Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 13:30

Antwoord op onderwerp  [ 283 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Plagen of jaloezie? Boxster kappersauto? 

Boxster rijders ...
... daar zijn we jaloers op. 5%  5%  [ 5 ]
... die plagen we 'n beetje met hun "kappersauto". 37%  37%  [ 34 ]
... hebben erg lange tenen, als er iets over hun Porsche gezegd wordt. 14%  14%  [ 13 ]
... kunnen beter hun eigen forum opzetten. 7%  7%  [ 6 ]
... hebben net als andere Porscherijders gewoon 'n echte mannen auto. 37%  37%  [ 34 ]
Totaal aantal stemmen : 92

Plagen of jaloezie? Boxster kappersauto? 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Bericht 
Een 911 noemen ze ook vaak een platgeslagen kever. Als mensen dat willen vinden: couldn't care sh.t about it :ass: Laat je niet gekmaken en trek je eigen plan. Er zijn rationele argumenten te verzinnen voor zowel een 911 als voor een B. En voor de rest lekker je gevoel volgen.

19 jan 2009 0:07
Profiel
3.2S
010
Bericht 
Persoonlijk vind ik alle types wel wat hebben. De 1 wat meer dan de ander..... Ennuh mijn kapper, die een goed lopende zaak heeft, zou er graag eentje willen hebben. :lol: :wink:

19 jan 2009 0:21
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
911 carrera 3.2 '86
Kapelle
Bericht 
Het model onder de 911 is altijd al een mikpunt van kritiek en spot geweest. De 924 944 en 968 werden door velen ook maar afgewimpeld als wannabe of nep Porsche, maar hebben stuk voor stuk prima rij eigenschappen! En nu is de Boxster gewoon het haasje! En aangezien nu wel elk onderdeel uit de Porsche schappen komt kan men niet meer spreken over nep of wannabe. Dus wordt het een kappersauto :twisted:

.....sprak een ex 944 en nu platgeslagen opgefokte kever rijder :wink:

19 jan 2009 0:26
Profiel
___________________ ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ ησ ѕυвѕтιтυтє ___________________
een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
Bericht 
doet u mij maar een witte boxstert hoor 8)

_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:

19 jan 2009 1:25
Profiel WWW Facebook 
carrera 3.0 1977
Asperen
Bericht 
wit!!!???..... joh! :roll: :lol:

19 jan 2009 8:57
Profiel
Bericht 
Waterkoker, platgeslagen kever, vopo en kappersauto, wat maakt het uit.
En zeker als het je tweede, derde of vierde auto is. :mrgreen:
Straks heb ik er nog een alfarommel bij. :wink:

Wil hier maar met zeggen, geniet van wat jij mooi vindt. :idea:

19 jan 2009 9:02
Bericht 
Lange tenen, tere zieltjes. Word er al een heel topic gemaakt. En een paar pagina's vol geschreven. Plagen moet kunnen hoor! :wink:

19 jan 2009 9:14
Forum Admin
Cayenne
Bericht 
Paul van Engelen schreef:
......naar een model uit de 911 lijn, voor velen inclusief mijzelf de enige (interessante) Porsche lijn.

@Paul :lol: zeg nooit nooit, zie wat de felste tegenstander ooit van een waterkoker zich heeft aangemeten :lol: ja jij dus.

Lydia schreef:
Lange tenen, tere zieltjes. Word er al een heel topic gemaakt. En een paar pagina's vol geschreven. Plagen moet kunnen hoor! :wink:

Mee eens..............

verder valt het idd. op dat de 911 rijder (vooral de luchkoelers) de term kappersauto gebruiken, mwah nou en...

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr als die luchtkoelers op een willekeurig circuit helemaal zoek worden gereden door die kappersauto's zullen ze die term wel in slikken.

Ik heb het al zoveel geschreven.....Boxsters zijn uitgewogen rijmachines die op een bochtig parcours vele 911'en helemaal gek maken.

Ook ik vind een Boxster mooi, maar moet toegeven dat ik hem idd. open gaaf vind, dicht mwah, maar dat heb ik met alle cabrio's.

Om te rijden zijn ze voor mijn lange poten net ff te klein, jammer.

Lees BTW is de test in de laatste Autovisie mbt de Cayman, die rijd het snot uit je ogen.

19 jan 2009 9:36
Profiel
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Volgens mij is het meer een kwestie van lange tenen dan dat de Boxster niet gewaardeerd zou worden door de Porscherijders.

19 jan 2009 10:30
Profiel
Ex: Boxster 986 3.2S
DEN HAAG
Bericht 
Mmm...
Ik weet heel zeker dat de meeste coiffure ondernemers makkelijk een recente 911 zouden kunnen betalen...
Waarom dan toch kiezen een Boxster...? misschien dan toch omdat het een heerlijke en makkelijk te berijden open auto is en waarschijnlijk ook om dan toch dat tweede huis in Spanje of Ibiza aan te kunnen houden... :wink: .

Privilege Beauty & more...

19 jan 2009 11:02
Profiel Facebook 
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Maarten schreef:
Een 911 noemen ze ook vaak een platgeslagen kever. Als mensen dat willen vinden: couldn't care sh.t about it :ass:

Sterker nog, ik gebruik die uitdrukking vaak zelf tegen anderen over mijn 911 :lol:

John schreef:
Paul van Engelen schreef:
......naar een model uit de 911 lijn, voor velen inclusief mijzelf de enige (interessante) Porsche lijn.

@Paul :lol: zeg nooit nooit, zie wat de felste tegenstander ooit van een waterkoker zich heeft aangemeten :lol: ja jij dus.

Water of niet is een andere onderwerp, waarbij ik vrolijk mee deed aan de plagerij (die tijd terug veel voorkwam!!...).
Maar heb nooit nooit gezegd over waterkoeling, eerder stilstand is achteruitgang :!:

Als je me nog eens zou betrappen op bezit van een Tip...
het model doet er dan niet meer toe :evil:
ja dat zou een ander verhaal zijn (en weer plagerij :idea: ) :D

19 jan 2009 11:06
Profiel
PorscheForum Rakker
Valkenburg aan de Geul (Lb)
Bericht 
Ach.....laat de mens lekker zeveren :!:

Als jij je levensstijl en je smaak moet gaan aanpassen aan de mening van je buurman, dan ben je verkeerd bezig. Als jij je Boxster een mooie auto vindt, fijn vindt rijden en er een glimlach op je gezicht verschijnt als je hem ziet staan, dan ben je goed bezig.

It's so simple, echt :wink:

19 jan 2009 11:35
Profiel WWW
Bericht 
Plagen is geen probleem. Alleen als het herhadelijk plaats vindt over het zelfde onderwerp dan wordt het vervelend en is het geen plagen meer.
Volgens mij is de beste remedie om het te negeren en dat doe ik ook.
Ik ben nog steeds heel blij met mijn Boxster. Ik vind het een mooiere cabrio dan een 911 cabrio en hij past beter in het budget dat ik er voor over heb op dit moment.
Er komt nog wel eens een 911 voor in de plaats maar dan wel een coupe of een targa. Als ik zie hoe de prijzen van de Cayenne S nu liggen sluit ik niet uit dat ik die tussendoor nog een paar jaar ga rijden.
Wellicht een plofmotor of een PC tractor in de toekomst. Het maakt mij niet uit wat anderen er van vinden. Als ik er zelf maar grijnzend in zit. Het leven is te kort om in saaie auto's te rijden las ik hier ooit ergens. 8)

19 jan 2009 11:50
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
Bericht 
Mijn kapper rijdt een 996 cabrio. Geen grap. :wink:

19 jan 2009 12:17
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
Sporting schreef:
Mij ga je geen kwaad woord of 'grapjes' horen vertellen over n 964, ik heb nl. respect voor elk type Porsche , zelfs de 4 cilinders ;-)

Zeker voor de 4 cylinders, daar is het mee begonnen.:roll:

Hadden die er niet geweest hadden we hier nooit kunnen lachen met kappers Porsches, Stomende waterkokers of de laatste generaties plastiek Porsche's.

Koop dus een 356 dan ben je gelijk allemaal van dat gezeik vanaf.
En nu allemaal terug aan het werk :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

19 jan 2009 12:52
Profiel WWW
Timeless
Bericht 
968 heeft er ook 4 ......Top icoon met dito wegligging :!:

Plastiek voor de laatste generatie , mmmmm nog niet kunnen ontdekken , ben wel grote fan van de plastische chirurgie , credo Plastiek Fantastiek spreekt in de vlees vorm zeer aan :wink:

Porsche UberAlles , met scania / skoda /saab/ trabant en zelfs Volfo en al :lol: :lol:

19 jan 2009 12:58
Profiel
Nissan 370Z roadster Ex-BWM Z4 3.0 Ex-350Z 313pk grijs Ex-350z in 't zwart (kort) Ex-944, 1984 Ex-968 targa ex-944 S2 Cabrio
Krimpen aan den IJssel
Bericht 
Kappers Porsche of niet, blijven gewoon gave wagens!

Kan ook moeilijk anders zeggen met een 4-pitter :wink:

@ppp356 :D

19 jan 2009 13:26
Profiel
PorscheForum Rakker
2x944 na 1x 944 S2
Zwiep
Bericht 
Patrick schreef:
Volgens mij is de beste remedie om het te negeren en dat doe ik ook.

:?: :lol:

Gelukkig rijd ik in zo'n viercillinder, daar hoor je ze nooit over..............

19 jan 2009 13:44
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht 
Ik moet mij geloof ik ook druk maken over tupperware bakkie, buggy, badkuip, kever etc etc het zal mij jeuken zolang ik maar een grijns op mijn gezicht krijg van dat ding. Het enige waar ik echt niet tegen kan is dommigheid.

There are no old Porsches, only new owners.

19 jan 2009 14:20
Profiel
911 993 CarreraS Ex 911 997 Coupe, Ex 911 993 Targa
Nuenen / N-Brabent
Bericht 
:popcorn:

19 jan 2009 14:26
Profiel
ex Cayenne S, ex Cayenne GTS, ex 964 C2, ex 69er Hotrod, ex 993 C4 coupé, ex 550 Spyder replica, ex 964 carrera 4 cabriolet, ex 944 lux.
Haarlem
Bericht 
Doe mij maar gezouten...... :D

19 jan 2009 14:28
Profiel
Bericht 
horn schreef:
Wet van de grote getallen. 1e keer is de grap leuk, 2e keer wat minder, 3e keer niet meer, 18e keer wordt hij weer leuk, 79e keer is hij hilarisch. Zolang er maar gereageerd (lees: gehapt) wordt.... :^:

Ik ben niet afgelopen weekend maar dat weekend ervoor naar Center Parcs in Lommel, Belgie geweest en daar heb ik de helft van mijn 2 hersencellen achter gelaten omdat ik zoveel drank heb genuttigd omdat iemand mijn P een plat geslagen Kever noemde! Daar werd ik zo boos over dat ik niet afgelopen weekend maar dat weekend ervoor in Center Parcs in Lommel, belgie zo veel gedronken heb dat ik daar de helft....

Ik heb de ballen verstand van techniek, dus ik koop een auto omdat ik hem mooi vind! En ik vin de 911 de allermooiste auto die er is. Een bokster vin ik niet zo mooi als een 911. Maar om daar nou grapjes over te maken zoals homo auto of kappersauto... Dat zou ik alleen doen als ik heel veel gedronken zou hebben in bijvoorbeeld Center Parcs in Lommel, Belgie!

19 jan 2009 15:26
Profiel
Haarlem
Bericht 
Toen ik een 944 had was dit geen echte porsche (volgens mensen zonder Porsche of mensen met een 911 natuurlijk). Heerlijke auto overigens zo'n 944. Toen ik mijn 964 cabrio had was ik fout (duidelijk mensen zonder Porsche en zou ook kunnen komen omdat ik wel eens onder een zonnebank ga liggen en in het vastgoed werkzaam ben.....dussss). Nu een replica en dus ben ik nep (werkelijk de auto met de hoogste knuffelbaarheidsfactor die ik ooit heb gehad; als vrijgezel wel eens gedacht mijn 06 op de zijkant te zetten en dat is pas echt fout....denk dat ik maar eens naar Centreparcs moet voor dranktherapie). Anyway om kort te gaan LAAT MAAR jippie EN SOMS TERUGLULLEN (tis en blijft een forum)!!

19 jan 2009 16:11
Profiel
Bericht 
WM550spyder schreef:
denk dat ik maar eens naar Centreparcs moet voor dranktherapie).
Ik weet nog wel een leuk Parc! :wink: Ga graag mee op sessie! :lol:

19 jan 2009 16:21
Profiel
PorscheForum Junkie
964 Cup
Brussels, Belgium
Bericht 
als een Boxster als kappersauto bestempeld wordt, dan hadden er m.i. toch wat meer mensen voor het beroep kapper kunnen kiezen!!

...super leuke auto zo'n Boxster...hou het maar op jaloezie :wink:

19 jan 2009 16:47
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 283 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende