Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 7:37

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
1001 KURVEN TOUR - EIFEL EDITIE 2 MEDIO APRIL! 
Auteur Bericht
Bericht 
1 . Discussie over het dan wel niet verwijderen van profiel die mij al jaar lastig valt
2 . Beschuldiging belachelijke topics openen (aldus pascal)
3 . Beschuldiging aggresief' opstellen ten opzichte van het PF-team/de moderators. (aldus pascal)

bewoording is letterlijk van pb!

hier kan in me niet in vinden , dus heb hier schijnbaar niets meer te zoeken!

11 jan 2009 13:51
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Tja, en daar gaan we weer. Zoals al eerder aangegeven, is het forum een openbaar medium en dus niet bedoelt om persoonlijke vete's uit te vechten. Daarbij is het forum naar ons (het PF-team) inzien een plek om gezellig te keuvelen over Porsches en alles wat daarbij komt kijken.
Echter, zoals in bovenstaande duidelijk naar voor komt, vindt Tjeu/zuugnap het elke keer weer nodig, om alles op een persoonlijk vlak te trekken. Ik heb hem daar een aantal keren (ook in het verleden) al op aangesproken, met het verzoek dit niet meer te doen.

Blijkbaar verschillen wij van mening van wat er wel en niet op een Porsche forum thuis hoort en daarop is de beslissing door Tjeu genomen te vertrekken en is het verzoek van Tjeu gekomen om zijn profiel te verwijderen. Omdat wij dat nu eenmaal niet zo snel doen, heb ik hem gevraagd dit nog even te overwegen, omdat hij ook veel leuke dingen voor het forum doet (onder meer deze toertocht). Daarop zijn blijkbaar dit soort postings, met teksten uit PB's, als gevolg.

Hopelijk gaat dit topic niet ontaarden in een moddergooien, want dat dulden we hier op het forum niet, en dan worden postings verwijderd (zoals ongetwijfeld al bekend bij iedereen op dit forum) :!:

11 jan 2009 14:02
Profiel Facebook 
Bericht 
jammer zuug, geen mooie shops meer :cry:

11 jan 2009 14:19
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
ex 993, ex 996tt, ex Boxster S, ex 991S, nu een 991 Targa 4GTS
West Maas en Waal
Bericht 
Betreurenswaardig, zeker voor zo'n actief forumlid.

Ook jammer dat een stuurgroep geen maatregelen treft en mijn inziens nog een beetje verergert (Olaf met z'n opmerking over kappersauto).

Het lijkt mij juist dat we zuinig moeten zijn op dergelijke forumleden die veel tijd en energie erin steken om andere Porscherijders te plezieren.

Tjeu, laten jouw inspanningen elders beter aarden en tot kijk!
Sander

11 jan 2009 14:33
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Sander993 schreef:
Ook jammer dat een stuurgroep geen maatregelen treft ...

Maatregelen zijn zeker wel getroffen - maar zoals al eerder aangegeven is gaat het hier om 'n persoonlijke kwestie - en wordt moddergooien niet getollereerd.

Als P-forummer zou je moeten weten dat kappersauto hier 'n algemene term hier is voor 'n Boxster - daarnaast wordt er van je verwacht dat je emoticons op de juiste wijze kunt interpreteren :idea: :wink:

ON TOPIC:

De 1001 Kurven kan Zuugnap (net als de 11-steden boys) ook los van dit forum organiseren :idea:

11 jan 2009 14:47
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
West Maas en Waal
Bericht 
Olaf schreef:
Als P-forummer zou je moeten weten dat kappersauto hier 'n algemene term hier is voor 'n Boxster - daarnaast wordt er van je verwacht dat je emoticons op de juiste wijze kunt interpreteren :idea: :wink:

Timing is ook te interpreteren :wink:

11 jan 2009 14:53
Profiel WWW
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
Jammer Tjeu, je hebt mijn mail en tel. dus die Curventour gaan we dan toch zonder het forum rijden?????

11 jan 2009 15:25
Profiel WWW Facebook 
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
Sander993 schreef:
Ook jammer dat een stuurgroep geen maatregelen treft .....

Dat doen ze wel en hebben ze ook gedaan echter met het doel om de "openbare orde" te handhaven (zoveel mogelijk zelf regulerend) en de keuze om zich niet met privé-zaken te (willen) bemoeien zolang deze openlijk niet tot problemen leiden. Wellicht dat er meer gebeurt dan je opvalt? ;)
Het is blijkbaar niet naar de zin van iedereen en dat zal ook nooit kunnen.

Zuugnap, de slachtofferrol met de aandacht die erbij komt bevalt je blijkbaar goed :roll: . Jammer. Eerst dreigen te vertrekken als het profiel van een ander niet wordt verwijderd. Als dat vervolgens wel is gebeurd (overigens op verzoek van haarzelf, laat dat duidelijk zijn) dan is de manier waarop het is gebeurd vervolgens aanleiding om (te dreigen om) op te stappen. Dat bovendien in een topic als dit om zoveel mogelijk symphatiserende bijval te krijgen.
Neem een beslissing en ga hier niet als een wijf zitten :cry: . Mijn mening.

11 jan 2009 16:17
Profiel
Porsche 914 2.7 1970 Porsche Panamera GTS 2016 Porsche Boxster Cup
Urmond
Bericht 
vrij persoonlijke opmerking, lijkt mij nou niet echt bevordelijk voor de beslissing die iemand wil nemen. Ken de storie niet, wil het ook niet weten, maar ik kan me voorstellen als moderator zijnde gewoon niet, of alleen zakelijk te reageren. Dat is mijn mening :wink:

11 jan 2009 16:39
Profiel WWW Facebook 
Westervoort
Bericht 
Persoonlijke opmerkingen komen niet zo maar uit de lucht vallen.

Dat hier persoonlijke problemen/ruzie's op de achtergrond spelen lijkt me duidelijk voor iedereen...net zo duidelijk als dat deze niet hier op 't forum uitgespeeld behoren te worden.
Dat wij als team ons hier blijkbaar moeten verantwoorden is van de gekke. Dat Pascal de door Tjeu geplaatste PB's hier laat staan zegt genoeg over de openheid die we proberen te geven hier, net zoals ik 't niet sjiek vind van Tjeu deze te plaatsen.

Denk dat we het netjes hebben gedaan en commentaar van mensen hierop is mijn inziens onterecht.

Zoals we zien worden zaken steeds persoonlijker gespeeld en kunnen mensen straks niet meer zonder gezichtsverlies terug omdat er teveel gezegd is. Ik hoop dat de emotie achterwege blijft bij iedereen en dat ook Tjeu zegt "oké dan, zand erover...we gaan verder met de leuke dingen hier".

Op een gegeven moment moet zoiets uitgesproken worden en sluiten we dit af (iets wat Eric ook aangaf in andere bewoording maar met dezelfde gedachten) , want beter dan dit gaat 't niet opgelost worden. Het gezeik moet stoppen want het is niet leuk meer.

Dus kom op, streep eronder en ga verder met het organiseren van een tocht waar velen plezier aan hebben en jou ook voor waarderen. Privé is privé...dit is het Porscheforum.

Jurgen

11 jan 2009 17:12
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
zuugnap schreef:
hier kan in me niet in vinden , dus heb hier schijnbaar niets meer te zoeken!

D'r zijn hier wel meer dingen waar ik me niet in kan vinden. Of dat nou een reden moet zijn om hier niet meer te komen (ja, kom maar, kom maar :cheesy: ) :roll: Zoveel mensen, zoveel meningen. En net als in de grote-boze-buitenwereld zijn er meningen waar ik me wat van aan trek en waar ik over nadenk en zijn er veel meer meningen die het ene oor en het andere oor uitgaan. Opinions are like assholes, everybody has got one... Als ik me overal druk om zou moeten maken...

Tjeu, in je hart weet je dat we in het verleden veel gedaan hebben om personen die je dwars zaten te beteugelen. Wat er in onderlinge pb's omgaat kunnen wij niet scannen en derhalve niet beoordelen. Als er een melding komt van iemand die via een pb vervelende dingen stuurt, krijgt hij/zij van ons per pb het vriendelijke verzoek daarmee op te houden.
Echter, wij gaan niet beginnen om profielen te verwijderen of ip-bans te geven aan gebruikers op verzoek van andere gebruikers op basis van pb's. Als het openlijk gebeurt, is het een ander verhaal. Pb's zijn precies wat het woord zegt: persoonlijke berichten. Dus bedoeld voor de ontvanger, van de verzender. En zo moet dat ook maar blijven.

Doe wat je wilt - je bent een grote kerel en best in staat om je eigen beslissingen te nemen. Maar de conclusie dat je hier niets meer te zoeken hebt omdat je het ergens niet mee eens bent... die deel ik niet. Maar dat is op zich overigens ook weer geen probleem :wink:

Veel wijsheid.

11 jan 2009 19:39
Profiel
PorscheForum Junkie
West Maas en Waal
Bericht 
EriC4C schreef:
Wellicht dat er meer gebeurt dan je opvalt?

Kijk dat schept enige duidelijkheid in de duisternis :thumright: enne laten we idd van ieders goede bedoelingen uitgaan :!:

11 jan 2009 20:43
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369
amsterdam
Bericht 
Hè jammer. Zowel van de tour als van het vertrek van een actief forumlid.
Weet zoals velen niet wat er is gebeurd, is voor ons ook niet belangrijk (sterker nog, dat hoeven we inderdaad niet allemaal 'openlijk' te horen, vind ik), maar toch jammer dat het niet anders opgelost kan/kon worden.
Mocht de tour, buiten het forum om, toch door gaan; ik ga graag weer mee.

11 jan 2009 21:49
Profiel WWW
Westervoort
Bericht 
Niet op de zaken vooruitlopen ; de kans dat Tjeu hier blijft is wel degelijk aanwezig.
Als "wij", als beheerders van 't forum, Tjeu graag zouden willen zien vertrekken, deden we niet al die moeite ; we zien alleen graag dat deze kwestie nu (tenminste op 't forum) klaar is.

11 jan 2009 22:06
Profiel
Timeless
Bericht 
Dat is duidelijke taal van Moderator :!:

Fijn om te constateren dat de Moderators moeite doen om een gewaardeerde PF-er waardig aan boord te houden :wink:

11 jan 2009 23:02
Profiel
911 3.2 Targa 1987
Oosterhout (NB)
Bericht 
Met Amandus +1

12 jan 2009 0:10
Profiel WWW
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Zoals velen zien wordt er wel degelijk door de moderators actie
ondernomen en gecommuniceerd...Ook in het geval van Tjeu/Zuugnap is er overleg geweest, overleg wat velen niet zien of weten.

Als iemand kwetsend, beledigend en irritant blijft (na vele waarschuwingen) dan krijgt hij een ban op zijn account, nogmaals dat is een zeer zwaar instrument wat wij zelden zullen gebruiken, bij zuugnap is er nooit sprake geweest om dit instrument in te zetten, hij heeft wel veel contact gehad met het team.

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr on topic.

Gisteren heb ik persoonlijk gesproken (op de NJ receptie van de NPC) met enkele ge-respecteerde forummers (Hans Luna en drrrrrrrrrrrrrrrr Knauf), deze mannen hebben ook aan de wieg gestaan van deze mooie rit en hebben het voornemen om de draad ergens op te pikken en deze te organiseren voor het Porscheforum.

Zoals ik al eens vermelde, deze mannen hebben hem op de plank liggen
en zullen hem er vanaf halen voor jullie.

John

12 jan 2009 10:14
Profiel
Bericht 
hmmm moet ik toch even reageren!

Kan jij het heerlijk bagatelliseren JOhn

.Ook in het geval van Tjeu/Zuugnap is er overleg geweest, overleg?? zeker wel 4 x met nee en na topic 3 x pb dus idd heeel veel contact!!
Als iemand kwetsend, beledigend en irritant blijft Ik zelf nooit waarschuwing voor gehad en jij had de tool om jouw nutteloze kwetsende posten te vegen
ik heb ze hier als screendump maar ga ze niet inzetten!!

@ hans Luna .............................................

blijf bij mn standpunt delete mn account

Suc6 hier op het forum met een stel foute politie agenten!! (john. EriC4C en Olaf)

of wordt dit ook weer geveegd

Laatst bijgewerkt door zuugnap op 12 jan 2009 11:10, in totaal 1 keer bewerkt.

12 jan 2009 10:58
Bericht 
Dit Werdt Dus Net Geveegd Waarom Door Wie???

door mij (John)

12 jan 2009 11:09
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Het laatste wat ik er over vertel...

Heb jouw verhaal over Hans luna en Mikey aangepast in ........................ niet de juiste plek om deze mannen aan te vallen, daar zijn ze te aardig voor....

Mijn verhaal (jouw screendump) mag je gerust posten, maar hoeft niet hoor, ik durf rustig te herhalen dat ik jouw een kloothommel vind wat ik schreef, gelukkig hoor ik meerdere met dezelfde mening.

Ik ga er vanuit dat bovenstaand jouw laatste post was.

Deze topic zal ik sluiten omdat het de rit die er toch aan gaat komen maar dan door Hans en Mikey georganiseerd geen goed doet.

John

12 jan 2009 11:10
Profiel
Bericht 
jij hebt gewoon niet te vegen in mijn relaas welk recht heb jij daartoe??

12 jan 2009 11:12
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
zuugnap schreef:
jij hebt gewoon niet te vegen in mijn relaas welk recht heb jij daartoe??

die rechten heb ik....nee plichten heb ik.

12 jan 2009 11:13
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 97 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4