Geheel mee eens. Als effecvtieve snelheid per Euro een criterium is, is de GT-R bij de winnaars.
Ik kocht voor veel geld een 993 S en die voldoet daar veel minder aan. Een vroeger 996, een 993 C2 of 964 voldoen veel meer aan dat criterium maar dat is geen reden voor mij om die dan maar af te zeiken, sterker nog, die mooie ranke vorm van een 993 C2 is veel puurder........, de 964 is veel origineler.....en de 996 is veel comfortabeler.....Reden tot gezonde twijfel.
Japanse ontwerp- en productietechniek is zeer te benijden. Ik heb jarenlang Japanse motoren gereden, om je vingers bij af te likken. In die tijd was BMW achterop geraakt en de Italianen waren ongelooflkijk onbetrouwbaar, voorzover ze niet reeds uitgestorven waren. Mooie dingen, maar ik haalde mijn plezier uit rijden en dat deden die Japanners beter.
De GT-R is en superbeest en ik verheug me nog het meest om de uitspraak van een Porsche woordvoerder: 'dit zal onze ontwikkelingen versnellen'. That is a good sports, acknowledge rahter than neglect.