Als belangrijkste optie voor een dagelijks/ all season gebruikte Boxster zoals ik doe, is een hardtop een must.
Als je voor de 2.5 gaat zou ik altijd voor de handgeschakelde gaan,die is sneller omdat die lichter is.
Airco is persoonlijk, maar als een auto tegen zijn 10e levensjaar loopt en de airco dus ook heb ik hem er liever niet in.
Top down pet op (kale plaat bescherming
) en gaan.
En ik heb ooit een camaro gehad met de motor voor mij, nou zo'n apparaat geeft pas hitte af in 1968 hadden ze nog niet van isolatie gehoord.
Met nu de motor achter mij geen probleem met warmte overlast.
Als je van hard gaan houd in een rechte lijn zou ik voor de S gaan, als je liever de B wegen pakt en een beetje doorgast heb je aan 204 PK genoeg.
(zeker als je uit een Barchetta komt)
Ik heb de mijne nu bijna 2 jaar, rij er iedere dag mee zo'n 70 km.
Hij doet het altijd en ik heb nog nul euro kosten gehad. Gaat vlgde week voor z'n 80K beurt en nieuwe achter slofjes.