Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Geen idee hoe dat tunneltje heet, maar op het einde van de tunnelchallenge, rotterdam, met die badkamertegeltjes net na de wegwerkzaamheden (in de stad). Wat een wereld geluid weerkaatste daar
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 jan 2009 20:42 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Da's de Weena-Tunnel
was 'n ideetje van Herr Doctor Knauf toen hij mij 'ns hielp met het in kaart brengen van 'n R-TC
Ow ... mijn favo-tunnels in deze regio
Benelux-tunnel
Botlek-tunnel
Calland-tunnel = Thomassentunnel
Heijnenoordtunnel
Tunnel onder de Noord = Kiltunnel
Drechttunnel
Maastunnel
Staten-tunnels (statenweg).
Weenatunnel
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
15 jan 2009 20:49 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
15 jan 2009 21:27 |
|
|
drknauf
|
ja waneer gaan we weer tunnelen dan olafski
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 jan 2009 21:47 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Of je leent er één......
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
15 jan 2009 21:56 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Mag de soepkip ook mee met Ernst en Bobby en de rest?
_________________________________________ Last Rat standing
|
15 jan 2009 22:11 |
|
|
drknauf
|
|
15 jan 2009 22:20 |
|
|
Lydia
|
Man-o-man, ik word er verlegen van.
De tunnelrun wordt altijd super door Olaf georganiseerd. Ik blijf daar met mijn handjes maar vanaf. Binnenkort dan maar eens een Amsterdam-run doen, Ollie?
@ Marc: toch bedankt voor het vertrouwen!
|
15 jan 2009 22:38 |
|
|
Olaf
|
bin·nen·kort bw binnen enige tijd; spoedig
Staat al 'n tijdje in de planning - maar we weten van voorgaande keren dat A'dam lastig is als het gaat om de groep bij elkaar te houden ....
... de route (die dan ookal klaar ligt), wil ik (toch) gaan veranderen
De de 3 R'damse TC's waren erg leerzaam
|
15 jan 2009 23:07 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Hou op over Koos
De middag voor kerst gelaserd bij ons op de dijk, onlangs van 80 naar 60 bijgesteld, ikke ging gewoon nog tegen de honderd. In dit geval 93 = vette prent.
Derde kerstdag kwamen wij 's avonds terug uit Luxemburg, bij Zevenhuizen geflitst om ca. 20.30 met 119 waar je 80 mag (nog veel vettere prent dus).
Quota was nog niet bereikt zeker
En ik weet ook nog een leuke tunnel, beetje ver weg en Mike kent 'm ook nog wel. Hoe de tunnel heet......das habe ich nicht gewusst....maar ligt in Wolfsburg bij de VW fabrieken.
Destijds met een flink getunede 2 liter 16V met een full-race 60 mm Groep A uitlaat door deze tunnel heen.
Qua beleving en kippevel geluid kwam dit akelig dicht bij het ultieme gevoel.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
15 jan 2009 23:16 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
+33 bij 60 of +29 bij 80? Zou zeggen dat die eerste erg duur is en die tweede duur.
On topic: ben er graag weer bij. Een van de betere Porsche ervaringen
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
15 jan 2009 23:23 |
|
|
Stijn van Kooten
|
van 80 tot 119 is 39
|
15 jan 2009 23:25 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
count me inn.
mss ook een run in het midden vh land??
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
15 jan 2009 23:26 |
|
|
Maarten
|
Correct....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
15 jan 2009 23:28 |
|
|
drknauf
|
was dat die rit met die malloot die uit het raam hing en met een stuurslot in z,n handen liep te zwaaien en naar autoos liep te maaien
toen had ik die mk1 met gruppe A uitlaat met zoveel herrie dat als ik volgas door een straat heen ging alle auto alarmen afgingen
man man wat is die tunnel dan mooi
|
15 jan 2009 23:28 |
|
|
Olaf
|
... hebben we daar tunnels
|
15 jan 2009 23:41 |
|
|
Lydia
|
Je bent me net voor Ollie. Ik wilde al posten dat we dan allemaal een schepje mee moeten nemen om tunnels te graven
|
15 jan 2009 23:44 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Yep, volgens mij was dat idd die keer,
en altijd pret in Landhaus Diettrich, biertje van 7 minuten
We worden oud Knauf.....weet je nog, vroegah.....
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
15 jan 2009 23:49 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik voel een PF meeting in Frankrijk (Mt Blanc ) of Zwitserland (Gotthard tunnel) aankomen
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
15 jan 2009 23:52 |
|
|
drknauf
|
ja je hebt in zwitserland altijd een hele grote posrsche meeting ergens eind mei begin juni , dus
|
16 jan 2009 0:07 |
|
|
Maarten
|
En meer camera's in en om de gemiddelde tunnel dan in de gemiddelde fotowinkel. Veel succes. Enne: neem veel geld mee
|
16 jan 2009 0:17 |
|
|
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Mee eens. Wat een heerlijk geluid daar, komt door die bocht...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
16 jan 2009 0:29 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
16 jan 2009 9:44 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Bij de grensovergang tussen Italie boven Livigno en Zwitserland vlakbij Davos zit ook een heerlijk tunneltje. Passen geen auto's naast elkaar en beide zijden moeten om beurten er doorheen:
_________________________________________ Het is er een van 911
|
16 jan 2009 10:00 |
|
|
Stijn van Kooten
|
als je vooraan rijdt
|
16 jan 2009 11:04 |
|
|