Auteur |
Bericht |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Een 911 noemen ze ook vaak een platgeslagen kever. Als mensen dat willen vinden: couldn't care sh.t about it Laat je niet gekmaken en trek je eigen plan. Er zijn rationele argumenten te verzinnen voor zowel een 911 als voor een B. En voor de rest lekker je gevoel volgen.
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
19 jan 2009 0:07 |
|
|
barolo
3.2S010
|
Persoonlijk vind ik alle types wel wat hebben. De 1 wat meer dan de ander..... Ennuh mijn kapper, die een goed lopende zaak heeft, zou er graag eentje willen hebben.
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
19 jan 2009 0:21 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Het model onder de 911 is altijd al een mikpunt van kritiek en spot geweest. De 924 944 en 968 werden door velen ook maar afgewimpeld als wannabe of nep Porsche, maar hebben stuk voor stuk prima rij eigenschappen! En nu is de Boxster gewoon het haasje! En aangezien nu wel elk onderdeel uit de Porsche schappen komt kan men niet meer spreken over nep of wannabe. Dus wordt het een kappersauto .....sprak een ex 944 en nu platgeslagen opgefokte kever rijder
_________________________________________ NPC 0577
|
19 jan 2009 0:26 |
|
|
drknauf
|
doet u mij maar een witte boxstert hoor
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 jan 2009 1:25 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
wit!!!???..... joh!
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
19 jan 2009 8:57 |
|
|
cabrio wim
|
Waterkoker, platgeslagen kever, vopo en kappersauto, wat maakt het uit.
En zeker als het je tweede, derde of vierde auto is.
Straks heb ik er nog een alfarommel bij.
Wil hier maar met zeggen, geniet van wat jij mooi vindt.
|
19 jan 2009 9:02 |
|
|
Lydia
|
Lange tenen, tere zieltjes. Word er al een heel topic gemaakt. En een paar pagina's vol geschreven. Plagen moet kunnen hoor!
|
19 jan 2009 9:14 |
|
|
John
Cayenne
|
@Paul zeg nooit nooit, zie wat de felste tegenstander ooit van een waterkoker zich heeft aangemeten ja jij dus.
Mee eens..............
verder valt het idd. op dat de 911 rijder (vooral de luchkoelers) de term kappersauto gebruiken, mwah nou en...
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr als die luchtkoelers op een willekeurig circuit helemaal zoek worden gereden door die kappersauto's zullen ze die term wel in slikken.
Ik heb het al zoveel geschreven.....Boxsters zijn uitgewogen rijmachines die op een bochtig parcours vele 911'en helemaal gek maken.
Ook ik vind een Boxster mooi, maar moet toegeven dat ik hem idd. open gaaf vind, dicht mwah, maar dat heb ik met alle cabrio's.
Om te rijden zijn ze voor mijn lange poten net ff te klein, jammer.
Lees BTW is de test in de laatste Autovisie mbt de Cayman, die rijd het snot uit je ogen.
|
19 jan 2009 9:36 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Volgens mij is het meer een kwestie van lange tenen dan dat de Boxster niet gewaardeerd zou worden door de Porscherijders.
|
19 jan 2009 10:30 |
|
|
Hans Luna
Ex: Boxster 986 3.2SDEN HAAG
|
Mmm...
Ik weet heel zeker dat de meeste coiffure ondernemers makkelijk een recente 911 zouden kunnen betalen...
Waarom dan toch kiezen een Boxster...? misschien dan toch omdat het een heerlijke en makkelijk te berijden open auto is en waarschijnlijk ook om dan toch dat tweede huis in Spanje of Ibiza aan te kunnen houden... .
_________________________________________ A part of beauty comes from the inside, the rest is up to you...!
Privilege Beauty & more...
|
19 jan 2009 11:02 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Sterker nog, ik gebruik die uitdrukking vaak zelf tegen anderen over mijn 911
Water of niet is een andere onderwerp, waarbij ik vrolijk mee deed aan de plagerij (die tijd terug veel voorkwam!!...).
Maar heb nooit nooit gezegd over waterkoeling, eerder stilstand is achteruitgang
Als je me nog eens zou betrappen op bezit van een Tip...
het model doet er dan niet meer toe
ja dat zou een ander verhaal zijn (en weer plagerij )
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
19 jan 2009 11:06 |
|
|
BartCCC
Valkenburg aan de Geul (Lb)
|
Ach.....laat de mens lekker zeveren
Als jij je levensstijl en je smaak moet gaan aanpassen aan de mening van je buurman, dan ben je verkeerd bezig. Als jij je Boxster een mooie auto vindt, fijn vindt rijden en er een glimlach op je gezicht verschijnt als je hem ziet staan, dan ben je goed bezig.
It's so simple, echt
_________________________________________ http://www.customcarcleaning.nl
|
19 jan 2009 11:35 |
|
|
Patrick
|
Plagen is geen probleem. Alleen als het herhadelijk plaats vindt over het zelfde onderwerp dan wordt het vervelend en is het geen plagen meer.
Volgens mij is de beste remedie om het te negeren en dat doe ik ook.
Ik ben nog steeds heel blij met mijn Boxster. Ik vind het een mooiere cabrio dan een 911 cabrio en hij past beter in het budget dat ik er voor over heb op dit moment.
Er komt nog wel eens een 911 voor in de plaats maar dan wel een coupe of een targa. Als ik zie hoe de prijzen van de Cayenne S nu liggen sluit ik niet uit dat ik die tussendoor nog een paar jaar ga rijden.
Wellicht een plofmotor of een PC tractor in de toekomst. Het maakt mij niet uit wat anderen er van vinden. Als ik er zelf maar grijnzend in zit. Het leven is te kort om in saaie auto's te rijden las ik hier ooit ergens.
|
19 jan 2009 11:50 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Mijn kapper rijdt een 996 cabrio. Geen grap.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
19 jan 2009 12:17 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Zeker voor de 4 cylinders, daar is het mee begonnen.
Hadden die er niet geweest hadden we hier nooit kunnen lachen met kappers Porsches, Stomende waterkokers of de laatste generaties plastiek Porsche's.
Koop dus een 356 dan ben je gelijk allemaal van dat gezeik vanaf.
En nu allemaal terug aan het werk
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
19 jan 2009 12:52 |
|
|
amandus
Timeless
|
968 heeft er ook 4 ......Top icoon met dito wegligging
Plastiek voor de laatste generatie , mmmmm nog niet kunnen ontdekken , ben wel grote fan van de plastische chirurgie , credo Plastiek Fantastiek spreekt in de vlees vorm zeer aan
Porsche UberAlles , met scania / skoda /saab/ trabant en zelfs Volfo en al
_________________________________________ Timeless objects
|
19 jan 2009 12:58 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Kappers Porsche of niet, blijven gewoon gave wagens!
Kan ook moeilijk anders zeggen met een 4-pitter
@ppp356
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
19 jan 2009 13:26 |
|
|
maarten-944
2x944 na 1x 944 S2Zwiep
|
Gelukkig rijd ik in zo'n viercillinder, daar hoor je ze nooit over..............
_________________________________________ FAST CARS
FAST BIKES
FAST FOOD
|
19 jan 2009 13:44 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Ik moet mij geloof ik ook druk maken over tupperware bakkie, buggy, badkuip, kever etc etc het zal mij jeuken zolang ik maar een grijns op mijn gezicht krijg van dat ding. Het enige waar ik echt niet tegen kan is dommigheid.
_________________________________________ It's pronounced PORSCH-UH
There are no old Porsches, only new owners.
|
19 jan 2009 14:20 |
|
|
Hielkema993S
911 993 CarreraS
Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 TargaNuenen / N-Brabent
|
_________________________________________ "There is no substitude"
|
19 jan 2009 14:26 |
|
|
Wouter
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.Haarlem
|
Doe mij maar gezouten......
|
19 jan 2009 14:28 |
|
|
Wimpie77
|
Ik ben niet afgelopen weekend maar dat weekend ervoor naar Center Parcs in Lommel, Belgie geweest en daar heb ik de helft van mijn 2 hersencellen achter gelaten omdat ik zoveel drank heb genuttigd omdat iemand mijn P een plat geslagen Kever noemde! Daar werd ik zo boos over dat ik niet afgelopen weekend maar dat weekend ervoor in Center Parcs in Lommel, belgie zo veel gedronken heb dat ik daar de helft....
Ik heb de ballen verstand van techniek, dus ik koop een auto omdat ik hem mooi vind! En ik vin de 911 de allermooiste auto die er is. Een bokster vin ik niet zo mooi als een 911. Maar om daar nou grapjes over te maken zoals homo auto of kappersauto... Dat zou ik alleen doen als ik heel veel gedronken zou hebben in bijvoorbeeld Center Parcs in Lommel, Belgie!
_________________________________________ * * *
|
19 jan 2009 15:26 |
|
|
Wouter
|
Toen ik een 944 had was dit geen echte porsche (volgens mensen zonder Porsche of mensen met een 911 natuurlijk). Heerlijke auto overigens zo'n 944. Toen ik mijn 964 cabrio had was ik fout (duidelijk mensen zonder Porsche en zou ook kunnen komen omdat ik wel eens onder een zonnebank ga liggen en in het vastgoed werkzaam ben.....dussss). Nu een replica en dus ben ik nep (werkelijk de auto met de hoogste knuffelbaarheidsfactor die ik ooit heb gehad; als vrijgezel wel eens gedacht mijn 06 op de zijkant te zetten en dat is pas echt fout....denk dat ik maar eens naar Centreparcs moet voor dranktherapie). Anyway om kort te gaan LAAT MAAR jippie EN SOMS TERUGLULLEN (tis en blijft een forum)!!
|
19 jan 2009 16:11 |
|
|
Wimpie77
|
Ik weet nog wel een leuk Parc! Ga graag mee op sessie!
_________________________________________ * * *
|
19 jan 2009 16:21 |
|
|
MichM3
964 CupBrussels, Belgium
|
als een Boxster als kappersauto bestempeld wordt, dan hadden er m.i. toch wat meer mensen voor het beroep kapper kunnen kiezen!!
...super leuke auto zo'n Boxster...hou het maar op jaloezie
_________________________________________ Respekt für die Eltern
|
19 jan 2009 16:47 |
|
|