht , dat weiger ik . Emmer is half vol en niet half leeg :wink:

31 dec 2008 11:14
Profiel
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Bericht 
Ook hier was 2008 een prima jaar en zijn de (zakelijke) vooruitzichten voor volgend jaar weer goed. Fietsen blijven we tenslotte allemaal doen.
Alle trieste berichten van het afgelopen jaar ten spijt moeten we toch met optimisme het nieuwe jaar ingaan :!:

Ik heb genoten van de forum-activiteiten dit jaar en hoop dat volgend jaar weer te mogen beleven :!:

Gelukkig en gezond 2009 voor alle forummers en hun gezin en veel, vooral veilige Porsche kilometers gewenst.

31 dec 2008 11:24
Profiel WWW
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Een kindje weg (964) en een (echt :wink: ) kind erbij! Van baan veranderd, nog steeds dezelfde vrouw. Al met al een prima jaar, met goede gezondheid voor de familie, hopelijk een net zo goed jaar in het vooruitzicht!

31 dec 2008 11:36
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 930, ex Boxster S, ex 993 targa, ex 993S, ex 997S, ex 993 cabrio
Bericht 
Een jaar dat ik heb geleerd/ondervonden dat de bomen niet tot in de hemel groeien :roll: , maar gelukkig is iedereen bij ons gezond gebleven. Vergeleken met veel plaatsen in de wereld hebben we het toch maar goed in Nederland, dat wordt maar bewezen hoeveel meldingen de laatste weken hier zijn gemaakt van een aanschaf van een (andere) porker. En laten we er maar het beste van maken in 2009. Iedereen veel gezondheid en geluk toegewenst in 2009 :D

31 dec 2008 11:47
Profiel
PorscheForum Junkie
KIA/ex-924 driver
DEN(k) HELDER
Bericht 
2008 voor mij:
- In Februari werk bij Intrapost verloren, maar nieuw werk gekregen bij Vezet en Warmenhuizen. Daar ben ik mijn lieve schat Johan tegen gekomen. In Augustus/September uiteindelijk samen gaan wonen, en ik heb daar absoluut geen spijt van. Integendeel! Ik ben heel happy dat ik eindelijk iemand gevonden heb die mij neemt zoals ik ben..
- In Januari 2009 heb ik de Goudvissen precies een jaar. Geweldig die beesten. Ze hebben allemaal een eigen karakter en van de herfst heb ik een nieuw aquarium voor ze gekocht voor een heel klein prijsje. Daar hebben ze flink wat jongkies gekregen, waar er nu nog 7 van in leven zijn, en die groeien als kool! Vandaag heb ik twee nieuwe visjes gekocht. Het zijn rood/witte Ryunkins. Ook heb ik besloten mijn volgende aquarium zelf te bouwen. Ik denk dat ik dan kwa kosten minder kwijt ben dan dat ik een aquarium in de winkel koop! Maar dat is allemaal nog toekomst muziek..
- De Porsche 924 had heel wat problemen, waaronder een versleten wiellager, waterlekkage en een kapotte dynamo. Gelukkig zijn veel problemen nu opgelost en we hebben ons voorgenomen in de volgende zomer meer evenementen te bezoeken.
- Ik heb weer meer contakt gezocht met mijn Oude vriendenkring. Het klikt heel goed tussen Johan en Jan. In de lente van 2009 willen we met zijn allen eens gaan wrack vissen, en snoekvissen. Ik heb Johan foto's laten zien van de vorige keer dat ik met Jan te vissen was; toen hadden we een Snoek gevangen van 98 centimeter! Niet verkeerd!!!

Tja, dat was in het kort 2008. Laat 2009 maar komen. Ik ben er vast van overtuigd dat het er alleen maar beter op kan worden.

Allen die hier mee lezen wens ik een fijne jaarwisseling!!!!!!!!!!!!!

31 dec 2008 12:01
Profiel Facebook 
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht 2008
@Molen 934: Ik heb regelmatig diezelfde "flashback" ... 1 verschrikkelijk tragisch ongeval... Ik hoop dat het wat beter gaat met Patrick...

Afgelopen jaar een echt middelmatig jaar, hoewel...

2 huis(dieren)-genoten overleden, onze beide herders zijn niet meer :cry:

Anderszijds was het het 1e volle jaar met de 993 cabrio, alwaar we dan weer ruim 22.000 prachtige kilometers mee hebben gereden,
o.a. in Italie, Dolomieten, toertochten( waaronder de Friese 11-Steden)

Ik, als nederlander mag/moet niet klagen :wink:

Op dat we met zijn allen het volgende jaar net zo gezond doorrollen, of doorrijden( of voor sommigen racen 8) )

Fijne jaarwisseling

Martin en Petra Kuilder

31 dec 2008 12:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 3.4 S
Twente
Bericht handige hobby?
@ Frost:

Dat wrack vissen, waar doen jullie dat?
Zitten daar ook Porsche's tussen :lol:

Of onderdelen? Zo wordt die Hobby van ons een stuk goedkoper :idea:

Grz.

Mart

31 dec 2008 12:09
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
we leven egwel in het mooiste land vd wereld mensen :D

wereld jaar gehad, zijn maar weinig meetings die ik gemist heb dit jaar 8)

ik hoop dat ik dat het aankomende jaar weer volop van het leven mag genieten :wink:

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

31 dec 2008 12:11
Profiel WWW Facebook 
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht 
@amandus; Ben het met je eens, ik voorzie zelfs groei voor 2009, 2008 was ook een topjaar. Blijven geloven in de economie en in de handel! Zelfs met een procentje krimp is er nog voldoende werk!

2008 was privé ook een goed jaar, wel weinig privé tijd gehad, wat logisch is als je in België werkt en in Amsterdam woont. Wel leuk en leerzaam!

Gelukkig voldoende Porsche kunnen rijden het afgelopen jaar en dat hou ik er voor 2009 ook in!

Allemaal veel plezier en gezondheid in 2009!!

31 dec 2008 12:19
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Terugkijkend naar het mooiste uit 2008, dan denk ik aan de film: Kungfu Panda.

Yesterday is HISTORY
Tomorrow is a MISTERY
Today is a GIFT
We call it the PRESENT

31 dec 2008 12:25
Profiel WWW
Carrera 3.2, 996 Cabrio, 991 GTS
Thuredriht - NPC#1408 PF#492
Bericht 
2008 een jaar met hoogte-en jammergenoegbehoorlijke dieptepunten; al met al iets wat ik snel wil vergeten. 2009 moet maar weer eens een topper gaan worden, ben van plan volop feestend het nieuwe jaar in te stappen en dat wens ik iedereen; een goed 2009!

31 dec 2008 12:28
Profiel WWW Facebook 
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
2008 was voor mij een gemengd jaar met gelukkig meer ups dan downs. Ontzettend genoten van vrienden om me heen met gezellige etentjes, goede gesprekken en onzingeklets. Balen dat ik al wel 3 maanden geblesseerd ben aan m'n voet, maar als het goed is heb ik volgende week de laatste behandeling.

Op Porschegebied erg genoten van m'n auto met een mooi ritje naar Zwitserland (met m'n moeder als navigator die het niet erg vond dat ik over de 200 reed) en leuke meetings (dat geluid van de turbo's in de tunnel op weg naar Scheveningen, achter een witte 3.2 targa aan bij het autobahnrasen en afgelopen week nog op Zandvoort).

Zakelijk was het een goed jaar en ik ga ervan uit dat 2009 ook goed wordt. De recessie zit grotendeels in de hoofden van mensen, juist nu moeten bedrijven gaan investeren, zeker niet bezuinigen en mensen ontslaan omdat het eventjes slecht lijkt te gaan. Mocht het nodig zijn, spreek dan reserves aan maar ik denk dat de bedrijven die goed voor het personeel zorgen er het beste voor staan zodra de economie weer lekker aantrekt.

Mooiste verrassing van 2008 was de ontmoeting met m'n liefje. Daarmee ga ik vanavond het nieuwe jaar inluiden. heb al een vuurwerkpakketje gekocht om samen met haar dochtertje af te steken. Ben de liedjes van High School Musical 3 uit m'n hoofd aan het leren zodat ik mee kan zingen met Singstar op de Wii dus dat wordt gezellig.

Zal ongetwijfeld nog wel een paar keer worden geroepen op het forum, maar alvast vanaf hier iedereen een mooie jaarwisseling met veel vuurwerk en champagne en voor 2009 veel gezondheid, liefde, geluk en heel veel mooie kilometers met de Porsche.

31 dec 2008 12:38
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
pro's
- woning aangekocht
- nieuwe vriendin
- GT3 RS
- leuk track seizoen

con's
- kredietcrisis
- algemeen veel stress

2009
- wat meer werkzekerheid (crisis)

31 dec 2008 12:42
Profiel
PorscheForum Junkie
356 924 944 944 cupracer(s) 968CS Boxster S Cayman S
Aalsmeer
Bericht 
ff snel terugkijken....

- gezond en gezond gebleven
- start van eigen zaak in pre- en reparatie van porsche (944-race) wagens
- kampioen in de 944 basic cup

voor 2009:

- laten we maar proberen gezond te blijven......
- leuke races in de 944 basic cup
- wat leuke opdrachten uitvoeren voor (aankomende) racers

31 dec 2008 13:07
Profiel WWW
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0 nu: fiets, ov
Utrecht
Bericht 
Ik ben ook niet zo van het terugkijken, maar heb in 2008 veel fijne kilometers met de 924 gemaakt en hoop dat komend jaar nog eens dunnetjes over te doen. Fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2009 iedereen!

31 dec 2008 13:12
Profiel
Bericht 
Voor mij, dat onze zoon voor zijn eigen een bedrijf begonnen is in het gene wat mijn grootste hobby was. 8)
Plus dat mijn gezondheid weer stabiel is. :D
En voor de rest ben ik altijd positief, zal altijd aan iets negatief een positieve kant te geven. :idea:

31 dec 2008 13:16
987 Boxster S 3.4 Tiptronic & Harley - Davidson FXDLS Low Rider S
Lemmer (PF #48)
Bericht Re: Wat heeft het jaar jou gebracht ?
molen934 schreef:
Waar ik zelf nog vaak aan moet denken is de medewerker van Theo Jansen en dat verschrikkelijke ongeluk brrrr.
Nog iets bekend hoe het met hem gaat?

Kwam hem vorige week zondag tegen in de binnenstad van Zwolle.
Zag er goed uit, en was erg vriendelijk.

In tegenstelling van de verhalen die ik gehoord heb, kan hij meer zelf doen dan verteld.
Zit in een "gewone" rolstoel.

Plus:
Geboorte Ruben
Voor mezelf begonnen

Negatief:
Belazerd (financieël)
Stress

2009:
Nieuwe uitdaging (Agentschap per 1/1 erbij gekregen)

31 dec 2008 13:52
Profiel Twitter 
PorscheForum Junkie
996 Carrera 4S MK2 Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
Bericht 
2008 super jaar:

Nieuw huis gekocht, welke we in 2009 gaat betrekken.
Mooi project gedaan, de eerst Speedster bouwen.
Bezig met tweede speedster.
Nieuwe 993 Targa gekocht en afscheid genomen van mijn mooie 964 :cry:
Gezondheid van mij, vrouw en kinderen goed.

Al met al een goed jaar, 2009 gaan we zeker ook zo voort zetten.

Allemaal een goed uiteinde en een goed en gezond 2009

Henk

31 dec 2008 13:59
Profiel
Bericht 
Teken dat het goed gaat Marcel. :wink: :lol:

31 dec 2008 14:00
PorscheForum Rakker
996 Turbo
Brussel, België
Bericht 
In 2008 heel wat relatie problemen met slechte afloop maar langs de andere kant heel sterk jaar met het bedrijf. Misschien heeft het ene wel met het andere te maken!

Voor 2009, iets meer aan mezelf denken en veel trackdays doen! Heel véél 8) :wink:

31 dec 2008 14:38
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Van alle dieptepunten heb ik geleerd, door de eenzame momenten ben ik gegroeid en van de hoogtepunten heb ik intens genoten.

Voor mij blijft elk jaar maar één ding belangrijk: dat mijn kinderen gelukkig zijn bij mij en gezond blijven! We zijn weer héél wat hordes tegen gekomen maar we hebben ons met z'n drieën weer door het jaar heen geslagen!

We hebben zin in een nieuw jaar met 365 nieuwe kansen!

31 dec 2008 17:57
ex Carrera Coupe 3.2 1987
Amsterdam
Bericht 
Niet zo n goed jaar:
Relatiebreuk.
Baan op de tocht, wellicht.(Ing/Postbank)
Ongeval, weliswaar met de fiets, hersenschudding enzo

Pro, de oude 3.2 doet t altijd, laat me nooit in de steek!

31 dec 2008 19:36
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 51 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende