Auteur |
Bericht |
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ook erg leuk klokje met historie. Nog een automaat ook.
De Vostok Amphibian.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 jan 2009 18:12 |
|
|
Webber
944 S 1987Stukje onder Breda
|
Dat is echt hout, wel een coating erover, gelukkig maar. Het is een Nixon Rotolog
Ik houd ook wel van de klassiekere klok, maar ik moet binnenkort als mn stage voorbij is aan mn eerste baan beginnen... als je begrijpt wat ik bedoel.
Die Edox van een paar blz's terug vind ik erg mooi... maareh op dit moment nog ff te hoog gegrepen
_________________________________________ Scarface, knew it too, porsche is the car to drive
|
19 jan 2009 18:26 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
Dank je, die Edox heb ik Echt een dress watch, heel rustig, niet zo opvallend, maar door de opengewerkte plaat intrigerend om naar te kijken.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
19 jan 2009 18:40 |
|
|
Lydia
|
@ $teef: Klokje van Porsche is nieuw in de collectie, kost € 465 en dan vind ik het een grappig klokje van Porsche. Qua kwaliteit vast niet te vergelijken met tag Heuer of Chopard. Maar qua prijs ook niet ... Maar ben het wel met je eens.
|
19 jan 2009 19:30 |
|
|
drknauf
|
vette klok
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 jan 2009 19:36 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
@ Webber: gewoon posten wat JIJ mooi vind!
Alleen dan krijgt iedereen een goede kijk op de grote boze horlogewereld
Ik vind het juist leuk om te zien wat er zoal te koop is, prijs is daarbij alleen belangrijk op het moment dat ik het horloge ook echt aan zou willen schaffen.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 jan 2009 19:57 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
@lydia; qua looks erg leuk en de kwaliteit zal ook echt wel goed zijn hoor, het is alleen zo dat je voor dat geld ook een instapper van technomarine koop (ook wit en fris) of voor 3 a vier keer zo'n klok (en veel mensen kopen in 5 jaar vijf keer een klok van 500) een echt merk..
tjsa dan kan je ook een chopard of omega (prijs kwaliteit misschien wel het beste van allemaal, niet verder vertellen) voor kopen....is qua restwaarde allemaal een heel ander verhaal
ben wel gek op grote witte klokken om damespolsjes hoor !! Chanel heeft ook zo'n ding gemaakt, is in het zwart ook gaaf trouwens, ook weer geen klokkenmerk trouwens maar zie ze best veel...als ultieme zomervrouwenklok nomineer ik hierbij de gouden ap royal oak met witte bezel (met suikergoed) en witte rubber band...
|
19 jan 2009 22:14 |
|
|
Lydia
|
Nou, ik eigenlijk niet. Maar ik vind dit gewoon een leuk ding omdat het van Porsche is. Tegen een leuke prijs. Niet iedereen kan 3 of 4 keer of meer uitgeven aan een klokkie. Doorgaans heeft Porsche enkel mooie mannenhorloges. Vandaar mijn post. Suikergoed op een horloge is niet mijn smaak ...
|
19 jan 2009 23:04 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
+1
Overigens:
Ik ken maar heel weinig mensen met een horloge dat duurder is dan 300 euro. Zegt misschien veel over mijn kennissenkring. Veel mensen vinden 100 euro voor een horloge al veel geld. Ook deze mensen vinden hun horloge mooi.
|
19 jan 2009 23:15 |
|
|
amandus
Timeless
|
Ik ken weinig mensen met horloges onder de 300 euri , zegt waarschijnlijk ook wat over mijn kennisenkring , geven te weinig geld uit aan andere zaken uit
_________________________________________ Timeless objects
|
20 jan 2009 9:01 |
|
|
Lydia
|
Ik heb gehoord dat prioriteiten zelfs kunnen veranderen als je twee opgroeiende tieners hebt. Tssssk!
|
20 jan 2009 9:13 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
wat is er mis met een Valjoux 7750. Een van de eerste mechanische chronographs die redelijke kwaliteit aan een betaalbare prijs koppelen...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
20 jan 2009 9:45 |
|
|
$TEEF
|
is ook niets mis mee, veel mensen verwachten "voor dat geld"een in eigen huis ontwikkeld uurwerk, vandaar..
en Lydia, heb ook twee kinderen hoor, maar een 3.2 ipv zo'n dikke 4S
iedereen zijn ding !
gr
steef
|
20 jan 2009 12:30 |
|
|
Lydia
|
Die 'dikke' had ik al bij elkaar gesprokkeld vóór dat ik alleen kwam te staan. En dan veranderen toch wel de prioriteiten.
Ik heb nu toch nergens meer tijd voor, dus geen nieuw klokkie nodig
alhoewel ik horloges mooi blijf vinden!
|
20 jan 2009 12:33 |
|
|
$TEEF
|
was ook een grapje hoor.. ieder zijn ding ! ben ook met een casio en een swatch begonnen hoor..
nog gefeliciteerd met je dochter !
|
20 jan 2009 12:41 |
|
|
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
Zoals deze limited (3 x 911) ter gelegenheid van de introductie van de .....
997 (MKI)
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
20 jan 2009 13:34 |
|
|
Lydia
|
@ $teef: Dank je. Enneuh ... ik loop niet met een Swatch hoor! Zó erg is het nou ook weer niet
Paul, ik vind dat een mooi horloge. Het is nu wachten op het MKII horloge.
Porsch komt met een nieuwe collectie klokjes, dus wie weet?
|
20 jan 2009 13:38 |
|
|
$TEEF
|
Lydia, weet ik hoor !
fijne dag !
|
20 jan 2009 16:05 |
|
|
horn
PF #57
|
Wat is er nou weer mis met een Swatch? Vind het top concept.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
20 jan 2009 20:51 |
|
|
amandus
Timeless
|
Enne swatch is zo bietje eigenaar van alles op horloge gebied, heb zelf een stuk of 10 ongedragen limiteds in nieuw staat , zijn leuke klokkies om erbij te verzamelen
|
20 jan 2009 20:58 |
|
|
Lydia
|
Er is helemaal niets mis met een Swatch. Is alleen niet mijn smaak.
|
20 jan 2009 21:10 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Swatch.
Doet mij altijd denken aan:
|
20 jan 2009 21:11 |
|
|
arenarood
993 biturbo 2WDCerisy la Forêt Fr.
|
Oh,daarom ken ik je(nog)niet
_________________________________________ Een vriendelijk woord kost niets! www.youtube.com/watch?v=5ts8knjz9hA
|
20 jan 2009 21:13 |
|
|
amandus
Timeless
|
|
20 jan 2009 21:26 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Nee, maar wel erg hoog Louis XV gehalte (Breitling)
Dit vind ik nog wel een leuke Swatch, een maat van me heeft een vergelijkbare.
|
20 jan 2009 21:34 |
|
|