Auteur |
Bericht |
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Hey... nou wordt het interessant... de motorruimte is idd niet 'des 993's'
Lijkt eigenlijk wel een 964 motor met een 993 luchtfilter nu ik goed ga kijken...
Mischien hebben de echte techneuten nog wat toe te voegen
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
12 jan 2009 23:56 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Voor de liefhebber van een pure en felgekleurde 2.7 911 http://link.marktplaats.nl/206680011
Ziet er netjes uit zo'n smalle koets. vraagprijs 16K.............. Anne??
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
13 jan 2009 22:54 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Mooie prijs voor een Nederlands geleverde 996 turbo met tippie http://hobautomobielen.onlinevoorraad.n ... id=1659244
|
15 jan 2009 9:52 |
|
|
Wimpie77
|
Mooie foto van de voorkant met die luchthappers! Top!
_________________________________________ * * *
|
15 jan 2009 10:13 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
dat interieur heeft niet mijn voorkleur
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 jan 2009 12:39 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
Tja... wit leer interieur zie je niet vaak... in een auto.
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
15 jan 2009 13:50 |
|
|
Graaf
NB
|
en die extra achterspoiler
|
15 jan 2009 14:26 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
is toch gewoon origineel die spoilert , enkelt open/uitgeklapt toch
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 jan 2009 17:18 |
|
|
Graaf
NB
|
ik moet een nieuwe pc kopen en vaker achterom kijken
|
15 jan 2009 17:27 |
|
|
Stijn van Kooten
|
ja, klopt knauf
Heb je je eigen auto weleens bekeken Graaf
|
15 jan 2009 17:31 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
zal ik hem eens wassen voor je graaf
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 jan 2009 17:41 |
|
|
Graaf
NB
|
daar hou ik je aan Knauf ! waar een blunder al niet goed voor kan zijn
|
15 jan 2009 17:56 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Een 993 TT LHD met 72k mijl in de UK voor 48k GBP. Mooie kleur alleen het interieur is *ahum* even wennen
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
16 jan 2009 0:25 |
|
|
Classic912
912 1965, 964 C2 Coupe 1991 ganz original
|
_________________________________________ Porsche 912 eind 1965 geleverd door Mahag Duitsland, 964 C2 Coupe 1991 Ganz Original
The combination of performance and economy have made the 912 enormously popular with sports drivers
|
16 jan 2009 0:45 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ding heeft 450PK maar met dit interieur verkopen ze hem nooit. Grappige tekst: Incredible depreciation proof car, remembering a genuine Turbo S which is virtually identical will cost you £40.000 more!!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
16 jan 2009 0:52 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 jan 2009 13:48 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
20k voor een M serie met 145k km lijkt mij een knalprijs (gesteld dat hij goed is). Minpuntje kan het donkerblauwe interieur zijn.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
16 jan 2009 13:56 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Mooi exemplaar en ik vind dat blauw van binnen wel mooi.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
16 jan 2009 13:59 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 jan 2009 14:08 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
In wit vind ik hem mooier dan in grijs. My 2c
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
16 jan 2009 14:31 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 jan 2009 22:41 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... waren die niet al eens voorbij gekomen
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
16 jan 2009 22:51 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
zou kunnen ik check ook niet alles hierzo
ik kwam ze tegen en dacht ach is wel leuk voor hier
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
16 jan 2009 23:11 |
|
|
FreudeamFahren
Gezinscontainer: 10 pits e61
Van A naar B via C en D: '87er 911 3,2 + '89er 964 C2Rozzydale
|
Wederom een noodverkoop aan de andere kant van 't grote water, gezien op het forum met de grote witte vogel:
| | | | Citaat: For Sale: 1989 911 C4 - $11k Miles: 145,000 Miles since rebuild: 33,000 Must sell fast!
Price: $11,000, OBO.
- Rebuild engine in 2005, main bearings, rod bearings, new head studs, original pistons/cylinders, head gasket update, new rings, full valve job by Steve Weiner at Rennsport systems. Total invested in motor was $10k. Comes with receipts. - Engine does not leak oil. - New clutch. - All new belts including distributer, and power steering. - No warning lights. (All bulbs are installed) - H+R springs, Bilstein shocks, adjustable ride height, lowered about a half inch. - Body is straight, no dents, and no rust. - Factory sport seats. - Retractable tail works properly. - Includes original tool kit, front trunk liner (not shown), Adrian Streather's "Porsche 911 Enthusiast's Companion", the 964 spec book, and the original owner's manual.
What it needs next: Battery Windshield washer nozzles Brake pads (I'll install new pads if you buy the car) Front heat/AC blower fans (I have these on order. They will be replaced before the sale)
The car drives straight and handles as it should. This is a good car that would continue to be a great daily driver, or could be turned into a DE car. It is absolutely wonderful to drive in bad weather." | | | | |
*klik* 30 foto's
Er zijn een aantal imperfecties in de lak (zie overige foto's in het album), het leer is niet heel mooi meer (vooral de bestuurdersstoel heeft te lijden gehad; wederom zie album), maar 11 mille dollars is "maar" 8,2 mille euro's...! Da's geen geld met een fris opgebouwde motor en leuk onderstel. Zelfs niet als je hem hier naar toe haalt.
* Aanschaf 8500 (beetje ruim aanhouden)
* Transport 1600 (wederom ruim; hij staat dichtbij de oostkust)
* Haven & douane kosten 450
* Invoerheffing 1055
* BTW 2200
* Kentekenkeuring & aanpassing 1700
* Totaal 15000
_________________________________________ Hubraum statt Spoiler
|
17 jan 2009 0:30 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dan heb je toch echt een nette auto voor dat geld!
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
17 jan 2009 12:52 |
|
|