Auteur |
Bericht |
drknauf
|
das japanse hype zo je porsche
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
02 nov 2008 22:21 |
|
|
de klassieke 912
Porsche 912 1965 en 1969 Boxster 986S
|
In het november nummmer een restauratieverslag en foto's van de fotoshoot van mijn (ex) robijnrode 912 uit 1965. Heb het zelf nog niet gelezen ...
_________________________________________ 912 Register Nederland - de site voor liefhebbers van de klassieke PORSCHE 912
|
03 nov 2008 14:30 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
En een artikel over de jubi's. Op een van de foto's met line-up van Dinslaken 2008 herken ik mijn eigen jubi . Ik heb ook regelmatig contact met Thomas over de jubi's, leuk om dit artikel bij toeval te ontdekken.
Ik lees het blad anders nooit.
_________________________________________ Het is er een van 911
|
03 nov 2008 18:57 |
|
|
de klassieke 912
Porsche 912 1965 en 1969 Boxster 986S
|
Ik kreeg Porsche Scene Live vandaag keurig toegestuurd omdat mijn ex 912 figureerde in het blad. Moet zeggen dat ik het een leuk artikel vind. Een leuk blad om te lezen!
_________________________________________ 912 Register Nederland - de site voor liefhebbers van de klassieke PORSCHE 912
|
05 nov 2008 22:23 |
|
|
flatsix
964 C4 Targa zwart, zwarter, zwartst!N.Brabant
|
Leuk blad. Ik vind het alleen jammer dat de meerderheid vd artikelen nog uit het duits is vertaald. we hebben toch voldoende mooie auto's én enthousiaste eigenaren om het blad te vullen met nederlandse "content"?
_________________________________________ Blij dat ik Rij!
|
17 nov 2008 23:50 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Klopt.... als het goed is staat mijn Targa in de huidige uitgave.
|
10 dec 2008 14:23 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ben nóg meer benieuwd naar de volgende editie...o.m. met een reportage van een mooie 965.
|
10 dec 2008 16:03 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Ze zouden eens een Turbo speciaal moeten maken bij Porsche Scene!
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
10 dec 2008 23:05 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Gebeurt mss nog wel een keertje ; zou wel leuk zijn.
|
10 dec 2008 23:13 |
|
|
drknauf
|
en sensation white porsche scene
|
10 dec 2008 23:18 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Zo was 't blad vroeger Mike , tegenwoordig is het aanmerkelijk serieuzer.
|
10 dec 2008 23:28 |
|
|
drknauf
|
ik heb ze bijna allemaal
porsche scene nl , dl
flat six
rs magazine
porsche fahrer
9elf
serieuzer dan die laatste 4 kan haast niet
mij maakut niet uit ik kijk toch enkelt plaatjes
maar die engelse shit vink teveel reclame en die usa is jmmr genoeg zo moeilijk aan te komen
|
10 dec 2008 23:35 |
|
|
ver boven de 200
a.k.a. Jurgen,
ex-996 carrera coupe 3.6
ex-986 boxster 2.7 S
ex-944 Type I en IIAmsterdam
|
porsche scene.nl vind ik ook nog steeds moeilijk te krijgen, je moet echt bij een goed gesorteerde bladenzaak zijn
_________________________________________ En nu bijna 300!! Geniet nooit met mate !
|
14 dec 2008 1:43 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Eens. Zag vandaag in de Appie een Carros liggen met een vergelijk tussen 3 leuke wagens, waardoor ik even halt hield. Keek daardoor meteen of er een PorscheSceneLive lag, maar nee.
Zal volgende keer even de kiosk induiken....mss ligt'ie daar.
|
14 dec 2008 2:05 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Bij de forumtechniker staan ze in de boekenkast ....
|
14 dec 2008 9:45 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Ik woon dan wel in een dorp, maarrehh.. bij ons ligt ie gewoon in de plaatselijke boekhandel.
Ik heb 'm al een paar keer cadeau gehad!
|
14 dec 2008 11:00 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Bij Motron ook, maar om nu iedere keer naar m'n garage te rijden om de PorscheScene te lezen...
Ik rij altijd langs voor een bakkie koffie... lekker
|
14 dec 2008 12:00 |
|
|
horn
PF #57
|
De Porsche Scene Live kado geven... Vind ik net zoiets als iemand die mijn kind een drumstel geeft voor zijn verjaardag
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
14 dec 2008 12:04 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Grappig dat deze foto met de maand veranderd op dit moment is dat namelijk de voorkant van het Januari nummer.
Iets dat ik overigens niet had geweten als ik 'm hier niet voor m'n neus had gehad
't blad krijgt wel steeds meer inbreng van Nederlandse (en Belgische) bodem
Blz. 16 - 924 Carrera GT van Johan v/d Gugten.
Blz. 22 - Erwin Suykens en Jan de Man met hun Carrera to China.
Blz. 58 - Motorrevisie van de luchtgekoelde 911 motor - Door niemand minder dan (Renntech) De Forum-Techniker.
Blz. 70 - Nederlandse Porsche Club kort en bondig beschreven door Eric Vreeken.
Blz. 73 - Er is geen handboek dat je vertelt hoe je kampioen wordt - Interview met forummer Porsche 356 SC (Harry Verkerk).
Blz. 74 - Eiffelrennen met 550 Spyders - Gijs van Lennep & Gerrit Kobus.
|
02 jan 2009 16:20 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Erop abonneren is veel handiger hoor haha
_________________________________________ don't drive faster than your guardian angel can fly
|
02 jan 2009 17:46 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Het januari-nummer was vorige week al uitverkocht hier ; heb 't volgende nummer maar besteld...dan weet ik tenminste zeker dat ik 'm heb.
Jammer dat ik 't nummer met de bijdrage van Erwin gemist heb, maar ik kom 't wel bij de garage tegen
|
04 jan 2009 22:41 |
|
|
Porsche-Scene.nl
|
Dat is inderdaad het begin van een serie over Erwin en Jan en hun reis naar China, in komende uitgaven zullen we hier regelmatig en uitgebreid aandacht aan besteden.
Natuurlijk zijn jullie bijzondere Porsches, restauratieprojecten, verhalen etc. ook altijd van harte welkom!
Stuur gerust eens een mail naar info@porsche-scene.nl
|
06 jan 2009 11:40 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik denk dat Jurgen een andere Erwin bedoelt.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
06 jan 2009 12:26 |
|
|
Porsche-Scene.nl
|
Nee hoor, beide Erwinnen komen uitgebreid aan het woord...en beide worden door Olaf genoemd..!
|
06 jan 2009 12:51 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ik lees het verhaal van Erwin Suykens ook hoor, maar ken hem (nog) niet...dus bedoelde idd "onze" Erwin.
|
06 jan 2009 20:48 |
|
|