Auteur |
Bericht |
rob964.c4
964.c4assendelft
|
nee neem mar een dsi met laser blocker die id nu ook op de markt.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
20 jan 2009 20:48 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Je bedoelt neem ik aan de rittenregistrator met ingebouwde garagedeuropener
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
20 jan 2009 20:52 |
|
|
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Voor het bedrag dat zo'n ding kost mag ik nog heel wat boetes rijden om dat eruit te krijgen .
_________________________________________ NPC 0577
|
20 jan 2009 21:00 |
|
|
Reñger
911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)
|
Ooohh, gaan die boetegelden daar naartoe Wist ik niet.....
Bodemloze put dussssss
_________________________________________ PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl
|
20 jan 2009 21:05 |
|
|
Maarten
|
10x 29km te hard en je bent er. Tis te doen...
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
20 jan 2009 21:07 |
|
|
amandus
Timeless
|
M2 LTS , elektro techniek gedeeltelijk C-nivo Wat een bak
Eindelijk kan Dude Speen aan zn Hobby beginnen
_________________________________________ Timeless objects
|
20 jan 2009 21:20 |
|
|
HV
3.2 cabrio 1987 marineblauwNijmegen
|
maar voor de overblijvende hardrijders is het er alleen maar spectaculairder op geworden .
|
20 jan 2009 22:07 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
is hetzelfde als nieuwe buren,wat krijg je ervoor terug
|
20 jan 2009 22:45 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Mwoah, het is nu vooral meer geconstateerd. Het is vast ietsjes gedaald, maar dat is nooit zijn doel geweest.
Zijn opvolger is erg geil van GPS en IT spul. Grote kans dus dat hij ervoor gaat zorgen dat, als de km-heffing er komt, dit na verloop van tijd direct aan de boetemachine gekoppeld gaat worden. Zie discussie op flitsservice.nl!
|
20 jan 2009 23:18 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Spee weg ermee, prima, vervelende moraalridder/schijnheilige kwal.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
20 jan 2009 23:28 |
|
|
Koos Spee.
Flitsend!
|
Daar zijn jullie erg goed in op dit forum, complimenten maken
Eerst de Boxster-rijders en nu 'n handhaver van de wet
|
20 jan 2009 23:43 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ha die Koos!
Je treft het .... iedereen komt hier 'n keertje aan de beurt
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
20 jan 2009 23:45 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Er moet gewoon worden gepresteerd.
Alles draait om rendement en als je dan 1 miljoen minder boetes (à gem. €20,-?) uitschrijft, dan heb je het gewoon niet goed gedaan.
Dan kan je dus zelfs bij de overheid je biezen pakken!
http://www.nu.nl/algemeen/1891965/miljo ... deeld.html
Voor alle (te vroeg) juichers, reken maar dat Peter Muijen een nieuwe target heeft mee gekregen
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
21 jan 2009 0:18 |
|
|
Maarten
|
Dat is mijn grote angst. 100% controle doordat je ook altijd gevolgd wordt. Echt big brother. Als je thuis komt zit de boete al in je email. Politie wil nu ook al de kentekens opslaan die ze met de catch cam 'vangen'. Ook als er dus geen reden toe is. In de categorie: je ken nooit wetuh. Politici in dit land zijn echt zo slap (ja: ook die aan de rechterzijde). NL luistert per hoofd van de bevolking het meeste af van de hele wereld en nobody cares.
|
21 jan 2009 0:25 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Koos, bedankt voor niks
|
21 jan 2009 1:33 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
_________________________________________ Got coffee?
|
21 jan 2009 13:11 |
|
|
barolo
3.2S010
|
@Marco, leuk stukje...
_________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.
|
21 jan 2009 13:56 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Ach...ik had nooit een hekel aan 'm...
|
21 jan 2009 15:03 |
|
|
roenkie
Boxster: ex 986-97, ex 986s-02.
Cayenne: ex 958-10, 9YA-18Dirksland
|
Dat zie ik echt niet gebeuren, 100% controle zorgt ervoor dat er niet meer te hard gereden wordt, dat kost veel geld om te implementeren en het levert niets op.... dat zal helaas nooit de bedoeling zijn van de overheid
_________________________________________ gang is alles, roak is power!
|
22 jan 2009 20:28 |
|
|
Maarten
|
Da's ook weer waar. Als niemand meer benzine en tabak koopt dan zijn ze binnen een maand failliet
|
22 jan 2009 22:58 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Verkeershandhaving is prima, de manier waarop vind ik alleen zeer discutabel. Vind met name de denigrerende toon waarop Koos zijn televisie optredens heeft vorm gegeven bijzonder laag.
Ik denk dat je veel meer bereikt door te spiegelen aan wat die 'wegmisbruiker' nu werkelijk beweegt. Daarin herkennen mensen zichzelf en niet in het belerende toontje waarbij iemand die 20km/u op een half lege snelweg te hard rijd als onverantwoorde wegmisbruiker wordt toegesproken.
En dat Koos op stapt, prima. Maar zoals eerder gezegd, Koos voerde alleen maar beleid uit en degene die hem op volgt zal precies hetzelfde doen. Ik hoop alleen dat die de burger op een beter te verdedigen manier met wegmisbruik confronteert. Neem de idioten die met 70 km/u door een woonwijk knallen etc etc.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
23 jan 2009 15:24 |
|
|
amandus
Timeless
|
Dit is ook de reden dat ik plaatsvervangende schaamte krijg en dus nu uit principe dit soortige programma's niet meer bekijk
_________________________________________ Timeless objects
|
23 jan 2009 16:10 |
|
|
Jort
Groningen
|
Heb heel wat uitzendingen gezien, maar ben dit nooit tegengekomen. Je moet het doorgaans echt flink wat bonter maken om je snoet op tv te krijgen..
_________________________________________ Tjolk.
|
23 jan 2009 16:41 |
|
|
Maarten
|
Koos zou ook nog bijna opgeblazen zijn... Iemand blijkbaar beetje boos over bon
Spee ontsnapte aan bomaanslag door Charles Sanders
AMSTERDAM - Vertrekkend officier van justitie Koos Spee en zijn vrouw Nelie kropen vier jaar geleden door het oog van de naald, toen in de hal van hun bungalow een zware bom ontplofte.
Dat blijkt uit correspondentie en processen-verbaal die deze week in het bezit kwamen van De Telegraaf. De politie was snel ter plekke omdat de woning na eerdere doodsbedreigingen was voorzien van een met de centrale verbonden alarmknop. Sinds de aanslag werd een scala aan maatregelen genomen om de landelijk verkeersofficier te beschermen. Koos Spee wordt op internet al jaren beschimpt.
|
24 jan 2009 12:01 |
|
|
Airhead
1986 C1Friesland
|
Was het niet Charles Z. ipv Charles S(anders)?
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
24 jan 2009 12:04 |
|
|