volume knop radio/cd van mijn 996 werkt niet naar behoren
anders gezegd luistert niet naar mij
is dit op te lossen ?
zelf of dealer werk ?
alvast dank voor jullie reacties
en een gezond 2009 !!
04 jan 2009 17:40
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Leg eerst eens uit wat de problemen zijn. Werkt niet naar behoren kan nog van alles zijn. Drukknopfunctie, volume werkt niet etc etc.
De knop stuurt trouwens alles electronisch aan dus je hebt wel wat electronica kennis nodig om de PCM unit te doorgronden.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
04 jan 2009 17:44
amandus
Timeless
Zal wel stof zijn , heb je speciaal goedje voor , ff inspuiten
idd wrsch stof ?
drukknop is ok maar volume werkt niet (tis de linker knop)
dwz het draaien vd knop
04 jan 2009 20:04
maurice
Turbo S - 542pk
Friesland
Hoeft geen stof te zijn. Zoals ik al schrijf is het volume electronisch geregeld en niet rechtstreeks door de volumeknop. Kan dus ook de electronica zijn die werkelijk het volume regelt.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
05 jan 2009 0:31
twt
996
Brabant
Dank je wel
zal naar een porsche garagist gaan
06 jan 2009 10:59
twt
996
Brabant
Re: volumeknop radio/cd 996 werkt niet naar behoren
idd andere pcm in mijn 996 laten zetten door PCL met gleuf vd sim kaart maar nu doet de tel het niet ?
ps hoe kan ik een pb verzenden ?
groet
11 okt 2009 13:06
Olaf
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Re: volumeknop radio/cd 996 werkt niet naar behoren
twtummers schreef:
ps hoe kan ik een pb verzenden ?
.. door op PB te klikken - onderaan de post van degene waar je die PB naar wilt sturen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum