Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 22 apr 2025 16:40

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2523 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 101  Volgende
TV, Movie & IMDB 
Auteur Bericht
Bericht 
Is inderdaad al aan de orde geweest. De film kon mij niet boeien.

Net de trailer van SAW V gezien, terwijl ik een cup-a-soupje tomaat zat te drinken. Jach! Ik hou echt niet van zulke fims ... :(

07 jan 2009 16:48
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Nu pas 16u! :wink:

Redelijk goor ja!

07 jan 2009 17:00
Profiel
foxtrot / oscar
Bericht 
Marco schreef:
nogmaals, ik durf em aan te raden; goede film

gaan we effe proberen... ben benieuwd
verhaal klinkt in ieder geval goed

gisteren Appaloosa gekeken... wel aardig, maar had het idee dat de film op 3/4 al afgelopen was en ze daarna de tijd nog vol moesten maken

07 jan 2009 19:04
Profiel WWW
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Absoluut een goede film. Sterk verhaal en mooi verfilmd. Duitse films waarin ze hun kleren aanhouden kunnen gewoon goed zijn!

07 jan 2009 19:08
Profiel
Groningen
Bericht 
Der Untergang was ook niet slecht.

07 jan 2009 19:11
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Klopt. Moet nog steeds naar Baader Meinhof Complex....

07 jan 2009 19:12
Profiel
Bericht 
Das Experiment. Goede film!

Afbeelding

07 jan 2009 19:27
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
Lydia schreef:
Is inderdaad al aan de orde geweest. De film kon mij niet boeien.

Net de trailer van SAW V gezien, terwijl ik een cup-a-soupje tomaat zat te drinken. Jach! Ik hou echt niet van zulke fims ... :(

Op zich valt het enge of gore wel mee, je moet alleen eigenlijk wel met deel 1 beginnen. De spanning wordt langzaam door alle delen heen opgebouwd en kent vele onverwachte leuke wendingen.

Ik ben eigenlijk nooit zo dol geweest op Duitse films, maar dat komt meer omdat ik de taal op de één of andere manier zo vreemd vind :roll:

300 ga ik nu zeker kijken, ben wel benieuwd hoe het op Blu-Ray FullHD eruit ziet :lol:

07 jan 2009 23:03
Profiel
Groningen
Bericht 
P-911 schreef:
Op zich valt het gore wel mee...

Hoe goor is goor... :shock:

Dacht dat ìk al redelijk afgestompt was...:roll:

07 jan 2009 23:11
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C2
Bericht 
hahahahahahaha ja hoe goor is goor ....

Geen idee :lol:

Ik kijk eigenlijk altijd wel altijd ff de andere kant heen, maar wil het toch niet missen. Ik kijk het wel altijd met een paar anderen waardoor het geheel misschien wat luchtiger wordt :wink:

07 jan 2009 23:15
Profiel
Bericht 
Ik schreef het al: de hond uitlaten is 's avonds geen pretje meer na zo'n film. Hoe zeer ik het ook relativeer! :wink:

07 jan 2009 23:28
Groningen
Bericht 
Helpt ook niet als de hond ook maar moeilijk naar buiten durft (naweeën van vuurwerk). :?

07 jan 2009 23:33
Profiel
Bericht 
Mijn volgende hond wordt een Dobermann :mrgreen:

07 jan 2009 23:48
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
Bericht 
Die is dan groter dan jij :mrgreen: :mrgreen:

07 jan 2009 23:49
Profiel Facebook 
Bericht 
Dat is bijna iedereen ... :( :mrgreen:

Kan de hond mij uit laten! :wink:

07 jan 2009 23:56
ex-Carrera 85 Swiss.
0031
Bericht 
Jort schreef:
Veel slow motion, veel one-liners, veel ondermaats acteerwerk, veel cgi, veel contrast- en kleurmanipulatie, weinig diepgang, vrije interpretatie van het originele verhaal (mede met dank aan Miller..)

Zet overal "te" voor en je hebt 300 redelijk samengevat imo. Cinematografisch doorlopend van het type netvliesverbrandende HDR, niet vreemd bij bijv. computergames. Misschien was ik al voldoende afgestompt, maar de hier gepresenteerde overdaad op genoemde gebieden, deed mij letterlijk gapen. Terwijl ik doorgaans niet vies ben van goed gedoseerde actiefilms en ditto visuele toetjes.

Dit mag dan cult heten, zie ik liever Kill Bill, waarbij de variatie en gebruik van technieken en de uitwerking van karakters iets meer diversiteit en fantasie toont.

Voor mij als een losse flodder uit een opgepoetste gouden Magnum .44, een chroomkleurige twinturbo Viper op straatbanden. Gemiste kans.

sow. cursusje gedaan? :D wel met je eens/ slechts trailer gezien.

08 jan 2009 0:02
Profiel
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70
Zeist
Bericht 
Over 300:
Jort schreef:
Dit mag dan cult heten, zie ik liever Kill Bill, waarbij de variatie en gebruik van technieken en de uitwerking van karakters iets meer diversiteit en fantasie toont.

Dat ben ik met je eens, Kill Bill is veel beter, maar ook niet te vergelijken met 300 wat (zoals je ook schreef) een adaptie is van een stripverhaal.

Gisteravond Snake Eyes gezien - spannende film met een fabuleus openingsshot van een minuut of 5 waarbij Nicholas Cage op de hielen wordt gevolgd door de cameraman waarbij hij ook nog eens een behoorlijke afstand aflegt. Later door Brian de Palma nog eens geprobeerd in Mission to Mars (maar daar zit halverwege toch een knipje in).
-edit- kom er net achter dat de 12-!!! minuten durende openingshot bestaat uit 8 takes die zo zijn ge-edit dat het 1 take lijkt. Er wordt gebruik gemaakt van snelle camerabewegingen en mensen die vlak voor de camera langs lopen. Desalniettemin één van de mooiste openingshots die ik ooit heb gezien.

Ook nog naar Premonition gekeken vannacht. Het acteerwerk van Sandra Bullock en het feit dat ze gewoon lekker veel in beeld is maakten de film wel goed. Plot vond ik wel voorspelbaar en de verhaallijn niet goed uitgewerkt.

08 jan 2009 12:30
Profiel
Bericht 
Snake Eyes vond ik een erg leuke film!

Premonition had ik al eens gepost: ik vond het ook geen geweldige film. Maar ik vond het einde wel verrassend eigenlijk. Je denkt dat ze het ongeval voorkomt door de kennis die ze heeft, maar uiteindelijk blijkt die kennis de oorzaak van het ongeval te zijn. Slordig wat zo'n vraxchtwagen dan achter laat op de snelweg ...

08 jan 2009 13:35
Timeless
Bericht 
In het kader van voorspellingen :Deja Vu

Aanrader :!:

08 jan 2009 14:08
Profiel
Zeist
Bericht 
Ja, met Denzel Washington. Goede film vond ik dat.

The Lakehouse (ook met Sandra Bullock) had ook een beetje dat gespeel met tijd. Vond ik trouwens beter dan Premonition.

08 jan 2009 14:10
Profiel
Bericht 
Beiden gezien. Keek bij The Lakehouse meer naar Keanu Reeves dan naar Sandra! :lol:

08 jan 2009 16:11
Bericht 
Net de rest van mirrors gezien... Leuk einde!
En het leukste van de film was toch wel de miss wet t-shirt!

08 jan 2009 16:13
Profiel
Zeist
Bericht 
Lydia schreef:
Beiden gezien. Keek bij The Lakehouse meer naar Keanu Reeves dan naar Sandra! :lol:

Heee, ik keek juist meer naar Sandra :-D

08 jan 2009 16:33
Profiel
Timeless
Bericht 
@Winpy , leuk einde mirrors , mis ik iets .. :?: Is toch Horror

08 jan 2009 16:42
Profiel
Bericht 
Ok ok... Verrassend einde dan! :wink:

08 jan 2009 16:53
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 2523 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 101  Volgende