Auteur |
Bericht |
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Gefeliciteerd RenDo!!
Willem
|
10 jan 2009 23:04 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jan 2009 23:07 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Eehhh, ik kan er met 10 minuten zijn, zal ik hem dan maar halen of is dat ook nog een wedstijdje?????
|
10 jan 2009 23:07 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@ WillemB: Wie hem ophaalt, wint definitief!!!!!!!!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
10 jan 2009 23:08 |
|
|
barolo
3.2S010
|
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
10 jan 2009 23:09 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Nee, Ik zat nog te goegelen, Marcel was me voor met de MTB onderdelen, barolo is de oplosser, denk ik
Radboud???
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
Laatst bijgewerkt door Reñger op 10 jan 2009 23:11, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jan 2009 23:10 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Okidoki, ik ben weg
|
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
|
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Barolo kwam als 1ste met het MTB parcours, jij had de exacte vindplaats als eerste genoemd.
Een gedeelde 1ste plaats, vind ik
|
10 jan 2009 23:13 |
|
|
Reñger
|
Marcel, je kunt toch nog aardig snel tikken, met die gebroken schouder Je was me voor met die onderdeeltjes.
Dikke lantaarn mee, ben errug benieuwd, wordt nog spannend.
Radboud, barolo heeft deze opgelost!
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
10 jan 2009 23:17 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Hierbij een overzicht van de hints + uitleg:
Nederland
Het centrum van NL
pierement--> Utrecht verwijst naar de provincie.
Trein --> NS --> hoofdkantoor zit in Utrecht, ook verwijzing naar de provincie.
Patrick vd Eem--> de Eem verwijst naar de gemeente Baarn
Mammoet verwijst naar de dikste mammoetboom in Soest.
De bewuste boom in Soest, daar gaat het MTB parcours naartoe.
Een week heeft 7 dagen
7 komt niet voor op de dobbelsteen
7 linden zijn weg (kruizen) zevenlindenweg
Lage Vuursche was al gevonden, geen hints nodig
Stulp --> stulpseweg. Met de auto moeilijk bereikbaar, hier is de start van het MTB parcours.
The Nits --> in the dutch mountains is het bekendste nummer van ze . Verwijst naar Mountainbike.
Schijfrem van de MTB.
Ik had nog een startpistool willen tonen... was niet meer nodig!!
Goed en snel geraden heren!!
Het was erg leuk om te doen, ook wel eens lekker, een hunt die in 1 avond klaar is!!!
|
10 jan 2009 23:26 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik hou wel van vluggertjes
Ook in het donker moet hij ook goed te vinden zijn. Ben er afgelopen week nog een keer 's avonds heen gegaan als test...
Laatst bijgewerkt door Rad911 op 10 jan 2009 23:41, in totaal 1 keer bewerkt.
|
10 jan 2009 23:33 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Ik heb hem gevonden, verslag volgt als ik thuis ben.
|
10 jan 2009 23:40 |
|
|
Reñger
|
|
10 jan 2009 23:41 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Goed geregeld Marcel , ik ben blij dat hij weer uit de kou is gehaald
|
10 jan 2009 23:42 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Waarom
|
11 jan 2009 0:00 |
|
|
PentAr
Vleuten
|
Pfff, vanochtend dacht ik, ik ga vanavond ook weer ff meedoen, is hij al gevonden!
_________________________________________ Ben ff weg....
|
11 jan 2009 0:22 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Hebbes!!. Hij lag goed verstopt, want ik heb het thuisfront nog een keer moeten bellen om de foto's nog eens goed te bekijken en de exacte lokatie te omschrijven. Het viel niet mee in het donker, er staan nog al wat bomen zodat het maanlicht niet echt helpt. Er lagen ook nog meerdere bomen om dus ik heb nogal lopen dolen voordat ik de juiste boom had. Ook het in de haast meegenomen zaklampje hielp niet echt. Ik was zo snel uit de startblokken dat ik m'n fotocamera niet mee had genomen, dus geen foto's van de vindplaats SORRY!!.
Radboud, bedankt voor de hunt en het lekkers wat je aangeboden hebt. Ik ga morgen eens kiezen en dan hoor je van me.
De 48ste PF hunt start de 24ste januari om 18:00 uur!!!!
Willem
|
11 jan 2009 0:25 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Haa Willem!!
Gefeliciteerd!!!
Ik ben blij dat je hem gevonden hebt / dat hij er nog lag!!
Was toch wel vreemd om hem daar vanmorgen te verstoppen en enkele voorbijgangers zagen mij en TOTMBO daar vanmorgen lopen.
Ik was even bang dat ze nieuwsgierig waren geworden wat wij daar deden . Ik had pas achteraf in de gaten dat ze hadden staan kijken.
Leuk dat je hem gelijk gehaald hebt, helemaal omdat het donker was.
|
11 jan 2009 0:31 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
|
Door dat plastic zakje had ie een uitstekende camouflage kleur, en ook nog eens die verschillende omgevallen bomen was ie, ook bij daglicht, denk ik niet zo maar te zien.
Het kan daar (de kuil) idd knap druk zijn ook bij dit weer.
|
11 jan 2009 0:45 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
De eigenaar van het tentje deed net zijn zaak open toen we uit het bos kwamen lopen. Hij zat ons heel vaag aan te kijken...
|
11 jan 2009 0:47 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Willem gefeliciteerd. Het blijft een riskante operatie om hem 's nachts op te halen.
Radboud goede hunt. Het ging een beetje snel, soms moet je niet al te snel de hints laten zien. Ik vond het leuk om mee te spelen.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
11 jan 2009 1:51 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
|
11 jan 2009 2:19 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Gefeliciteerd, WillemB en een mooi verslag.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
11 jan 2009 10:52 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik kom die nacht terug van wintersport, als hij wat trager verloopt dan No 47 dan doe ik vanaf zondagmorgen weer mee!!
|
11 jan 2009 12:04 |
|
|