Mijn vader wordt 24 januari 60 jaar jong. Nu is hij al zijn hele leven gek van een Porsche 928. Hij heeft zelf een hele tijd een 924 gehad maar zijnhart ging toch uit naar een 928. Nu ben ik op zoek naar een 928 die ik een halve of een hele dag kan huren, dit als verrassing voor mijn vader. Een 911 huren is geen probleem maar een 928 huren is haast onmogelijk. Wie o wie kan mijn helpen met het vervullen van een oude wens van mijn vader ? Ik ben dus op zoek naar een Porsche 928 die ik voor een schappelijke prijs kan huren. E-mail me alle suggestie en voorstellen a.u.b.
Groet,
Marco
Laatst bijgewerkt door mpmf op 21 jan 2009 13:05, in totaal 1 keer bewerkt.
18 jan 2009 18:27
horn
PF #57
Zal je toch de auto van een particulier moeten huren. kan me nl niet voorstellen dat er bedrijven zijn die een 928 in de verhuur hebben. Wellicht dat ze je hier kunnen helpen? http://www.porscheclub928.nl/
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
18 jan 2009 23:11
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauw
Nijmegen
Tip lijkt mij de enige juiste; daarbij zou je mogelijk kunnen vermelden, dat de huurder een latente koper is, die nog altijd uit de kast moet komen .
18 jan 2009 23:13
horn
PF #57
HV schreef:
daarbij zou je mogelijk kunnen vermelden, dat de huurder een latente koper is, die nog altijd uit de kast moet komen .
Huh? Hij wil een 928 hoor, geen Boxster
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
18 jan 2009 23:14
Rodger that!
Veghel
@Horn :
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
18 jan 2009 23:18
Double G
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Die discussie over kappers was toch in een ander draadje
Die discussie over kappers was toch in een ander draadje
Even voor MPMF: de opmerkingen gaan over een Boxster (2.5) hoor, niet over een 928....
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
19 jan 2009 0:45
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995
Heerenveen
Komt vast wel goed met die pa van Marco
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
19 jan 2009 21:03
Rad911
718 Cayman S
Loosdrecht
Mooi gebaar!
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
19 jan 2009 21:09
John
Cayenne
echt gaaf idee...
Oja 928 wow blijft een vette bak, heb het al zoveel geschreven, zou ik een grote garage hebben komt ie erbij (enne de regering thuis voor de muntjes zorgt).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum