Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 19:20

Antwoord op onderwerp  [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Geen P maar zoekende/!!UPDATE!!Boxster staat voor de deur!!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
964 C4
Noord Holland
Bericht 
Welkom Dimitri,
Nu komt de mooiste tijd er aan, het zoeken naar jou auto. Dit is echt een mooie tijd en neem er ook de tijd voor :D :D Het is echt belsngrijk dat je veel gaat lijken en rijden, wat betreft de Boxter.... ff over denken of misschien ff doorsparen en een mooi P 911 vinden.
Hans Bos Uithoorn goed adres ben ik ook geslaagd voor een super auto, die ook als zeer mooi is omschreven op de AKK :wink:
veel plezier hier en hou iedereen op de hoogte van je zoektocht

16 jan 2009 14:33
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
Bericht 
Rene964c4 schreef:
Welkom Dimitri,
Nu komt de mooiste tijd er aan, het zoeken naar jou auto. Dit is echt een mooie tijd en neem er ook de tijd voor :D :D Het is echt belsngrijk dat je veel gaat lijken en rijden, wat betreft de Boxter.... ff over denken of misschien ff doorsparen en een mooi P 911 vinden.
Hans Bos Uithoorn goed adres ben ik ook geslaagd voor een super auto, die ook als zeer mooi is omschreven op de AKK :wink:
veel plezier hier en hou iedereen op de hoogte van je zoektocht

Thanxs... ik dat ik het weekend eens even langs ga bij Hans! Ik weet waar ie zit. Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!

16 jan 2009 14:46
Profiel
PorscheForum Rakker
964 C4
Noord Holland
Bericht 
Ben benieuwd, :wink:

17 jan 2009 19:20
Profiel
PorscheForum Rakker
987.2 S, PDK, Sportchrono 2010
Bericht 
Stimpy911 schreef:
Welkom Dimitri. Mooie leeftijd voor de eerste P! :thumleft: (valt me op dat er hier best wel een aantal "jonkies" zijn op het PF :? )

gast schreef:
Even over de Boxster een vraag, zijn er hier forummers die langer zijn dan 1.85 m en ook last hebben met de beperkte (been) ruimte van de Boxster?

ik ben 1.87 gaat net goed, moet niet veel langer zijn.

Ik ben 1.94 en heb een Boxster gepast op de RAI. Ik paste niet. Jammer, kappersauto of niet, het is een Porsche en een mooie. Had er wel een keer in willen rijden.
Off topic: Staat tegenover dat mijn SC net aan past. Versnelling in de 1 dan klemt wel mijn knie tussen pook en stuur. Te veel gel in mijn haar en ik schuur het dak. Stoel helemaal naar achteren, verder dan laatste stand, dus als ik (heel) hard rem dan schiet ik een tandje naar voren. Maar wel de meeste ruime sportauto die er is (geloof ik).

Hmm, heb gisteren met mijn 1.90 lengte in een Boxster gezeten en had nog genoeg ruimte over, zeker de benen was ik bang voor maar dat gaat prima. (bekend verhaal ook in de MX-5 hoek)

18 jan 2009 13:59
Profiel
PorscheForum Rakker
911 SC '82
Amsterdam
Bericht 
Overlord schreef:
Hmm, heb gisteren met mijn 1.90 lengte in een Boxster gezeten en had nog genoeg ruimte over, zeker de benen was ik bang voor maar dat gaat prima. (bekend verhaal ook in de MX-5 hoek)

Ik geef hem graag nog een kans, blijft een mooie auto. Het is natuurlijk niet echt proberen als je er alleen maar even in gaat zitten zoals op de RAI. Ik zeg misschien ook te snel dat ik niet pas omdat ik vaak teleurgesteld ben en niet te hoge verwachtingen koester (914: veel te krap :cry: , MG BGT: te krap, Alfa Spider: te krap, BMW Z1: te krap, 911 impactbumper met schuifdak voor 1985 (toen stoel 2 cm omlaag ging): te laag :cry: ).
Gelukkig pas ik dus in mijn droom auto.

19 jan 2009 11:32
Profiel
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Stimpy911 schreef:
Staat tegenover dat mijn SC net aan past. Versnelling in de 1 dan klemt wel mijn knie tussen pook en stuur. Te veel gel in mijn haar en ik schuur het dak. Stoel helemaal naar achteren, verder dan laatste stand, dus als ik (heel) hard rem dan schiet ik een tandje naar voren. Maar wel de meeste ruime sportauto die er is (geloof ik).

Tot en met de 993 is de ruimte voor lange personen niet overdreven in een 911, al helemaal niet met schuifdak.
Vanaf de 996 is de layout ingrijpend gewijzigd en zijn dat soort problemen voorbij, ook met schuifdak en ook voor de bijrijder :idea:

19 jan 2009 11:39
Profiel
Omg. Amsterdam
Bericht 
Ik ben aan het rondkijken en ben nu ook op een hele mooie rode 911 Cabrio uitgekomen (bj 1983) en is omgebouwd naar een 964 model.

Kijk zelf maar http://www.winfredvandijk.nl/index1.htm

Uit mijn hoofd een oldtimer dus ook nog eens voordelig :P geen wegenbelasting en voordelige verzekering!
Denk dat ik het weekend maar eens een kijkje ga nemen.....

Dimitri

28 jan 2009 15:05
Profiel
Bericht 
volgens mij staan op de site allemaal auto's die die nu niet meer heeft..... :!:

28 jan 2009 16:22
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Gaat het zo hard dat hij e.e.a. niet meer bij kan houden :?:

28 jan 2009 17:43
Profiel WWW
Omg. Amsterdam
Bericht 
Vanmiddag nog geprobeerd te bellen voor de 911 cabrio maar kreeg geen gehoor.. :evil:

Ook deze boxster is een hele mooie voor een nette prijs, en verkoper is bereid om nog iets aan de prijs te doen :P :D
http://link.marktplaats.nl/225029658

28 jan 2009 18:49
Profiel
PorscheForum Junkie
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Bericht 
adres waar de sc cabrio staat al eens vaker gehoord dat site heel erg achterloopt en dat hij niet echt bereikbaar is.. Maar op zich een mooie keus natuurlijk, een sc of 3.2 cabrio!

28 jan 2009 19:18
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
gebruik de zoekfunctie maar eens op winfred van dijk. :idea: En tja, een boxster of een omgebouwde 3.0 SC - 't is nogal een verschil. Nadeel van die ombouwers is dat ze minder waardevast zijn en moeilijk te slijten zijn als je ze ooit kwijt wil.

28 jan 2009 19:21
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
WvD, kijk uit, wat er staat is vaak niet wat het lijkt, I learned it the hard way....

29 jan 2009 1:00
Profiel
Omg. Amsterdam
Bericht 
Bedankt alle voor de wijze woorden ;) dan begin ik er niet eens aan! :twisted: Dan maar verder rondneuzen.....

29 jan 2009 19:31
Profiel
Bericht 
kijk even op marktplaats, advertentie van 25jan, autobedrijf timmerman te zaandam witte cabrio, erg mooi.

29 jan 2009 21:13
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Als je weinig bezwaar heb tegen een rechtsstuurder, kan je ook eens in Engeland kijke, Zijn ze weer stukje goedkoper(ook de pond stond de laatste keer dat ik keek erg voordelig). Moet je alleen nog wel:

1. Bpm lappen
2. keurigskosten a 123 euro lappen
3. lampen ombouwen(alleen het glaasje meen ik, hoop ik :D )
4. Auto hierheen halen en daar laten keuren.

kan je wellicht je droom verwezenlijken. Zitten ook nog wel eens Porsches tussen met stuur aan goede kant.

zie http://www.pistonheads.com

het is maar een ideetje

29 jan 2009 22:12
Profiel
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
Of nog beter, tegen een " Left-hooker" (nee, niet die publieke dames... ;-)
aanlopen in UK, nog goedkoper!

29 jan 2009 23:22
Profiel
PorscheForum Junkie
Porsche 964 C4
Bericht 
Dimitri,

Wat is je budget voor aanschaf?

Als ik jou was zou ik eens het lijstje van Pascal invullen?

Voor 20k euro's(zit net wel/geen BPM meer op ivm leftijd) kun je ook een hele leuke Porsche 930(turbo oer 911) kopen in Engeland. Dan heb je wel stuurtje aan de verkeerde kant waarschijnlijk. Dan heb je wel weer een Dimitri..Turbo :roll:

Succes met de zoektocht. Zorg in ieder geval dat je echt weet wat je wilt, dan voorkom je teleurstelling na aanschaf. Een oude 911 rijdt wee heel anders(vind ik) dan een nieuwere water gekoelde.

Ik zou in ieder geval een keertje proberen proefte rijden(ik zeg niet dat je dat nog nooit heb gedaan) met de Porsches die je leuk vindt, dan krijg je denk ik een goed idee wat je wilt. En vervolgens je budget ernaar proberen in te richten. Of zeg ik nu gekke dingen?

Bijvoorbeeld: 3.0 sc cabrio is nu goedkoper, maar mits niet n bijzonder goede staat kun je wel wat kosten aan onderhoud verwachten.

Bij een 996 of 993(misschien een beetje afhankelijk van motorkeuze) betaal je misschien net iets meer voor een redelijk tot goede nieuwe, maar heb je minder onderhoudskosten, iets meer moderne opties op je auto en misschien ook wat betrouwbaarder.

Zou niet zomaar blind voor een Porsche kiezen die het eerst binnen je budget valt, anderzijds is elke Porsche bruut :twisted:

29 jan 2009 23:55
Profiel
Omg. Amsterdam
Bericht 
Mijn budget ligt rond de 17500 (kan iets meer maar ook iets minder).... Wat ik wil is een strakke cabrio.... een 911 is een echte Porsche (met geluid) maar een boxster ziet er lekker fris en fruitig uit! Ik zal er toch maar hooguit 10.000 km per jaar meerijden (km's zijn verhoogd wegens genot)... de W8 blijft wat dat is de dagelijkse auto (daar rijdt het as. vrouwtje in naar haar werk), EN tevens de CARAVAN trekker! hahahahaha

Ik zou niet graag een caravan van 1600kg achter de boxster/911 hangen!
Wellicht zijn vele Porsche rijders niet van de Campings maar ik lekker wel! Bij de voortent lekker BBQ met vrouwtje en mijn duitseherder, gewoonnnn lekker burgelijk!

De P- is dus echt een plezier/jongsdroom auto voor mij....

02 feb 2009 19:02
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Dimitri-Turbo schreef:
... Wat ik wil is een strakke cabrio....

Moet je MI niet voor de door jou hierboven genoemde 3.0 SC gaan - de SC is namelijk nooit als Cabrio geleverd :!:

... is dus zeer wss (en hopelijk :wink: ) 'n omgebouwde Targa :idea:

02 feb 2009 19:09
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
cabriolet werd geleverd vanaf 1982, is dus 3.0.

02 feb 2009 19:20
Profiel
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
Bericht 
Sure :?: :roll:

02 feb 2009 19:23
Profiel WWW Facebook 
Omg. Amsterdam
Bericht 
Leer ik ook weer wat :D bedankt mannen! De 911 is voor mij ook even afgeschreven :twisted: ga toch voor de kappersauto!

02 feb 2009 19:43
Profiel
Bericht 
volgens mij wil je al vanaf het begin een boxter want die ik je zei is een orginele nederlandse auto en een hele mooie. 2deuren verder zit martin [vroeger apoint] dus die had je er zo na kunnen laten kijken. veel succes nog

02 feb 2009 20:35
Profiel
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Bericht 
Welkom Dimitri,

Als ik zo dit draadje lees, lijkt het mij een goed idee om eens met wat verschillende porsches te rijden. Er zit nogal wat verschil tussen de types. Ook al heb ik het idee dat je van moderne auto's houdt, misschien is het rijden in een oude Porsche wel een openbaring. Voor mij was het snel duidelijk, maar ik kom uit een Cobra en vond dus zelfs een 964 al wat te 'modern'.

Heb je ook al eens gedacht aan een 968 cabrio? Heb je zeker alle ruimte (ook al ben ik 1,93 en rij dus in een 3.2 zonder problemen) en absoluut een super-auto. Met jouw budget kun je je echt een hele mooie veroorloven.

Succes met je zoektocht en kies niet te snel. Het zoeken is veel te leuk!!!

02 feb 2009 21:20
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 109 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende