Auteur |
Bericht |
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Ik wil ondertussen ook wel eens naar een meeting maar kan nu al 1,5 maand geen Porsche rijden door een verbrijzelde duim en weet nog lang niet zeker of dat 27-2 genezen is.
Hier een plaatje van de boosdoener
http://www.porscheforum.nl/album_pic.php?pic_id=6487
|
01 jan 2005 21:42 |
|
|
paulb
ex 964 Turbo 3.3
|
Ik heb mezelf zojuist even geregistreerd op dit forum, lees het al een hele tijd (sinds ik de P van old Oscar heb gekocht) maar zit meestal op het prikbord
De toertocht lijkt me leuk, ik ben er vorig jaar bijgeweest toen de prikborders een tocht vanuit Leeuwarden geregeld hadden, was een leuke ervaring. Deze tocht met een stuk Duitsland en z'n geweldige snelheidslimieten of beter het gebrek eraan is het helemaal ! Kan ik meteen weer eens wat andere Porsches zien, hier in Zeeland is de spoeling erg dun !
Dus nog een deelnemer erbij ! 27-2 ben ik er dus ook in Cuyk.
gr, Paul
|
01 jan 2005 23:51 |
|
|
horn
PF #57
|
Goed 'begin'.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
02 jan 2005 0:00 |
|
|
Joost993
ex 997 Carrera S, ex 3,2 ex 993 C2 PF#233Limburg
|
Ik rij er niet mee weet niet hoe het zit met verzekering als er wat gebeurd, in mijn golfje zou het misschien nog wel kunnen maar in de 3.2 zonder stuurbekrachtiging is er geen beginnen aan.
Ik hoop het, woensdag moet ik weer naar het AZ in Maastricht en moet dan waarschijnlijk nog 1 keer onder het mes.
|
02 jan 2005 0:20 |
|
|
Gizmo
911 C2 CabrioDen Haag
|
Mooi
Lekker weer een ritje door germany, om ff de porsche te testen. Is een tijdje geleden.
|
04 jan 2005 0:48 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
NPC? Geen Idee!
Ritje lijkt me wel wat. Heb mijn bejaarde elfje al wel eens op de 240 gehad, maar ik weet niet of het nou zo'n goed idee is om dat een uur achter elkaar te doen, wil geen kopje koffie van € 5000,-
Maar count me in, heb met 200 km/h geen moeite, dan rij ik toch gewoon met de Boxsters mee.
Laat de def. datum maar even weten.
|
04 jan 2005 12:32 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Of bedoel je die NPC rit Jurgen? Daar ben ik niet bij, geen NPC lid.
Wil wel mee met die rijvaardigheidstraining (leuk voor Scrabble) maar weet daarde datum nog niet van.
|
04 jan 2005 14:27 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Voor zover ik weet is de datum bekend alswel de route. Als je even terug leest kun je de route zo uitprinten.
|
04 jan 2005 15:14 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
3e pagina, de post van Moby dick ergens halverwege. MD heeft 't volgens mij min of meer op touw gezet en deze datum is er na een beetje heen en weer praten uit komen rollen .
|
04 jan 2005 16:21 |
|
|
Anonymous
|
sorry, zal voortaan l a n g z a m e r lezen.
op 27-2 schrijft MD nog lijkt dus dat las ik als nog niet defenitief.
Kalender ?
nog nooit gezien, mmmhhh ga ik die maar eens ff opzoeken.
|
04 jan 2005 16:44 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
en???
kalender gevonden
duurt wel lang hoor, hij staat bovenaan, 4e van rechts. Voor het geval het niet duidelijk was
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
04 jan 2005 16:48 |
|
|
HennieC2Targa
Ex.Carrera 3.2 Ex. 964 Targa C2
Ex.Boxster S Zwart
Porsche Macan Wit.Culemborg
|
Het zal wel druk worden 27-02-2005 op deze mini meeting.
maar count me in en we zullen elkaar eens live zien.
_________________________________________ Live and let Live
|
04 jan 2005 21:17 |
|
|
Remko 964
964's-Hertogenbosch
|
ik ben erbij, is om de hoek, lekker makkelijk kan ik blijven liggen tot 10.55 uur
05 jan 2005 16:43 |
|
|
Weert 930
930Weert
|
Laat 't een beetje afhangen van 't weer...
Als't mooi weer is , dan wel..
_________________________________________ Een Porsche-loze bewonderaar van 911's
|
05 jan 2005 17:22 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
07 jan 2005 23:10 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
..... ieder z'n keus ..... maar of de heren/dames die op kruipolie rijden dan wel graag van de linkerbaan af kunnen blijven ....
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
08 jan 2005 2:28 |
|
|
MobyDick911
EX-911 3.0 SC 964/C2 uitv ''79Cuijk ( NB )
|
Jawel hoor Robbie965.
Als jij dat wilt moet je dat zeker doen.
Ik schreef ook( zo hard als je maar kan ,,,, hoeft niet mag wel,,,,,)
En reken er maar op dat je verbaasd zult staan over de Porsche's die jou nog voorbij scheuren als jij dik 250 km/h rijdt.
De 993 4S( mogelijk een ruf ) van 1 van de leden van PFD ( porschefanclub drechtsteden ) reed mij toen ik ff 225 reed voorbij alsof ik stilstond ,, als een speer kwam ook een bloedmooie zwarte 944 turbo voorbij ( zal ook wel gekieteld zijn ) want bij het napraten werd er gezegd dat deze vrolijk 275 km/h reed door andere rijders.
_________________________________________ Het Porsche virus is een heerlijke besmetting.
|
08 jan 2005 9:59 |
|
|
MobyDick911
EX-911 3.0 SC 964/C2 uitv ''79Cuijk ( NB )
|
En idd'''zie Olaf's verhaaltje.
Blijf dus ten alle tijden Veilig rijden en goed opletten.
ik moest vorige keer ook op hoge snelheid stevig in de ankers voordat ik een andere personenauto voorbij wou omdat er nog eventjes een hele dikke 928 s4 mij eerst nog eventjes voorbij wou en ik niet genoeg power meer had om daar nog eventjes voor te blijven en dus flink van 225 km/h naar 130 km/h in heeel korte tijd moest afremmen anders klapte ik bovenop die brave burgers die wel normaal 130km/h reden.
UITKIJKEN dus en in je spiegels blijven kijken.
Want als jij dus denkt dat je met je 200km/h wel eventjes een gewone burger zal gaan inhalen zit er voordat je het weet een andere porsche in je nek die datzelfde bij jou wil doen met c.a. 300 km/h.
En hoe zit dat eigenlijk met die tussenstop die Dirkie er tussen wou planten tijdens de rit?????
Doen we dat nu WEL of NIET????
Moet wel even duidelijk zijn anders krijgen we verwarring.
Gezien er weinig antwoorden op kwamen lijkt mij van niet.
_________________________________________ Het Porsche virus is een heerlijke besmetting.
|
08 jan 2005 12:30 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
ja, over die tussenstop.. is mss wel leuk om het zaakje weer even bij elkaar te krijgen voor een KORTE stop, omdat de snelheidsverschillen hier natuurlijk wat groter zijn dan bij een andere rit. Daarna zou een ieder weer verder kunnen in zijn eigen tempo. Wat denken jullie ; zonder meningen kun je niets beslissen. Ik wacht 't wel af en pas me natuurlijk aan
|
08 jan 2005 12:52 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Lijkt me spannend om eens volle bak te gaan, maar dan mogen we wel mekaar niet in de weg rijden, zo wordt het gevaarlijk aan die astronomische snelheden. Als we samen vertrekken wordt het een race, dus vertrekken we allicht terug met (korte) tussenposes ?
|
08 jan 2005 13:39 |
|
|
kevin-GT
CGT is besteld!!Boxtel
|
_________________________________________ Kevin, "Adult" met Porsche geduld.
|
08 jan 2005 15:38 |
|
|
horn
PF #57
|
Back on topic: net als terug uit Dinslaken gewoon eerst op gang met elkaar en dan op het stuk van Goch naar Kamp Lintfort, als je wilt, even de sporen geven. Je gaat toch geen half uur vol gas rijden (ik iig niet). Gewoon kijken waar het kan en hoe hard je durft. Heb je dat gehaald lekker terug laten vallen naar 140, 150 kruissnelheid en lekker naar de volgende stop kruisen. Of gewoon nog een keer het gas erop. Van stop tot stop lekker doen wat je zelf wilt. Vrijheid blijheid, wat mij betreft.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 jan 2005 17:04 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Sluit me aan bij horn, ik wil ook nog wel eens een keer uit de teller rijden ... En als ik dan leuk mijn navigatie meeneem, kan ik OOK nog kijken hoe hard ik ging (hehehe)
Maar ik ga zeker niet "continu" volle bak rijden... Niet goed voor de auto, en zeker niet goed voor mij!
|
08 jan 2005 18:30 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Kom ook en deze keer echt
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
12 jan 2005 1:25 |
|
|
Ivo964C2
Rauris OostenrijkPF#30
|
Misschien is één van de moderators genegen even wat orde te scheppen in dit topic, leest het gelijk weer een stuk makkelijker....
|
12 jan 2005 23:36 |
|
|