Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 11:27

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
911 3.2 Zwarte cabrio. Verkocht! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Mooi gemaakt, Zuugnap.
@MS964: Ik ga plaatsing op MP ook even overwegen.

02 jan 2009 12:57
Profiel WWW
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht 
Mijn vorige 944 ook via MP verkocht, niet via bieden, maar gewoon via mailen en bellen. Viel mij eigenlijk erg mee, de kosten zijn zeker de drempel niet!

02 jan 2009 23:47
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
De optie 'bieden' idd niet aanzetten. Is voor dromers.

03 jan 2009 0:08
Profiel
PorscheForum Rakker
Cayenne S Exen: 911 Carrera 3.2 cabriolet '89, 911 Carrera 3.2 targa '87, 911 Carrera 3.2 coupé '86 en 944 Targa
Bericht 
Targaflorio heeft er ook net weer een binnen, weliswaar met gunstigere km-stand en Europese uitvoering maar ook met een prijs die veel hoger ligt. Ik zou nog eens goed nadenken over die vraagprijs van 22,5k zeker gelet op de kleurcombi zwart/zwart.

06 jan 2009 21:52
Profiel
PorscheForum Rakker
lelystad
Bericht 
+ 1

06 jan 2009 22:39
Profiel
PorscheForum Rakker
993 Carrera MY2006 (verkocht) 991 Carrera S MY2012 (verkocht)
Naarden
Bericht 
gast schreef:
WdePundert schreef:
Die van mij staat inmiddels ook bij Autotelegraaf en Autoscout. MP durf ik niet zo goed aan, maar ik begrijp van jou dat daar toch best wel serieuze gegadigden vandaan kunnen komen. Ik ga het nog even in overweging nemen.

Ik heb de mijne in no time verkocht via MP (en niet alleen de 911), kan het je dus aanraden.

En ik heb de mijne uiteindelijk gekocht via MP (natuurlijk wel AKKtje) dus ben levend bewijs...zeg maar ;)

07 jan 2009 0:23
Profiel
Papendrecht
Bericht 
@Eric 3.2 en Taatjen, ze is ook nog niet verkocht hoor.

07 jan 2009 15:33
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Utrechtse Heuvelrug
Bericht 
Tijdstip van verkoop van jouw cabrio is momenteel met deze kou niet het juiste moment. Het publiek denkt nog niet aan cabrio's, gaat pas gebeuren als het mooi weer is.

Aan de andere kant, voor de slimme koper is het juist nu het moment om een puike cabrio de scoren.

Succes met de verkoop.

07 jan 2009 16:00
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
:roll: mmmm iemand een Honda Fireblade kopen? :wink:

07 jan 2009 16:17
Profiel
Papendrecht
Bericht 
@ TD (zonder I) regeren is vooruitzien en ik heb geen haast.

07 jan 2009 16:23
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
HenkC2C schreef:
HENK! ;)

07 jan 2009 22:03
Profiel Facebook 
Moderator
PF # 136
Bericht 
What?

Afbeelding

:D :wink:

07 jan 2009 22:17
Profiel
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
HenkC2C schreef:

Tsja, ik wil best wel een bod doen........... 8) :wink:

07 jan 2009 23:40
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Een bod dat de werkelijke waarde zal benaderen Jaco? :wink:

Sorry voor de "topicvervuiling" WdePundert maar wie weet heb je er uiteindelijk iets aan :wink:

08 jan 2009 1:05
Profiel
Papendrecht
Bericht 
:wink:

08 jan 2009 17:35
Profiel WWW
Negenhonderdvijfenzestig.
Bericht 
Omschrijf "werkelijke waarde" vandaag de dag eens Henk.... 8) :wink:

08 jan 2009 22:37
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
heer de Pundert,

net terug van vakantie en schrik even van deze verkoopaankondiging :!: :shock: . Maar al wel een jaar lang meegelezen over de twijfels en de wensen i nde richting van een 993 (of behoort een 996 ook tot de mogelijkheden).

Ik kan alleen maar hopen dat je nooit spijt krijgt, blijft wel een hele mooie tijdloze klassieker he. Ik vind de nieuwere 911s ook zeker aansprekend, maar blijf vooralsnog content met de klassiekere 3.2. Wie weet in de verre toekomst ook een 993, maar dan liever ernaast :wink:.

Als je de Duitse tekst hebt, wil ik best even kijken of ik nog iets kan verbeteren. Ik zou daar meteen ook de prijs richting de 30 zetten overigens :wink: .

08 jan 2009 22:50
Profiel
Moderator
PF # 136
Bericht 
Jaco schreef:
Omschrijf "werkelijke waarde" vandaag de dag eens Henk.... 8) :wink:

Geschatte opbrengst in het vrije handelsverkeer gebaseerd op recente gemiddelden.

In dit specifieke geval worden ze aangeboden tussen €4500 en €6500.

08 jan 2009 23:06
Profiel
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Hallo Wim,

heb de tekst gevonden (waarin jouw 'festpreis 2000 hoger ligt dan aangeboden prijs overigens). NB Was de 1e eigenaar een duitser woonachig in de USA?
Jouw tekst enigszins aangepast (ben ook geen echte duitskenner overigens, en heb op laptop geen beschikking over umlauts e.d. :!: ):
Porsche 911 3.2 Cabrio, Baujahr 1988, Erster Eigner war Deutsch, dan Wagen ist später nach Holland exportiert worden. 117.000 Meilen. Elektrische Fensterheber, Zentralverriegelung, Alarmanlage mit SCM Klasse drei-Zertifikat, Lederpolsterung der Sitze, elektrische Sitzheizung, elektrisch bedienbare und geheizte Aussenspiegel. Stinger ist separat erhältlich, einschließlich im Preis. 16 Zoll original Fuchs Raeder. Grüne Sonneblende im Windschutzscheibe. Getriebe: G50. Originale und wirkende Klimaanlage. Original Porsche Tempomat (cruise control). Schwarzer Karosserie/ schwarzes Interioer. Turbo Sitze. Der originalen Aufkleber an der innensite der Gepaeckhaube ist vorhanden. Windschutz Schirm erhaeltlich. Fester Preis: 24.911 Euro. Der Wagen befindet sich in sehr gutem Zustand, inklusive des Cabrio-Verdecks. Alle Rechnungen seit 1988 sind vorhanden. Mehr Bilder: http://picasaweb.google.nl/whmdepundert/Po rscheFotoSDoorThijs

08 jan 2009 23:42
Profiel
PorscheForum Rakker
911 T Targa 930 Turbo 991.2 Targa
Breda
Bericht 
cabrio wim schreef:
Zal weer een serie geweest zijn voor Amerika die niet doorgegaan is. :idea:

Gaat het dan toch een 933 worden Wim. :wink:

Kun je niet meer met de impact targa cabrio meeting meedoen. :?

Is er in 2009 een impact targa cabrio meeting gepland? Kan niets vinden met de zoekfunctie, maar misschien zoek ik verkeerd. :roll:

09 jan 2009 11:54
Profiel
PorscheForum Rakker
Boxster 2.5
Vaals
Bericht 
Hallo Wim en HV,

Ik wil hier niemand op de tenen stappen, maar de Duitse tekst kan misschien nog iets worden aangepast (heb ik al eens voor iemand hier op het forum gedaan) :

Porsche 911 3.2 Cabrio, Baujahr 1988.
1. Vorbesitz aus deutscher Hand. Das Auto ist ..... (vul jaar in) nach Holland exportiert worden. 117.000 Meilen. Elektrische Fensterheber, Zentralverriegelung, Alarmanlage mit SCM Klasse 3-Zertifikat (nur in NL gueltig), Lederpolsterung der Sitze, elektrische Sitzheizung, elektrisch bedienbare und beheizbare Aussenspiegel. Stinger ist eventuell separat erhältlich und im Preis inbegriffen. 16 Zoll original Fuchs Räder. Grüner Keil oberseite Windschutzscheibe. Getriebe: G50. Originale und 100 % arbeitende Klimaanlage. Original Porsche Tempomat. Schwarze Karosserie/ schwarzes Interieur. Turbo Sitze. Der Aufkleber unter der Gepaeckhaube ist vorhanden. Windschott. Festpreis: 24.911 Euro. Das Auto befindet sich in einem sehr guten Zustand, auch das Cabrioverdeck. Alle Rechnungen seit 1988 sind vorhanden. Mehr Bilder: http://picasaweb.google.nl/whmdepundert/Po rscheFotoSDoorThijs

Over de Vorbesitzer : zet erbij hoeveel eigenaren er in totaal zijn geweest.
En over de Aufkleber : ik weet niet of er nog meer stickers (moeten) zijn, zo ja, zou ik zetten : "Auto ist unfallfrei, alle Aufkleber anwesend".
En ook iets meer over de onderhoudshistorie (bij wie en als het onderhoudsboekje erbij is en de auto conform Porsche voorschrift is onderhouden zou ik "Scheckheftgeplegt" in de tekst erbij zetten. O ja, en wanneer de laatst beurt is geweest en dat alle keuringen toegestaan zijn).
Deze zaken zijn namelijk belangrijke selectiekriteria voor de Duitser, zeker voor een 911 uit 1988 met deze prijstelling.

Succes met verkoop, je hebt een mooie auto !

Groet,

Joannes

09 jan 2009 12:17
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Bedankt, Joannes en HV. Ik zal morgen de tekst even aanpassen. De eerste eigenaar was een Duitser, de auto is nooit in de US geweest. Alle onderhoudsstempels zijn aanwezig en die zijn allen in Duitsland en Nederland gezet. Wellicht heeft CabrioWim gelijk met zijn veronderstelling.

09 jan 2009 15:51
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Nijmegen
Bericht 
Joannes schreef:
Hallo Wim en HV,

Ik wil hier niemand op de tenen stappen..
Joannes

Hier geen Duitse lange tenen hoor Joannes, mijn poging was slechts als hulp bedoeld, en zeker geen perfect Duits, dus jouw hulp zal voor Wim van meer waarde zijn schat ik zo!

Nu maar hopen dat deze advertentie danig indruk maakt op diverse Oosterburen, met in haar kielzog (bij een bezichtiging) de auto zelf - al ben ik voor dat laatste niet echt benauwd :wink: .

Succes Wim - wel erg benieuwd of, wat voor en wanneer een opvolger in zicht is!

10 jan 2009 20:22
Profiel
Papendrecht
Bericht 
Met dank aan Joannes en HV heb ik de Duitse tekst aangepast. Er komen best wat reacties, maar enkel uit Nederland en Nigeria. Eén potentiële koper wacht, op mijn verzoek, met een proefrit tot de pekel verdwenen is.

11 jan 2009 10:44
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Cayenne S Exen: 911 Carrera 3.2 cabriolet '89, 911 Carrera 3.2 targa '87, 911 Carrera 3.2 coupé '86 en 944 Targa
Bericht 
Eric 3.2 schreef:
Targaflorio heeft er ook net weer een binnen, weliswaar met gunstigere km-stand en Europese uitvoering maar ook met een prijs die veel hoger ligt. Ik zou nog eens goed nadenken over die vraagprijs van 22,5k zeker gelet op de kleurcombi zwart/zwart.

En alweer verkocht dus kennelijk hoeft die hoge prijs ook geen belemmering te zijn, zelfs niet als er sneeuw ligt.......

11 jan 2009 11:21
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 92 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende