Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 0:52

Antwoord op onderwerp  [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Even voorstellen dan maar... Karr 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
Elke meeting ben je van harte welkom, misschien hebben sommigen nog wel een stoeltje vrij.... :wink: ff vragen van te voren. Zo gaan "onze" fotograven ook altijd mee.

14 jan 2009 13:31
Profiel
PorscheForum Rakker
997 Turbo S, zwart ex:997 4S Cabrio, wit ex:Boxster 987, zwart ex:964 C2 Cabrio Amethyst
Rotterdam
Bericht 
Karr schreef:
Robin, kom maar eens langs als je in de zilverstad bent dan pakken we een biertje bij de blauwe duif!

Ben er regelmatig. Heb er nog schoonfamilie wonen. Ik meld wel een keer in je pb in het voorjaar. Kom ik met de 964. Tot dan.

14 jan 2009 22:42
Profiel WWW
PorscheForum Rookie
Bericht 
Robin G. schreef:
Ik meld wel een keer in je pb in het voorjaar. Kom ik met de 964. Tot dan.

Super plan! Ik hoor t wel en zie je dan.

15 jan 2009 0:01
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
hielkema993 schreef:
Elke meeting ben je van harte welkom, misschien hebben sommigen nog wel een stoeltje vrij.... :wink: ff vragen van te voren. Zo gaan "onze" fotograven ook altijd mee.

Super. En mijn fototoestel gaat dan zeker mee... Ik zal even kijken of ik op t forum kan vinden wanneer de volgende meeting is en of ik kan.

René

15 jan 2009 0:04
Profiel
PorscheForum Junkie
ex. '77 911S US Targa _ex. '07 Cayenne 957_ ex. ’07 997.1 C2S X51 ____'96 993 C4S____ _’12 991.1 C2S X51_ _’10 LP560-4 Spyder_
Nederland
Bericht 
Mocht er weer een driewaardenrit komen dit jaar, is het een lekkere thuiswedstrijd voor je! Zeker de moeite waard. En houd zeker de 11stedentocht in de gaten. Die wil je gewoon niet missen :wink: .
Maar verders heeft dit errug actieve forum veel leuke meet en greet daagjes.
Suc6 met de zoektocht.
ps. Voor onderhoud en een AKK heb ik ook erg veel schik van de al genoemde Vd. Gugten uit Bodegraven. Gewoon eens een kijkje nemen daar.

15 jan 2009 0:31
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Carrera 2
Virginia Beach - USA
Bericht 
Heb je al overwogen om er een uit de USA te halen? Met de credittcris en de financieringen hier loopt de markt van luxe auto's niet echt. Een nieuwe 911 model 2008 (overjarig) met 19 inch wielen, nav, Bose radio koop je al voor 69.000,- dollar. Een 2003 996 doet tussen de 25 en 30.000 dollar. Zeg voor E 20000.- moet je er een kunnen vinden met niet meer als 50000 to 60000 km. Laat me weten of ik eens moet gaan rondkijken.

Lex USA

15 jan 2009 15:07
Profiel
PorscheForum Rookie
Bericht 
FlierVB schreef:
Heb je al overwogen om er een uit de USA te halen? Met de credittcris en de financieringen hier loopt de markt van luxe auto's niet echt. Een nieuwe 911 model 2008 (overjarig) met 19 inch wielen, nav, Bose radio koop je al voor 69.000,- dollar. Een 2003 996 doet tussen de 25 en 30.000 dollar. Zeg voor E 20000.- moet je er een kunnen vinden met niet meer als 50000 to 60000 km. Laat me weten of ik eens moet gaan rondkijken.

Lex USA

Lex,

Ik ge me dit jaar orienteren, volgend jaar als mijn lease auto eruit moet wil ik aanschaffen. Ik heb me nog nooit georienteerd op importeren, maar met deze prijzen moet ik het zeker overwegen.

Naar aanleiding van alle reacties op mijn berichten op het forum (waarvoor dank!), heb ik me even verder verdiept. Ik zou het liefst een 996 hebben omdat ik het kontje daarvan persoonlijk mooier vind dan eerdere modellen. Ik begrijp echter dat de motoren vanaf 2001 minder snel kapot gaan, dus daar moet ik me blijkbaar op richten dan.

Als jij tips hebt over do's and dont's bij import uit USA hoor ik het graag.

René

15 jan 2009 23:21
Profiel
PorscheForum Rakker
911 Carrera 2
Virginia Beach - USA
Bericht 
Citaat:
Als jij tips hebt over do's and dont's bij import uit USA hoor ik het graag.

René

Rene, meld je aan bij CARFAX. Kost je voor een jaarabonnenment ongeveer $45.-. Hiermee kun je de complete historie van een auto tracen als je het VIN nummer hebt. Je kunt zien van welk bouwjaar hij is, hoeveel eigenaars hij heeft gehad wanneer de auto voor onderhoud is geweest, of de km stand OK is en of de auto totall loss of enige andere sc hade heeft gehad. Zoek eens op EBAY.com, Autotrader.com of Cars.com. Let op als er geen VIN nummer bij de advertentie vermeld staat of het bedrag zelfs voor USA opmerkelijk laag is. Waarschijnlijk is er dan iets mee aan de hand (gestolen, onderwater gestaan of zo iets). Ik heb hier verschillende voorbeelden van tijdens mijn zoektocht naar een 911. Een collega van mij heeft een mooie 911 Cabrio van 2000 (45000 mile) gekocht (2e eig) voor $24500.- Hij heeft de auto laten keuren en was in prima conditie. Ik heb ook al een 2003 996 gezien voor $27500.- Je moet zelf even uitzoeken wat er nog aan rest BPM en BTW moet worden betaald. Transport zijn diverse mogelijkheden. In eedn Container (duurste) of RoRo (Roll on Roll of). Dit laatste heb ik in het verleden gebruikt om 3 auto's vanuit L.A. te verschepen. Ook hier even wat onderzoek want kosten verschillen.
Succes,

Lex[/quote]

16 jan 2009 16:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 33 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2